HALOSELLA!!!
Ovat myyjät tainneet olla töissä jo montakymmentä vuotta samassa paikassa kun ovat sellaisia robotteja. Vanhat naiset katsovat ylimielisesti nuoria asiakkaitaan jotka erehtyvät takki- tai juhlapukuostoksille.
Eipä kiinnosta tehdä kauppoja heidän kanssaan.
Myyjät vaihtoon ja kauppa alkaa käymään.
KAMMOTTAVIA
21
5161
Vastaukset
- Nuori mutta rahaa omaava
Gallupin paikka voisi olla tässä.
Missä on hyviä myyjiä? Myymälä ja osasto?
Itse annan pisteet Torikeskuksen Marimekon myyjille. - Marjaana
Niinhän se on ettei makuasioista voi kiistellä: minä olen saanut parasta palvelua (= vaatemyyjä on osannut valita sopivan mallisia ja kokoisia vaatteita ja tajunnut toivomukseni) juuri Halosella ja City-Sokoksella.
Halosella on vaaleahko aika iäkäs myyjä, jolla on todellista ammattitaitoa. Samoin rehevä tumma 50 nainen todella loistava.
Sokkarilla on polkkatukkainen, harmaahko myyjä, jolle tarttee vain sanoa suuntaa antavasti mitä etsii. Koon osaa katsoa ja mallitkin suoraan. Aivan superlajia.
Forumin K-kengän mies osaa tarjota jalkaan sopivia kenkiä, mutta usein on mieleisestä mallista ollut jo koot myyty.
Huonoa palvelua olen saanut Kekäleestä, jossa yksi myyjä tykkää päättää mitä asiakkaan on ostettava: minulle haluaisi myydä kaksi numeroa liian pieniä vaatteita. Mutta on siellä hyväkin myyjä, 40-50 v jolta olen ostanut kaksi takkia.
Olen 30 ja risat, mutta aika kookas. Ehkä kokoni takia nuoret myyjät eivät osaa valita vartalolleni sopivia vaatteita, vaan tuovat aina lihavien mitoituksella. Vanhemmilla myyjillä on enemmän silmää ilmeisesti. - Yks tyttö vaan
Entä sitten Aleksi 13! Siellä on kamalia noitia jotka kyttäilee asiakkaita supisten ja naureskellen. sinne en mene Kuin pakon edessä ja pakkoa ei ole tullut pitkään aikaan onnksi.
- jkl
Kekäle vie ehdottomasti voiton huonoimmassa asiakaspalvelussa. Myyjiä on enemmän kuin asiakkaita ja ne koko ajan kyttää jonkun tolpan takaa mitä asiakas tekee. Kun nuori astelee sisään ja menee katsomaan kalliita vaatteita, niin heti ne rupee kyyläämään. Ihan niin kuin nuorilla ei olis varaa kunnon vaatteisiin!
Toinen ääripää on taas Jack and Jones -putiikki, jossa saa aina loistavaa palvelua.
Pukumiehen miespuolen about 50v-miesmyyjä on myös mahtava ja erittäin ystävällinen. - asiakas
Ei riitä että liimaillaan Halosen vastaisia julisteita sähkökaappeihin, vaan haukutaan vielä myyjät. Yrittäjät kuitenkin ovat niitä, jotka tällähetkellä tätäkin maata pitävät käynnissä.
Halosella ja kaikissa muissakin liikkeissä tehdään liiketoimintaa. Tarkoitus on myydä tuotteita ja jos siinä ei onnistuta, niin lappuluukulle. Halonen ja muut liikkeet ovat harjoittaneet toimintaa jo aika pitkään, joten myyjät eivät voi olla aivan mahdottomia.
Palveluammatti on yksi vaikemmista aloista hallita, siinä ei saa olla myyjällä huonoa päivää tai hetkeä koskaan. Kuitenkin myyjiä tarvitaan kokoajan lisää, se näyttää työkkärissäkin olevan ainoita työllistäviä aloja. Nostan hattua kaikille myyjille jotka jaksavat istua/seisoa liikkessä koko päivän ja olla asiallinen kaikille, enemmän tai vähemmän mukaville, asiakkaille.- toinen myyjä
Vain myyjä tai yleensäkin asiakaspalvelu osaa arvostaa myyjän vaativaa työtä. Myyjän työ vaatii enemmän taitoa kuin osataan arvatakaan!
- aktivisti
mulla on pelkkiä hyviä kokemuksia halosesta.vuosi sitten menin sinne ostamaan suoria housuja ja kun ilmotin että omistan vain 45e niin sen jälkeen kaikki housut oli 45e hintasia. lopulta ostin 75e housut 45e:llä!eli olen täysin erimieltä kanssasi. voi tietenkin olla että sattui vain oikea myyjä kohdalle...
