Onko kenelläkään tietoa tai omakohtaisia kokemuksia kunnianloukkaussyytteistä?
Otin puheeksi eräässä keskustelussa mielipiteilläni eräästä yrittäjästä ja hänen kyseisestä alasta ja en tiedä voiko tulkita siinä kirjoittamiani kommentteja solvaavina ja loukkaavina. Tajusin tuon asian kommentoituani ettei se ollut asiallista. Kenenkään henkilön nimeähän siinä ei mainittu mutta todella ahdistavaa kun jotkut tietyllä alueella asuvat pienen piirin ihmiset tuosta varmasti tunnistavat kenestä kyse ja saattaavat vaatia tekemään siitä jutun.
Kyseinen keskustelu on myös täällä Suomi24:llä ja se ei ole lukuisista ilmiannoistani huolimatta ole vieläkään poistunut vaikka olen sitä vaatinut jo kohta viikon ajan ja olen pyytänyt anteeksi kommentointiani.
Olen omalla kohdallani tosi pahassa epätietoisuudessa voinko joutua syytteeseen vai en. Sivuston modet eivät vain poista kyseistä keskustelua vaatimuksista huolimatta vaikka heidän pitäisi niin tehdä.
Kunnianloukkaus
Anonyymi
1
216
Vastaukset
- Anonyymi
no miksi poistaa? Saa täällä puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155