Onko sinulla vientiä?

Anonyymi

Ihailijoita tosielämässä?

98

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ollut yrittäjiä vaan ei sellaista joka kolahtaisi tai ovat yritelleet huonoon aikaan..

    • Anonyymi

      Ei oooh

    • Anonyymi

      Viljo?

    • Anonyymi

      Just mietin tänään töissä, että mihin mä vielä joudunkaan näiden kans, kun alkaa noita miesasiakkaita oleen jo sen verran monta jotka vihjailee että olisin tässä sinkku ja kunnollinen tyyppi et jos kiinnostaa.. 3 viikon tauko ehkä tulee hyvään saumaan. En jaksais selittää syitä miks en oo saatavilla vaikka sinkku

      • Anonyymi

        Sinä se olet outo tyyppi. Alan jo tunnistaa sinut täältä. Pyöriikö sulla ihan täysillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se olet outo tyyppi. Alan jo tunnistaa sinut täältä. Pyöriikö sulla ihan täysillä?

        Terveiset HRJ:lle turpa kiinni tai lyön turpaan sua niin että viimenen kerta kun
        Huora vingut adios amigos!

        Onko lumppu selvä!
        ??

        Turpaan tulee


      • Anonyymi

        On kai sinulla jokin lääkitys? Et tainnut lapsena oppia kärsivällisyyttä missään.


      • Anonyymi

        Sulla on syviä ongelmia sun seksuaalisuuden kanssa. Ja taitaapa muutenkin elämänhallinta olla vain kaukainen muisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on syviä ongelmia sun seksuaalisuuden kanssa. Ja taitaapa muutenkin elämänhallinta olla vain kaukainen muisto.

        Juu niin on. Uskallatko ottaa riskin että
        Ärsytät mut perääs?


      • Anonyymi

        Tervetuloa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa!

        Muista sitten kuinka hulluja ollaan ja kuinka oot kiusannu hullummaksi 7 vuotta

        Siitä tulee veristä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa!

        Sä hullu et ymmärrä ettet edes tiedä kuka mä oon. Sinusta kyllä saa hyvin selkeän käsityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä hullu et ymmärrä ettet edes tiedä kuka mä oon. Sinusta kyllä saa hyvin selkeän käsityksen.

        Adios amigos tuntee täältä kaikki ja jäljityksemme jälkeen mäkin tunnen sen ja sen jälkeen sen henkilötiedot vuotaa tänne osoitteineen


      • Anonyymi

        Mitä sua hiertää jonkun toisen elämä joka ei ees tiedä/muista että sä oot olemassa? Ihmiset saa naida napsautella keitä haluavat, eikä se asia koske ketään muuta.


      • Anonyymi

        Eihän sinulla reppanalla ole mitään kavereita, jos kymmenen vuotta olet täällä kertonut asioitasi yksin.


      • Anonyymi

        Joo tosi harvinainen käyttöjärjestelmä muuten 😂Jaksaa jaksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinulla reppanalla ole mitään kavereita, jos kymmenen vuotta olet täällä kertonut asioitasi yksin.

        Adroid järjestelmässä sisällä..

        Täähän on helppoa! Eikö sulla ole virus ja haittaohjelman torjuntaa luurissas??


      • Anonyymi

        Luuletko oikeasti sairaassa mielessäsi että sulla ois ees sen verran valtaa että joku alkais näitten sun oksennusten takia pelkäämään? Guess again. Vedä vähän vielä sitä koksuu eix jeh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinulla reppanalla ole mitään kavereita, jos kymmenen vuotta olet täällä kertonut asioitasi yksin.

        Kohta ollaan sisällä sun luurin kaikissa tiedoistoissa.

        Hetki vielä.. tiedostoihin murtautuminen käynnissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adroid järjestelmässä sisällä..

        Täähän on helppoa! Eikö sulla ole virus ja haittaohjelman torjuntaa luurissas??

        Ketä sä yrität pelotella skitso 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti sairaassa mielessäsi että sulla ois ees sen verran valtaa että joku alkais näitten sun oksennusten takia pelkäämään? Guess again. Vedä vähän vielä sitä koksuu eix jeh?