- Heleena
Jyväskylä on täynnä ihastuttavia, ammattitaitoisia ja työnsä loistavasti tekeviä myyjiä. Heitä löytyy jokaisesta myymälästä. Mieti vaikka ruokakauppaa, jossa viimeksi asioit. Eikö vain sielläkin ollut joku ystävällinen ihminen joka palveli sinua hyvin. Mikäli väität että kassa oli sinua kohtaa epäkohtelias niin mieti sen jälkeen omaa käytöstäsi. tervehditkö häntä vai piditkö itsestäänselvänä robottina joka vie rahasi ja on siksi ikävä ihminen?=
Mieti omaa käytöstäsi!- Jyväskylässä surkeaa palvelua
Minä olen sen verran paljon asioinut omani ja monen ihmisen puolesta erikoisliikkeissä, että voin puhua monipuolisella kokemuksella. On harvoja positiivisia poikkeusyksilöitä, mutta jos tilaisuus tulee, asioin Kuopiossa, Lahdessa tai Tampereella. Jyväskylän myyjät ansaitsevat keskimäärin arvosanan 6, noissa kaupungeissa kasin tai ysin.
- Sipi
Jyväskylässä surkeaa palvelua kirjoitti:
Minä olen sen verran paljon asioinut omani ja monen ihmisen puolesta erikoisliikkeissä, että voin puhua monipuolisella kokemuksella. On harvoja positiivisia poikkeusyksilöitä, mutta jos tilaisuus tulee, asioin Kuopiossa, Lahdessa tai Tampereella. Jyväskylän myyjät ansaitsevat keskimäärin arvosanan 6, noissa kaupungeissa kasin tai ysin.
Siellä palvelutaso on aivan omaa luokkaansa. Mutta poikkeuksia löytyy niin siellä kuin täälläkin.
- ei ole tarua
Sipi kirjoitti:
Siellä palvelutaso on aivan omaa luokkaansa. Mutta poikkeuksia löytyy niin siellä kuin täälläkin.
tampereellahan ei jaksa odottaa edes kuin saa vastauksen . siskoni on asunut tampereella 10v siellä käydessäni hänen luonaan on aina huomannut heidän hitautensa ,hän sanoi kyllä siihen on pakko täällä tottua.
- Tyytyväinen
Jyväskylässä surkeaa palvelua kirjoitti:
Perin kummallista! Minä olen saanut pääsääntöisesti erinomaista palvelua Jyväskylän liikkeissä. Esim. Halosella on asiantuntevia ja ystävällisiä myyjiä, jotka auttavat tarvittaessa, mutta eivät hyökkää kimppuun, jos tahtoo katsella rauhassa.
Hyvän palvelun ruokakaupoista on ykkösenä Mestarin Herkku. Erityiskiitos kala- ja lihapuolelle! Siellä sekä nuoret että vähän iäkkäämmät myyjät palvelevat reippaasti ja iloisella ilmeellä. Todella miellyttäviä ihmisiä! - Illu
Tyytyväinen kirjoitti:
Perin kummallista! Minä olen saanut pääsääntöisesti erinomaista palvelua Jyväskylän liikkeissä. Esim. Halosella on asiantuntevia ja ystävällisiä myyjiä, jotka auttavat tarvittaessa, mutta eivät hyökkää kimppuun, jos tahtoo katsella rauhassa.
Hyvän palvelun ruokakaupoista on ykkösenä Mestarin Herkku. Erityiskiitos kala- ja lihapuolelle! Siellä sekä nuoret että vähän iäkkäämmät myyjät palvelevat reippaasti ja iloisella ilmeellä. Todella miellyttäviä ihmisiä!Jyväskylä on täynnä palvelun ammattilaisia sekä myös palvelu-uraansa aloittelevia, jotka ovat ihastuttavia kaikessa kömpelyydessään. Ensimmäiseen ryhmään kuuluvista voisin mainita vaikkapa Iskun naispuoliset myyjät ja jälkimmäiseen lukemattomat hampurilaispaikkojen myyjät.
Palvelutyö on yksi vaikeimmista ammatinaloista ja hatunnosto kaikille heille jotka sitä tekevät hymy huulilla aamusta iltaan. - herkuttelija;)
Tyytyväinen kirjoitti:
Hyvän palvelun ruokakaupoista on ykkösenä Mestarin Herkku. Erityiskiitos kala- ja lihapuolelle! Siellä sekä nuoret että vähän iäkkäämmät myyjät palvelevat reippaasti ja iloisella ilmeellä. Todella miellyttäviä ihmisiä!Kirjoititko ihan tosissasi, että olet saanut parasta palvelua mestarin herkussa????? no liha- tai kalatiskistä en osaa itse sanoa mitään, mutta kassoilla ei palvelu mielestäni ole kaksista! Varsinkin jos et ole jo saavuttanut eläkeikää. Välillä tuntuu, että myyjät kassalla katsovat nuorempia asiakkaita nenänvartta pikin kuin halpaa makkaraa!
