eli olen päivittänyt jedi academyn ja kokeillut kaikkia mahdollisia crakkejä mutta mikään ei toimi. kyse siis multiplayer netissä.. mutta peli kestää n. 10s ja tulee ilmoitus "CL_partitionentities" error tai jotain sinne päin. eli osaisko joku neuvoa mistä toimiva crack tai miten saada toimimaan.
Kun tämä on aika yleinen vika.
kiitokset VAIN!!! auttaville. vastaus; OSTA PELI ei kelpaa vastaukseksi
Jedi Academy TOIMIVA MP crack
starwarszfani
3
391
Vastaukset
- seppo
mul on ihan sama ongelma enkä saa siihe mitenkään toimivaa kräkkii
- Itse Häiriö
Kun olen käynnistänyt multiplayerin kestää vähän aikaa ja sitten se sanoo: että jamp.exe tekee virheitä peliin, koitin poistaa sen tiedoston mutta sitten se sanoin että jamp.exeä tarvitaan käynnistämiseen joten minun piti ottaa se takaisin roskakorista. MIKÄ AVUKSI ?
- HaJaMoTo
mäkään en löydä mistään ceackii tarvisin singleenkin kun latasin eikä nut löydy mistään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203