Sanovat jottei onnea (rakkautta ❤️) etsimällä löydä. Kuinka se sulla meni, putkahtiko rakkaasi eteiseen ettimättä, vai etitkö ja jos etit, niin kuinka löysit? Löysitkö läheltä vai pitikö hakea kauempaa? Läksitkö Hesasta ja laulelit lopulta, jotta "Hei Karjalasta heilin minä löysin.." vai oliko se läheisen kauppaopiston nainen, kun käänsi sun pään?
"Ei onni tule etsien, se tulee eläen"
33
149
Vastaukset
- Anonyymi
Luovuin eräästä. Tulee muitakin...
Onneni ei ole riippuvainen yhdestä naisesta.- Anonyymi
Ei ole muita kuin hän.
❤️ - Anonyymi
Ei ainoasta oikeasta noin vain luovuta, rakas ❤
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainoasta oikeasta noin vain luovuta, rakas ❤
Sori vierestä kommentointi, mutta vain yhtä ja ainoaa oikeata ei ole.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Sori vierestä kommentointi, mutta vain yhtä ja ainoaa oikeata ei ole.
On kyllä.
Vain yksi ainoa oikea on minulle Anonyymi kirjoitti:
On kyllä.
Vain yksi ainoa oikea on minulleNo voipa kai se noinkin jonkun kohalla olla eli en lähe kiistelemään 😉 Ite en kuitenkaan näin koe, mutta oon aika epäileväinen (erityisesti tällä hetkellä) muutenkin.
Liekö kävi tämän ketjun kanssa se, jotta "kell onni on, se onnen kätkeköön". Laitanpa sitten jatkokysymystä. Ootko ettiny, muttet löytäny?
- Anonyymi
Olen jo luopunut toivosta löytää jonkun. Kotoa ei kukaan tule hakemaan ja koronan takia ei mitään tilaisuuksia ym. Deittipalstoilla olen käynyt ja parit treffit, mutta ei napannut.
- Anonyymi
Todellakin onni kannattaa kätkeä ☺ ja ihan parasta kun sen sitten kätkee itseltäänkin ☺, pysyy mukana yleisissä "oikeissa" mielipiteissä, kulkee vaan lauman mukana, jotka kaiken "TIETÄÄ "😂😂😂😂😘
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin onni kannattaa kätkeä ☺ ja ihan parasta kun sen sitten kätkee itseltäänkin ☺, pysyy mukana yleisissä "oikeissa" mielipiteissä, kulkee vaan lauman mukana, jotka kaiken "TIETÄÄ "😂😂😂😂😘
Joo jemmaan vaan kaikki tyynni.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Joo jemmaan vaan kaikki tyynni.
Todellakin ja olen sitä mieltä , että jokaiselle on se OIKEA ! Haluaako oikean ?! Saattaa kyllä vaatia oppimista muissa ihmissuhteissa 🤔, tai sitten vaan haluaa , vähän sieltä ja tuolta ja joka välistä 😙, miten sitten haluaakin manipuloida ja mihin tarkoitukseen ???!!☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin ja olen sitä mieltä , että jokaiselle on se OIKEA ! Haluaako oikean ?! Saattaa kyllä vaatia oppimista muissa ihmissuhteissa 🤔, tai sitten vaan haluaa , vähän sieltä ja tuolta ja joka välistä 😙, miten sitten haluaakin manipuloida ja mihin tarkoitukseen ???!!☺
Ihan vaan typeränä ajattelen , että voi se fiksuuskin joskus mennä vähän yli, kun ette oikeasti tiedä kaikkea paskaa !!! T: yhä edelleen oman elämäni asiantuntija ☺❤ ja paras siinä 😘
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo luopunut toivosta löytää jonkun. Kotoa ei kukaan tule hakemaan ja koronan takia ei mitään tilaisuuksia ym. Deittipalstoilla olen käynyt ja parit treffit, mutta ei napannut.
