En tiiä miten mun eka pupu reagoi oon 10v ja se on mun saan ehkä kesällä toisen mut mun pupu on yleensä vähän vihainen sen äitikin oli sillä oli sisaruksia ennen kun ostin se on 2v sen nimi on ALBI niin oisko jotain esim.kuinka vois totuttaa toisiin
2 kania?????????
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Totutuksessa voi kestää todella pitkään. Kannattaa pitää ne kokonaan erillään vähintään pari päivää jotta uusi kani pystyy totuttelemaan uuteen paikkaan. Sen jälkeen voi pitää vapaana vuorotellen ja laittaa häkit vierekkäin jne. Ei kannata laittaa samaan häkkiin tai päästää samaan aikaan juoksemaan vapaasti jos näyttävät tappelevan aitojen läpi.
- Anonyymi
Kanit on pidettävä erillään vähintään 1kk ajan. Mitä sukupuolta kanisi on? Sen kannattaa sterkata/kastroida ennen uuden kanin ostamista. Näin tulevat tod. Näköisemmin paremmin toimeen.
- Anonyymi
Uros
- Anonyymi
Mua pelottaa koska oon kuullu et jonku kanit on siihen kuollut mun serkun kani ei mut silti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386