        Pelkäät jo ja sekoilet😉

        Adroid järjestelmään kannattaa hommata haitta ja virustorjunta. Ne on haavoittuvampia kuin ios


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta ollaan sisällä sun luurin kaikissa tiedoistoissa.

        Hetki vielä.. tiedostoihin murtautuminen käynnissä.

        Joo näköjään. Kyllä nyt pelottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näköjään. Kyllä nyt pelottaa.

        Oletko varma etten ole asentanu sinne palstan kautta klikkaamasi linkin avustuksella haittaohjelmaa jo aikasemmin ja nyt vain polutin itseni sisään.

        Ootko tutkimut android järjestelmäs ohjelmia?
        Tunnetko kaikki luuris ohjelmat?
        Ehkä siellä on joku ylimääräinen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näköjään. Kyllä nyt pelottaa.

        Noh? Missä kaikki paljastukset?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma etten ole asentanu sinne palstan kautta klikkaamasi linkin avustuksella haittaohjelmaa jo aikasemmin ja nyt vain polutin itseni sisään.

        Ootko tutkimut android järjestelmäs ohjelmia?
        Tunnetko kaikki luuris ohjelmat?
        Ehkä siellä on joku ylimääräinen ;)

        Todisteita tiskiin skitso😂😂Mulla on oikeen meheviä juttuja siellä, etkö löydä?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todisteita tiskiin skitso😂😂Mulla on oikeen meheviä juttuja siellä, etkö löydä?

        Kuka on Mari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Mari?

        Tarkemmin, Mari on liian yleinen nimi. Etkö löydä niitä meheviä juttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii mitä tuosta? Koska alkaa tulla matskuu mun luurista?

        Mikä ongelma teillä oli maanantaina??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkemmin, Mari on liian yleinen nimi. Etkö löydä niitä meheviä juttuja?

        Et vastannu. Miks oot yhteyksissä Marin kans?


        Kuka se on? Ja miks kaipaat jotain eukkoo täällä, mutta oot pannu jotain toista lähiaikoina??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii mitä tuosta? Koska alkaa tulla matskuu mun luurista?

        Miks seuraat instas vaan noita pyllistelijöitä?

        Eiks ne oo lapsia suhun nähden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ongelma teillä oli maanantaina??

        Huti. Pelkkä paskanjauhaja olet. M.O.T

        Älkää herkemmät oikeesti menkö näiden sekopäätrollien vedätyksiin. Suurin osa näistä on joko tylsistyneitä, häiriintyneitä tai molempia.


      • Anonyymi

        Ja huti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huti. Pelkkä paskanjauhaja olet. M.O.T

        Älkää herkemmät oikeesti menkö näiden sekopäätrollien vedätyksiin. Suurin osa näistä on joko tylsistyneitä, häiriintyneitä tai molempia.

        Katos osu ja uppos. Karkaa paikalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks seuraat instas vaan noita pyllistelijöitä?

        Eiks ne oo lapsia suhun nähden?

        Huti. Sulla on vilkas mielikuvitus vaikkakin viallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huti. Pelkkä paskanjauhaja olet. M.O.T

        Älkää herkemmät oikeesti menkö näiden sekopäätrollien vedätyksiin. Suurin osa näistä on joko tylsistyneitä, häiriintyneitä tai molempia.

        Miks oot pannu noin monen kans vuoden 2020 aikana ja tykkäilly ja seurannu pyllykuvia postaavia somes vaikka väität ikävöiväs yhtä johon rakastunu????


        Ootko joku huijari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos osu ja uppos. Karkaa paikalta

        En oo karkaamassa minnekään, ei syytä 😂😂En vaan haluu että pelottelet herkempiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannu. Miks oot yhteyksissä Marin kans?


        Kuka se on? Ja miks kaipaat jotain eukkoo täällä, mutta oot pannu jotain toista lähiaikoina??

        Voi autuas sinua. Miks jatkat vedätystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo karkaamassa minnekään, ei syytä 😂😂En vaan haluu että pelottelet herkempiä.

