Monen suojatyöpaikka horjahtelee nyt vaikka tietenkin niille sukulaisille löytyy, kuten ennenkin , loisimisvirka kunnasta..
Paltamo aloittaa YT:t
12
92
Vastaukset
- Anonyymi
laittakaa ne päivähoitomaksut takaisin voisi helpottaa kunnan taloustilannetta, pienituloisilla se on jo ilmaista ja suurituloisilla on varaa maksaa
- Anonyymi
?..?.. laskutuksen yms hoitaminen nielaisee sen minkä rahaa tulisi! Jatketaan vaan samalla tavalla ,lapsiperheitä tukien ja uusia kuntalaisia houkutellen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?..?.. laskutuksen yms hoitaminen nielaisee sen minkä rahaa tulisi! Jatketaan vaan samalla tavalla ,lapsiperheitä tukien ja uusia kuntalaisia houkutellen
Tuohan ei piä paikkaansa. Se on populistien perusteluja. Kallispalkkaisia laskuttajia. Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tulojen puuttuminen pitää kuitenkin korvata jos se säästyy laskutuksesta ynnä muusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olette houkutelleet tänne sellaisia perheitä jotka näkyvät tuolla alkoholiongelmaisten osastolla. Taitaapa näkyä suurentuneina kuluina sosialitoimen kuluina tämä lapsiperheiden tukeminen. Ei pidä tuo paikkaansa, tuolla periaatteella ei taida laskutus onnistua mistään. Melkoinen pudotus sivistystoimen tuloissa, mutta eiköhän tuo hoidu joskus kuuden vuoden sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olette houkutelleet tänne sellaisia perheitä jotka näkyvät tuolla alkoholiongelmaisten osastolla. Taitaapa näkyä suurentuneina kuluina sosialitoimen kuluina tämä lapsiperheiden tukeminen. Ei pidä tuo paikkaansa, tuolla periaatteella ei taida laskutus onnistua mistään. Melkoinen pudotus sivistystoimen tuloissa, mutta eiköhän tuo hoidu joskus kuuden vuoden sisällä.
Jos päivähoitomaksutulot putosi vajaat 90000 € niin montako virkaa poistui kun työt väheni? Päin vastoin. Virkoja on lisätty.
- Anonyymi
Johtajia vähemmäksi. Ovat etätöissä joten näkyy ettei heitä tarvita vaan taitaa sihteerit hoitaa hommat. Hoitavat sihteerit työt paremmin kuin johtajat ja pienemmällä palkalla. Sieltä ne oikeat säästöt löytyvät
- Anonyymi
Johtajalla pitää olla ainakin yksi alainen. Ketäpä muuten johtaisi.
- Anonyymi
Minä olen käynyt ulko mailla
- Anonyymi
Missä kaukana ulko mailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kaukana ulko mailla
olet tyhmä kun et ymmärrä et ole käynyt näköjään muissa paikka kunnissa tai ulko mailla
- Anonyymi
Ihan ne palkkansa eteen töitä tekevät luonnossakin. Siellä on kyllä välillä kotelon toisten loman tuurista ymx.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204063Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2383580Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4881857- 1391624
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1491561Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5781480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171427- 1131375
- 491109
- 751065