Hei!;yritin aktivoida treffiplus palvelun jostain syystä se ei aktivoitunut
Treffiplus palvelut
7
560
Vastaukset
- Anonyymi
Ylläpidon mukaan syy on sinussa. Eivät he täällä sitä varten, että auttaisivat pulmatilanteissa.
Moi! Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella
- Anonyymi
Jopa tämän tyhjänpäiväisen vakiovastauksen antoon meni kolme päivää.
Toivottavasti ei pahemmin häirinnyt laiskottelua!
- Anonyymi
Missähän kaikki asiavastaukse olisivat? Ei mit'n apua
vain rahat menee.- Anonyymi
Niin se on. Jos ylläpidolta apua odotat, ehtii vuosisata vaihtua ennen.
Katselin viime vuoden vastauksia. Ei yhtä ainutta. Vain tuota "Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]." Ei siis esimerkiksi "Kokeile tätä tai sitten tuota... Jos ei tokene, ota yhteyttä..."
Voit itse todeta heidän auttamishalunsa (siis haluttomuutensa ja vastausmäärästä myös laiskuutensa) Suomi24:n profiilista https://www.suomi24.fi/profiili/suomi24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin viime vuoden vastauksia. Ei yhtä ainutta. Vain tuota "Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]." Ei siis esimerkiksi "Kokeile tätä tai sitten tuota... Jos ei tokene, ota yhteyttä..."
Voit itse todeta heidän auttamishalunsa (siis haluttomuutensa ja vastausmäärästä myös laiskuutensa) Suomi24:n profiilista https://www.suomi24.fi/profiili/suomi24Ylläpito saa siis aktit voimattomuudesta?
Raha kelpaa auttaminen ei.
- E Anonyymi kirjoitti:
Voit itse todeta heidän auttamishalunsa (siis haluttomuutensa ja vastausmäärästä myös laiskuutensa) Suomi24:n profiilista https://www.suomi24.fi/profiili/suomi24Moi! Treffit Plussan aktivoimiseen liittyvissä asioissa tarvitsemme maksuun liittyviä tietoja, joita käyttäjän ei pitäisi jakaa palstalla julkisesti. Siksi pyydämme käyttäjää ottamaan yhteyttä yksityisesti sähköpostilla tai palautelomakkeella. Toivottavasti tämä selvensi asiaa. 😊
-Emma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811406
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181110- 211006
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114868Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652