        Et vastaa. Panet muita ja yrität iskee vaikka täällä väität kaipaavas yhtä tosissas

        Luuris tiedot näyttää miten moneen suuntaan oot SINÄ itse ollut aktiivinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi autuas sinua. Miks jatkat vedätystä?

        Luuris tiedot näyttää, että oot aikas pettäväinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks oot pannu noin monen kans vuoden 2020 aikana ja tykkäilly ja seurannu pyllykuvia postaavia somes vaikka väität ikävöiväs yhtä johon rakastunu????


        Ootko joku huijari?

        Sinä se huijari olet ja nyt jäit siitä kiinni. Väität olevasi mun luurilla mutta jokaikinen sun väite on huti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se huijari olet ja nyt jäit siitä kiinni. Väität olevasi mun luurilla mutta jokaikinen sun väite on huti.

        Sä kiellät kun osui ja uppos.

        Mitä ikävöimäsi eukko ajattelis jos tietäis miten aktiivinen olet muita eukkoja iskeen ja paneen mutta et sitä?

        Taitais olla lorunne loppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastaa. Panet muita ja yrität iskee vaikka täällä väität kaipaavas yhtä tosissas

        Luuris tiedot näyttää miten moneen suuntaan oot SINÄ itse ollut aktiivinen.

        Alunperinhän sä olit naisen luurin hakkeroimassa ja nyt se onkin mies? Yritä nyt pitää satusi koossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alunperinhän sä olit naisen luurin hakkeroimassa ja nyt se onkin mies? Yritä nyt pitää satusi koossa.

        Nostetaas ketjulle lisää näkyvyyttä niin ihmiset näkee palstamoderoinnin tason.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alunperinhän sä olit naisen luurin hakkeroimassa ja nyt se onkin mies? Yritä nyt pitää satusi koossa.

        Sukupuoli muuttui kun pääsin luuriin. On miehen adroid käyttöjärjestelmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä kiellät kun osui ja uppos.

        Mitä ikävöimäsi eukko ajattelis jos tietäis miten aktiivinen olet muita eukkoja iskeen ja paneen mutta et sitä?

        Taitais olla lorunne loppu

        Uskotko oikeesti noihin harhoisisi? Jos oot teini niin mee lukeen läksyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alunperinhän sä olit naisen luurin hakkeroimassa ja nyt se onkin mies? Yritä nyt pitää satusi koossa.

        Onko sulla lisättävää tähän?

        Miksi oot pannu noin monen kans viime vuonna ja useita instagrammissa ja facebookis lähestynyt ehdotellen.

        Mitä luulee mitä ikävöimäsi ajattelee tuosta?

        Panet ja flirttailet, tykkäilet ja teet aloitteita ihan kaikille muille eukoille mutta et sille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko oikeesti noihin harhoisisi? Jos oot teini niin mee lukeen läksyjä.

        Ootko noin paniikissa vai miksi et vastaa että
        Mitä luulet ikävöimäsi eukon ajattelevan tosta seksikäyttäytymisestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko noin paniikissa vai miksi et vastaa että
        Mitä luulet ikävöimäsi eukon ajattelevan tosta seksikäyttäytymisestäsi?

        Sori tein muuta välillä. Nii uskotko oikeasti että oot jonkun puhelimella nyt? Uskotko että joku uskoo sun juttujas? Ai niin, ootteko jo matkalla, laitanko kaffet tulemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori tein muuta välillä. Nii uskotko oikeasti että oot jonkun puhelimella nyt? Uskotko että joku uskoo sun juttujas? Ai niin, ootteko jo matkalla, laitanko kaffet tulemaan?

        Jatkoa ketä sä täällä maalittelet? Ilmeisesti jotain miestä ja naista. Kai sä ymmärrät että he elää heidän omaa elämää eikä heillä ole aavistustakaan millasta paskaa sä suolat tänne päivästä toiseen. Oot tullu torjutuksi tai petetyksi; buhuu kukapa ei. Yritä nyt keksiä jotain tervettä sisältöä elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori tein muuta välillä. Nii uskotko oikeasti että oot jonkun puhelimella nyt? Uskotko että joku uskoo sun juttujas? Ai niin, ootteko jo matkalla, laitanko kaffet tulemaan?