Niin, harvemmin kai tuolla tavalla käy, jotta rakkaus tulee ovelle koputtamaan, ellei ole sitten jo aiemmin kohdattu. Tämä korona-aika on ollu kyllä tosi ikävää aikaa. Toivoa vaan voi, että saatas suunta parempaan ja päästäs mahdollisimman pian siihen normaalielämään. Ei pidä luopua toivosta 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseltään ei kannata onneaan kätkeä, tiedän kokemuksesta. Eikä siltä ihastukseltakaan kannata.. Toisten mielipiteissä tuskin taas kannattaa mukana kulkea.. Siinä käytän mieluummin omaa harkintaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseltään ei kannata onneaan kätkeä, tiedän kokemuksesta. Eikä siltä ihastukseltakaan kannata.. Toisten mielipiteissä tuskin taas kannattaa mukana kulkea.. Siinä käytän mieluummin omaa harkintaa :)
Mul ei oo yhtään väliä muiden mielipiteillä.
Mut pelkään niin etten olisi riittävä hänelle. Vain hänen mielipiteellä on väliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul ei oo yhtään väliä muiden mielipiteillä.
Mut pelkään niin etten olisi riittävä hänelle. Vain hänen mielipiteellä on väliä.Meditoiden tulee onnea
Täytyy vain harjoitella
Kylhän se rakkaudellinen suhde ois poikaa, mutta vaikeuksia en ota vastaan.
Sen täytyy olla hyvää, positiivista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meditoiden tulee onnea
Täytyy vain harjoitella
Sen täytyy olla hyvää, positiivistaEn ymmärtänyt 😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meditoiden tulee onnea
Täytyy vain harjoitella
Sen täytyy olla hyvää, positiivistaRakkaudellisen suhteen haluan. Omat vaikeuteni hoidan itse, liikaa en niitä etsi. Oman tilan kuitenkin kaipaan, ja huokoisuuteni sillä rajaan. Positiivista voin näin antaa.
- Anonyymi
Löysin hänet, hän oli vihdoin todellisena edessäni, kauniina, mielenkiintoisena, sanavalmiina ja kuumana.. Tärisin ja sulin hänen edessään.. Halusin kokea kaiken mahdollisen hellyyden hänen kanssaan.. Pitää kiinni hänen kädestään, koskettaa hänen poskeaan, hellän ensisuudelman, tuntea hänen kuuman henkäyksensä ihollani.. Voi rakas, miksi en viereesi pääse..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin hänet, hän oli vihdoin todellisena edessäni, kauniina, mielenkiintoisena, sanavalmiina ja kuumana.. Tärisin ja sulin hänen edessään.. Halusin kokea kaiken mahdollisen hellyyden hänen kanssaan.. Pitää kiinni hänen kädestään, koskettaa hänen poskeaan, hellän ensisuudelman, tuntea hänen kuuman henkäyksensä ihollani.. Voi rakas, miksi en viereesi pääse..
Missä ja milloin hän oli edessäsi?
- Anonyymi
Mul on tällänen olo
"Mä en uskonut koskaan sattumaan
Mut tarpeeks kun alkoi sattumaan
nyt hävettää auttakaa
Onnistumisien määrä näin vuositasolla
On muistaakseni pyöreät nolla
Ja siihen se jää, se on ikävää
Mut ei toisen häpeää nää
Itse en kiirehdi päätin jo muuttaa myös komeroon"- Anonyymi
Samantyyppiset fiilikset on täälläkin.. Mitä komeroa sinä tarkoitat? Oletko ajatellut "komeroa" jakavasi onkun kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samantyyppiset fiilikset on täälläkin.. Mitä komeroa sinä tarkoitat? Oletko ajatellut "komeroa" jakavasi onkun kanssa?