- Kaukaa kiertävä
herkuttelija;) kirjoitti:
Kirjoititko ihan tosissasi, että olet saanut parasta palvelua mestarin herkussa????? no liha- tai kalatiskistä en osaa itse sanoa mitään, mutta kassoilla ei palvelu mielestäni ole kaksista! Varsinkin jos et ole jo saavuttanut eläkeikää. Välillä tuntuu, että myyjät kassalla katsovat nuorempia asiakkaita nenänvartta pikin kuin halpaa makkaraa!
Sehän on tarkoitettu nimenomaan keskustan rikkaammille mummoille. Heitä siellä pokkuroidaan ja palvellaan mielistellen. Sieltä nämä rahakkaat ja nirsot mummot voivat juoksuttaa palvelutiskin ihmisiä mielin määrin. Pienen pieniin rasioihin se siellä pyytävät lusikallisen yhtä ja lusikallisen toista valmisruokaa. Kassalla he viipyvät iät ajat aiheuttaen jonoja. Eihän heillä mikään kiire ole, kun ovat päässeet siihen pisteeseen, kun juuri heitä palvellaan! Mutta varo vain, kun olet itse jonossa ja tällainen mummo tulee taaksesi niin hänpä vetoaa ikäänsä ja haluaa ohittaa sinut. Mestarin Herkku on tosiaan Jyväskylän Stockmann!
- sinua varten
Kaukaa kiertävä kirjoitti:
Sehän on tarkoitettu nimenomaan keskustan rikkaammille mummoille. Heitä siellä pokkuroidaan ja palvellaan mielistellen. Sieltä nämä rahakkaat ja nirsot mummot voivat juoksuttaa palvelutiskin ihmisiä mielin määrin. Pienen pieniin rasioihin se siellä pyytävät lusikallisen yhtä ja lusikallisen toista valmisruokaa. Kassalla he viipyvät iät ajat aiheuttaen jonoja. Eihän heillä mikään kiire ole, kun ovat päässeet siihen pisteeseen, kun juuri heitä palvellaan! Mutta varo vain, kun olet itse jonossa ja tällainen mummo tulee taaksesi niin hänpä vetoaa ikäänsä ja haluaa ohittaa sinut. Mestarin Herkku on tosiaan Jyväskylän Stockmann!
siwat ovat tarkoitettu ,teille alemuuskompleksia poteville ja mäyräkoiria ostaville .pitähän joku ero olla orjakansan , ja hyvin toimeen tulevien välillä.
- Tyytyväinen
Kaukaa kiertävä kirjoitti:
Mitenkähän minä satun aina sille kassalle, jossa on ystävällinen ja reipas palvelu? Mielelläni annan pyytämättäkin paikkani kassajonossa vanhoille ihmisille. Sinä, "Kaukaa kiertävä", et ilmeisesti ymmärrä, mikä voimanponnistus lyhytaikainenkin seisominen jonossa saattaa olla vanhukselle.
En ole rahakas enkä nirso mummo. Hyvälaatuista ruokaa kyllä arvostan. Samoin arvostan ammattinsa taitavia myyjiä. Molemmat löydän Mestarin Herkusta. - herkuttelija;)
Tyytyväinen kirjoitti:
Mitenkähän minä satun aina sille kassalle, jossa on ystävällinen ja reipas palvelu? Mielelläni annan pyytämättäkin paikkani kassajonossa vanhoille ihmisille. Sinä, "Kaukaa kiertävä", et ilmeisesti ymmärrä, mikä voimanponnistus lyhytaikainenkin seisominen jonossa saattaa olla vanhukselle.
En ole rahakas enkä nirso mummo. Hyvälaatuista ruokaa kyllä arvostan. Samoin arvostan ammattinsa taitavia myyjiä. Molemmat löydän Mestarin Herkusta.Niin en sitten tiedä millä planeetalla sinä asut.. mutta omien kokemusteni perusteella en voi kehua mestarin herkun kassojen työskentelyä, varsinkaan vanhempien ladien kohdalta. Hitaampaa kassatyöskentelyä kyllä saa etsiä! No ehkä parempi, että he siellä ovatkin, tuskin suuremmissa marketeissa pärjäisivätkään..
- Kaisa kai nimeltään
Yellow-liikkeessä on todellinen pikku-bitch myymässä, kartan liikettä aina kun se itsekeskeinen "pappa betalar" -pikkupimu on myymässä.
- Silmät päästä pudottanut
Se muija on uskomaton - tosi bitch! Huh ja hyh!
- sen
Halosella on siitä hyvä käydä, että myyjät osaa todellakin palvella ja löytävät sulle sopivat vaateet nopeasti. Itse ostin just farkut. Talvitakit ostan sieltä aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978