        Et vastas joten syyllisyys taitaa painaa.

        Panomies se jyystöllä muttei oikeaan reikään osu koskaan.

        Sata muuta kyllä on koluttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastas joten syyllisyys taitaa painaa.

        Panomies se jyystöllä muttei oikeaan reikään osu koskaan.

        Sata muuta kyllä on koluttu

        Oh honey...sukupuolikin hakusessa vaikka muka osaat hakkeroida...lopeta jo. Mitä se sua liikuttaa jos joku kundi bylsii menemään? Ai niinku se ei bylsi sua! Wonder why...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh honey...sukupuolikin hakusessa vaikka muka osaat hakkeroida...lopeta jo. Mitä se sua liikuttaa jos joku kundi bylsii menemään? Ai niinku se ei bylsi sua! Wonder why...

        Oon halukas ainakin pari kerran naimaan sitä ikävöimääs. Saan nopeammin aikaan yhteyden siihen kun en tuhlaa aikaa muiden eukkojen lämmittelyyn. Oon sen kans jo viikonloppuna jos sul sopii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh honey...sukupuolikin hakusessa vaikka muka osaat hakkeroida...lopeta jo. Mitä se sua liikuttaa jos joku kundi bylsii menemään? Ai niinku se ei bylsi sua! Wonder why...

        En oo homo. Mut kosks sä
        Tykkäät nusuttaa niitä
        Some pyllyjä niin musta kaikki voittas kun sä flirttaisit some perseille ja mä ottasin sen ikävöimäs euko!

        Ethän sä sitä edes oikeasti halua kun somessa muita yrität, etkä sitä!

        Sä voit luopuu siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks seuraat instas vaan noita pyllistelijöitä?

        Eiks ne oo lapsia suhun nähden?

        Mullekki tulee youtubessa ehdotukseksi videoita, joissa jotkut treenatut muijat esittelee perseitään. Mulla myös android ja Google tili. Olen itse vielä nainen ja en ole koskaan seurannut mitään semmoista materiaalia. Yleensä kuuntelen musiikkia youtubesta, eikä minua kiinnosta fitneselämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se olet outo tyyppi. Alan jo tunnistaa sinut täältä. Pyöriikö sulla ihan täysillä?

        Minä tunnistan ainakin trollit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma etten ole asentanu sinne palstan kautta klikkaamasi linkin avustuksella haittaohjelmaa jo aikasemmin ja nyt vain polutin itseni sisään.

        Ootko tutkimut android järjestelmäs ohjelmia?
        Tunnetko kaikki luuris ohjelmat?
        Ehkä siellä on joku ylimääräinen ;)

        Voi Luoja, ihmisten psyyke ei oikeasti kestä koronaa. Täälläkin sen näkee. Mikä olikaan aloitus tässä ketjussa? Kaukana ollaan. Koittakaa jaksaa!!


    • Anonyymi

      Älä viitsi mies vastata tähän, että ei ole. Tiedät, että ihailen sua ja olen ihan totta.
      sivusta

    • Anonyymi

      Ei mulla mitään elämää ole. Vaihdan läppäriä töistä vapaalle perse samassa penkissä.

    • Anonyymi

      Eipä juuri mutta v-ihailijoita riittää 🤣

      • Anonyymi

        Vittuihailijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuihailijoita?

        Viha@jia riitTää


    • Anonyymi

      Vientiä ei ole. Ihailijoita on.

    • Anonyymi

      Ei tietääkseni. Ahdistaisi jos olisi kauheasti ihailijanaisia. En tykkää täälläkään jos moni kommentoi, siksi en tee juurikaan aloituksia. Hiljaa yhden vaimon miehenä olisin mieluiten. Eläisin kaikessa hiljaisuudessa ja vaatimattomuudessa hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        ... Enkä haluaisi puhuakkaan muille. Saa suunikin omaksensa, jos niin haluaa.


    • Anonyymi

      Mitä ne sellaset on?? Eipä ole ihailijoita ollut, eikä näkynyt. Ei mun näkönen ja ikänen ketään kiinnosta.

