2 kania?????????

Anonyymi

En tiiä miten mun eka pupu reagoi oon 10v ja se on mun saan ehkä kesällä toisen mut mun pupu on yleensä vähän vihainen sen äitikin oli sillä oli sisaruksia ennen kun ostin se on 2v sen nimi on ALBI niin oisko jotain esim.kuinka vois totuttaa toisiin

4

229

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totutuksessa voi kestää todella pitkään. Kannattaa pitää ne kokonaan erillään vähintään pari päivää jotta uusi kani pystyy totuttelemaan uuteen paikkaan. Sen jälkeen voi pitää vapaana vuorotellen ja laittaa häkit vierekkäin jne. Ei kannata laittaa samaan häkkiin tai päästää samaan aikaan juoksemaan vapaasti jos näyttävät tappelevan aitojen läpi.

• Anonyymi

Kanit on pidettävä erillään vähintään 1kk ajan. Mitä sukupuolta kanisi on? Sen kannattaa sterkata/kastroida ennen uuden kanin ostamista. Näin tulevat tod. Näköisemmin paremmin toimeen.

• Anonyymi

Uros

• Anonyymi

Mua pelottaa koska oon kuullu et jonku kanit on siihen kuollut mun serkun kani ei mut silti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      343
      2738
    2. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      178
      2144
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1764
    4. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1567
    5. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      53
      1095
    6. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      273
      930
    7. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      796
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      61
      708
    9. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      40
      575
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      46
      561
    Aihe