Seiskat taaitaaa jäädä kaupan hyllyyn, kun sillä on tuttu mannekiinipari. Palsanmäet valittavat nollatulojaan, ja kuitenkin ovat seiskan juhlavuoden mannekiineja, kannessa ,sisällä , tv mainoksissa , ulkomainoksissa ym, kyllä pitäis elää koronaajankin yli , ärsyttävät ihmisiä narinoineen. Seiskan mainokset menee suoraan roskiin,
Seiskan mannekiinit
12
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne mitään seiskan mannekiineja ole. Maisa Torpan avioliittosekoilut, Vesa Keskinen, Sampo ja Michelle Kaulanen on niitä.
- Anonyymi
Sara Sieppi unohtui...
- Anonyymi
Samoin kuin itsekin nariset toisten tuloista ja tekemisistä joka aloituksessa ja aiheessa. Olet suoli24:n mannekiini.
- Anonyymi
Mitäs sitten? Et kuitenkaan tietysti koko roskalehteä osta.
- Anonyymi
Luetko sitten kaupassa noita seiskoja, kun noin hyvin tiedät Palsanmäkien asiat? Eihän niitä saa siellä ilmaiseksi lukea!!
- Anonyymi
Hyvävointisen näköisinä ovat , joten mihin tuloja olisi tarvittukaan .
- Anonyymi
Ihan hyvin silti tiedät tarkalleen palsanmäkien asiat, vaikka ei kiinnosta, mutta kiinnostaa sittenkin, että pitää tulla tänne vollottamaan.
- Anonyymi
Heli on kaunis, ja Aki on miesten mies.
- Anonyymi
Taasko iski suomalaisen perisynti, KATEUS?
- Anonyymi
Onks Aki palsanmäelle Johanna niminen tytär ensimmäisestä aviomiitlsta nukyisin loukasmäki
- Anonyymi
Pipoloukasmäki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pipoloukasmäki?
Mitä, mitä? Kerro lissäää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537