    • Anonyymi

      Nuorempana oli kyllä ja saattais olla vieläkin, mutta olen ihastunut yhteen minua nuorempaan naiseen. En tarvi vientiä, jos hänet saan.

    • Anonyymi

      On ihailijoita, mutta ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei ole ainakaan esille tulleet.. eli ei ole vientiäkään.

    • Anonyymi

      Ei ole nyt hetkeen ollut, mutta en ole kyllä sellaista korona aikaan hakenutkaan.

    • Anonyymi

      Ei, hullun maine karkottaa. Pitäis vaihtaa maisemia ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Ei ole vaivan väärti.

    • Anonyymi

      On tosi paljon, siksi olen täällä palstalla paossa ihailijoitani.

    • Anonyymi

      No, en kyllä jaksa uskoa, että kukaan minua ihailisi. :/

    • Anonyymi

      Ap: lla on koska muuten ei olisi kysynyt.

    • Anonyymi

      Jos on ihailijoita niin ei niillä ole väliä, on vain yksi mies kenen ihailun kohde tahdon olla.

    • Anonyymi

      Ei niin minkäänlaista.

    • Anonyymi

      Oli joskus 20 vuotta sitten viimeksi.

    • Anonyymi

      On....mutta en jaksa välittee niistä.

    • Anonyymi

      no ei

    • Anonyymi

      En tiedä, mutta kovasti olen yrittänyt luudalla lakaista liian innokkaat.
      ;))
      Mutta ensi viikolla voisin kaffeet pannulla keittää.
      Ethän ole kissalle allerginen?

    • Anonyymi

      ei oo yhtää perkele mut ihan sama

    • Anonyymi

      Olen aina viehättänyt vastakkaista sukupuolta ja minulla on ollut paljon ihailijoita En sano tätä että olisin jotenkin itserakas, se ei ole niin. Varsinkin vielä kun olen hymyileväinen ja helposti lähestyttävä. Mutta ei sellaisella ole merkitystä kuin sellaiselle ihmiselle, joka nauttii ihailusta. Itseäni ei ihailu tee onnelliseksi.
      En itse kovin usein ihastu/rakastu, mutta erääseen kyllä rakastuin ja sillä tiellä vielä ollaan. Taisi vaan käydä niin että toinen ei tuntenut yhtä vahvasti.
      Eli ei noilla ulkoisilla seikoilla ole ollut mitään merkitystä onnellisuuden tunteeseen tai rakkausasioihini.

    • Anonyymi

      Nyt on yllättäen leskimiehelläkin vientiä muutaman vuoden tauon jälkeen. Saa nähdä, mitä tästä seuraa.

      • Anonyymi

        Varovaisuutta kaiken maailman onnenonkijoiden kanssa. Ei kova vienti sinua onnelliseksi tee, sen tarkoitus on lopulta vain hajottaa ihminen.


    • Anonyymi

      Varmastikin ainaSkin yx 🤣🙏😎

    • Anonyymi

      On, on ollut ja on vastakin ja menoa.

      • Anonyymi

        No ala sitten jo menemään ja vähän äkkiä!


    • Anonyymi

      Ei onneksi, ainakaan normaalisti, ahdistaisi jos olisi.

    • Anonyymi

      Mitäs luulet, Onko minulla ihailijoita t Jari Sarasvuo

    • Anonyymi

      Eipä juuri. Työt naisvaltaisella alalla, vapaa-aikana paljon yksin koirapiireissä. Ne harvat ketkä on musta olleet kiinnostuneet, ovat isäni ikäluokkaa tai alkkiksia tai muita ongelmaisia😂. Siis ne tosi harvat! Kait mussa on jotain vikaa 😄
      @@@

    • Anonyymi

      Ommeinaa niimpal viäntii et ei oikkee tiä mite päi olis, muta e lankea e 📣

    • Anonyymi

      Ei ole, ikä ja ulkonäkö ja kyyninen luonne suojelevat vuosi vuodelta paremmin :)

      • Anonyymi

        Dodii hienoa 😎👍


    • Anonyymi
    • ei ole koska näytän tältä.

      Naisella meno on armotonta, jos ei ole sitä ulkonkäköä. joten tultava siloin toimeen ilman parisuhdessa.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe