Isot rahat ja nopea rikastuminen houkuttelee ihmisiä huume bisnekseen. Eritoten Suomessa löperöt rangaistukset edesauttavat rikollisuuden leviämistä. Venäjän kanssa pitää tehdä yhteistyö ja avunanto sopimus,että väkivalta ja huume rikolliset Venäjälle vankilaan kärsimään tumiotaan. Olen melko varma,että rikollisuus vähenisi sen myötä. Suomeen lusimaan vaan pikku rikolliset. Venäjällä rangaistus laitos on rangaistus laitos,eikä mikään täysihoitola hotelli,niin kuin on Suomessa.
Huumeet....
2
178
Vastaukset
Viekkaasti huumekokeilujen vaaroja vähättelevät, kavereiksi tekeytyvät diilerit ovat halveksittavia yhteiskunnan syöpäkasvaimia, joiden ei kuuluisi olla missään tekemisissä etenkään lasten kasvuympäristön kanssa.
Rahoilla ja loistolla rehentelevä huumekauppias on asiakkaidensa nautinnonhalussa loisiva, ja tämän onnettomien läheisten murheesta piittaamaton hylkiö.
Ahneuksissaan huumekauppiaat välinpitämättömästi saastuttavat asiakkaidensa ja hänen perheensä elämät.- Anonyymi
Näin unta. Olin kylässä jonkun varakkaamman luona juhannuksena.
Hänellä oli kokaiinia yläkerrassa. Mietin, voisinko minäkin ottaa sitä.
En ota. Se on selvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921