Siis tarkoitan komerolla sitä et pitää kylmettää itseni ja sulkeutua vielä tiiviimmin suojamuurien taakse. Tiedän ettei näitä tunteita voi kätkeä koska ne palaa aina takaisin. Mut teen täs kamppailua et unohtaisin hänet. En riitä itselleni, miten voisin riittää hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkoitan komerolla sitä et pitää kylmettää itseni ja sulkeutua vielä tiiviimmin suojamuurien taakse. Tiedän ettei näitä tunteita voi kätkeä koska ne palaa aina takaisin. Mut teen täs kamppailua et unohtaisin hänet. En riitä itselleni, miten voisin riittää hänelle.
Kyllähän sitä sellaisenaan, keskeneräisenä ja epätäydellisenä haluaa tulla nähdyksi ralkaalleen. Eihän se muuten aitoa itseä ole siinä suhteessa, eikä kohtaaminen ole aitoa, kokonaista, ellei riittämättömyyttään toiselle voi näyttää.. Sinä riität sellaisenaan. Niin haluan hänet nähdä ja itsekin uskaltaa olla..
- Anonyymi
Jos mul viel viime kesänä oli toivo ja ilo sisälläni, niin ei oo enää. Mul ei oo enää unelmii.
Näen tulevaisuuteni vain ja ainoastaan synkkänä, mustana ja tyhjänä. Mul ei olis varaa valittaa mut oon niin heikko et sydän on kipeä vaikka mitä tekis ja rukoilisi luojalta apua.- Anonyymi
Koronaa, ihmisten ja eläinten kiduttamista ja murhaamista... Ei mieli tälläistä kestä.
Sikojen ja kanojen järkyttävät elinolot ja sit vaan teuraaksi 😭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronaa, ihmisten ja eläinten kiduttamista ja murhaamista... Ei mieli tälläistä kestä.
Sikojen ja kanojen järkyttävät elinolot ja sit vaan teuraaksi 😭Olet niin oikeassa! Järjetöntä eläinten rääkkäystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikojen ja kanojen järkyttävät elinolot ja sit vaan teuraaksi 😭Se mitä ihminen tekee eläimille, näkyy myös yhteiskunnassamme, ihmisten instituutioissa ihmisten karsinointina eri luokkiin. Mutta silti olen lihansyöjä, pyrin vain ostamaan eettisemmin tuotettuja tuotteita.
- Anonyymi
Musta kortti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mitä ihminen tekee eläimille, näkyy myös yhteiskunnassamme, ihmisten instituutioissa ihmisten karsinointina eri luokkiin. Mutta silti olen lihansyöjä, pyrin vain ostamaan eettisemmin tuotettuja tuotteita.
Jos on varaa.. Ja nyt ei kovin usein ole. Mutta välistä teen niin, kuin ostaisin kukan viikonloppuna pöydälle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mitä ihminen tekee eläimille, näkyy myös yhteiskunnassamme, ihmisten instituutioissa ihmisten karsinointina eri luokkiin. Mutta silti olen lihansyöjä, pyrin vain ostamaan eettisemmin tuotettuja tuotteita.
Nämä ovat minulle siis sellaisia nkökulmia ihmisten käyttäytymiseen, jossa ihmisyyttä tutkitaan sen kautta miten ihminen on suhteessa toisiin eliölajeihin ja materiaan. Oikeasti niissä tutkitaan ihmisyyttä, koska olemme ihmisiä. Ja oman paikkani ihmisenä hyväksyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat minulle siis sellaisia nkökulmia ihmisten käyttäytymiseen, jossa ihmisyyttä tutkitaan sen kautta miten ihminen on suhteessa toisiin eliölajeihin ja materiaan. Oikeasti niissä tutkitaan ihmisyyttä, koska olemme ihmisiä. Ja oman paikkani ihmisenä hyväksyn.
Oikeasti tärkeitä ovat läheiseni, rakkaat ja heidän hyvinvointinsa, yhteys heihin. Ei teoreettiset konstruktiot tai ideaalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252103Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001