Hei!;yritin aktivoida treffiplus palvelun jostain syystä se ei aktivoitunut
Treffiplus palvelut
7
274
Vastaukset
- Anonyymi
Ylläpidon mukaan syy on sinussa. Eivät he täällä sitä varten, että auttaisivat pulmatilanteissa.
Moi! Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella
- Anonyymi
Jopa tämän tyhjänpäiväisen vakiovastauksen antoon meni kolme päivää.
Toivottavasti ei pahemmin häirinnyt laiskottelua!
- Anonyymi
Missähän kaikki asiavastaukse olisivat? Ei mit'n apua
vain rahat menee.- Anonyymi
Niin se on. Jos ylläpidolta apua odotat, ehtii vuosisata vaihtua ennen.
Katselin viime vuoden vastauksia. Ei yhtä ainutta. Vain tuota "Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]." Ei siis esimerkiksi "Kokeile tätä tai sitten tuota... Jos ei tokene, ota yhteyttä..."
Voit itse todeta heidän auttamishalunsa (siis haluttomuutensa ja vastausmäärästä myös laiskuutensa) Suomi24:n profiilista https://www.suomi24.fi/profiili/suomi24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin viime vuoden vastauksia. Ei yhtä ainutta. Vain tuota "Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]." Ei siis esimerkiksi "Kokeile tätä tai sitten tuota... Jos ei tokene, ota yhteyttä..."
Voit itse todeta heidän auttamishalunsa (siis haluttomuutensa ja vastausmäärästä myös laiskuutensa) Suomi24:n profiilista https://www.suomi24.fi/profiili/suomi24Ylläpito saa siis aktit voimattomuudesta?
Raha kelpaa auttaminen ei.
- E Anonyymi kirjoitti:
Voit itse todeta heidän auttamishalunsa (siis haluttomuutensa ja vastausmäärästä myös laiskuutensa) Suomi24:n profiilista https://www.suomi24.fi/profiili/suomi24Moi! Treffit Plussan aktivoimiseen liittyvissä asioissa tarvitsemme maksuun liittyviä tietoja, joita käyttäjän ei pitäisi jakaa palstalla julkisesti. Siksi pyydämme käyttäjää ottamaan yhteyttä yksityisesti sähköpostilla tai palautelomakkeella. Toivottavasti tämä selvensi asiaa. 😊
-Emma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921373Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761145- 891096
- 80930
- 77911
- 36879
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815