Monen suojatyöpaikka horjahtelee nyt vaikka tietenkin niille sukulaisille löytyy, kuten ennenkin , loisimisvirka kunnasta..
Paltamo aloittaa YT:t
12
97
Vastaukset
- Anonyymi
laittakaa ne päivähoitomaksut takaisin voisi helpottaa kunnan taloustilannetta, pienituloisilla se on jo ilmaista ja suurituloisilla on varaa maksaa
- Anonyymi
?..?.. laskutuksen yms hoitaminen nielaisee sen minkä rahaa tulisi! Jatketaan vaan samalla tavalla ,lapsiperheitä tukien ja uusia kuntalaisia houkutellen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?..?.. laskutuksen yms hoitaminen nielaisee sen minkä rahaa tulisi! Jatketaan vaan samalla tavalla ,lapsiperheitä tukien ja uusia kuntalaisia houkutellen
Tuohan ei piä paikkaansa. Se on populistien perusteluja. Kallispalkkaisia laskuttajia. Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tulojen puuttuminen pitää kuitenkin korvata jos se säästyy laskutuksesta ynnä muusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olette houkutelleet tänne sellaisia perheitä jotka näkyvät tuolla alkoholiongelmaisten osastolla. Taitaapa näkyä suurentuneina kuluina sosialitoimen kuluina tämä lapsiperheiden tukeminen. Ei pidä tuo paikkaansa, tuolla periaatteella ei taida laskutus onnistua mistään. Melkoinen pudotus sivistystoimen tuloissa, mutta eiköhän tuo hoidu joskus kuuden vuoden sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olette houkutelleet tänne sellaisia perheitä jotka näkyvät tuolla alkoholiongelmaisten osastolla. Taitaapa näkyä suurentuneina kuluina sosialitoimen kuluina tämä lapsiperheiden tukeminen. Ei pidä tuo paikkaansa, tuolla periaatteella ei taida laskutus onnistua mistään. Melkoinen pudotus sivistystoimen tuloissa, mutta eiköhän tuo hoidu joskus kuuden vuoden sisällä.
Jos päivähoitomaksutulot putosi vajaat 90000 € niin montako virkaa poistui kun työt väheni? Päin vastoin. Virkoja on lisätty.
- Anonyymi
Johtajia vähemmäksi. Ovat etätöissä joten näkyy ettei heitä tarvita vaan taitaa sihteerit hoitaa hommat. Hoitavat sihteerit työt paremmin kuin johtajat ja pienemmällä palkalla. Sieltä ne oikeat säästöt löytyvät
- Anonyymi
Johtajalla pitää olla ainakin yksi alainen. Ketäpä muuten johtaisi.
- Anonyymi
Minä olen käynyt ulko mailla
- Anonyymi
Missä kaukana ulko mailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kaukana ulko mailla
olet tyhmä kun et ymmärrä et ole käynyt näköjään muissa paikka kunnissa tai ulko mailla
- Anonyymi
Ihan ne palkkansa eteen töitä tekevät luonnossakin. Siellä on kyllä välillä kotelon toisten loman tuurista ymx.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432071Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151369Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141226Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701223Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t20887Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist148770Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19766Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57686- 75682
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101645