Isyyden tunnustus vaarallinen isä

Anonyymi

Tietääkö kukaan miten menee nyt vuonna 2021 tämä?
Eli raskaana olen väkivaltaiselle miehelle josta olen eronnut. Hän tietää raskaudesta. Voiko hän vaatia isyyden tunnustamista? En haluaisi häntä tähän elämään!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkien idioottien kanssa sitä tenavia tehdään.....

    • Anonyymi

      Sieltä ne ihanat geenit sitten puskevat pintaan pienokaisen teini-iässä ja äitimamma oppii kenen kanssa vehtaa.

      • Anonyymi

        Just ja näin voi tulla noita tappaja lapsia, jotka kiusaa kaverinsa hengiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just ja näin voi tulla noita tappaja lapsia, jotka kiusaa kaverinsa hengiltä.

        Tsiisus, kannattaa varoa. mullakin on tappajan geenit. Isoisä kun napsi naapureita otsaan joskus 40-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsiisus, kannattaa varoa. mullakin on tappajan geenit. Isoisä kun napsi naapureita otsaan joskus 40-luvulla.

        Huomattu on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsiisus, kannattaa varoa. mullakin on tappajan geenit. Isoisä kun napsi naapureita otsaan joskus 40-luvulla.

        Sodassa se on pakko, jos et tapa vihollista niin tulet itse tapetuksi, ja sinne sotaan oli pakko mennä, jos kieltäydyit niin nappi otsaan. Toiseksi kyse oli et pysyttäisiin itsenäisenä valtiona, ei osa Venäjää.
        Sotaa ei voi verrata rikollisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodassa se on pakko, jos et tapa vihollista niin tulet itse tapetuksi, ja sinne sotaan oli pakko mennä, jos kieltäydyit niin nappi otsaan. Toiseksi kyse oli et pysyttäisiin itsenäisenä valtiona, ei osa Venäjää.
        Sotaa ei voi verrata rikollisiin

        Tappaminen on tappamista ja toisin ajattelijoiden listiminen heikentää geeniperimää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodassa se on pakko, jos et tapa vihollista niin tulet itse tapetuksi, ja sinne sotaan oli pakko mennä, jos kieltäydyit niin nappi otsaan. Toiseksi kyse oli et pysyttäisiin itsenäisenä valtiona, ei osa Venäjää.
        Sotaa ei voi verrata rikollisiin

        Ei ne kaikki ollu sotahulluja tappajia, ampu vaan ihan korvan vierestä ja kyllä sillä jo sai ärrän kummasti kääntymään tavarat puntissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kaikki ollu sotahulluja tappajia, ampu vaan ihan korvan vierestä ja kyllä sillä jo sai ärrän kummasti kääntymään tavarat puntissa.

        Kuka on sotahulluudesta puhunut?


    • Anonyymi

      Isyys voidaan nykyisin selvittää äidin vastustuksesta huolimatta. Eiköhän tuosta kuitenkin pääse keplottelemaan eroon. Älä ainakaan mainitse miehen nimeä missään ja voit sanoa neuvolassakin, ettet tiedä isästä mitään , joku satunnainen vaikka risteilyllä.

    • Anonyymi

      Ku mä pääsen linnasta ni voin tunnustaa ton lapsen paa yhteystietoi

      • Anonyymi

        Kannattaisi mieluummin ottaa vastaanottokeskuksesta joku poloinen. Leveämpi leipä, eikä pyöri turhaan jaloissa.


      • Anonyymi

        Tottakai hän voi vaatia tapaamisia ja hiipiä elämääsi lapsen kautta-katoa.Uskon että pilaisi lapsesi ja sun tasapainon.Älä ota kotiisi ketään ukkoa tunkemaan pienokaisesi elämään,ajattelee lapsen etua! Vieraat isäpuolet eivät koskaan oikeasti kiinny toisen jälkikasvuun,Ja saattaa aiheuttaa vahinkoa.


      • Anonyymi

        LINNAluuseri vaan tyytyy kahteen käteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LINNAluuseri vaan tyytyy kahteen käteensä.

        Järki käteen mamma, ota selvää isän perinnöllisistä sairauksista jos aiot pimenossa pitää lasta,,päävikaa ja fyysisiä sairauksia geeneissä, tärkeet tiedot.


    • Anonyymi

      Eihän ketään ole pakko ottaa omaan elämään, hommaat vaikka lähestymiskiellon jos muu ei auta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe