Supernanny Pia Penttala paljastaa, välillä menee ns. tunteisiin: "Herranjestas, miten täällä voi..."

6

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Supernanny Piaa kaivattaisiin monessa suomalaisessa perheessä. Korona rassaa ja vanhemmat ei jaksa. Lapset ei jaksa etäkoulua ja koko perhe on kotona. Voimat kaikilla vähissä.

• Anonyymi

Nanny: "Lapset on hyväksyttävä juuri sellaisina kuin he ovat"

En minä nyt enää ihmetele mitään !

• Anonyymi

No minä hyväksyin lapset selaisena kun olivat 2kpl. Aikuisena tytär raivoaa entisen anttilan keppari osasto omien 2 lasten kuulen.Saatanan kananpese tukka pulodkki naama.Ei noihin mikään auta.Näin miesekin sekin on samanlaiden puldokki naama.Olisipa enen ollut Nanny.Pistänyt ojenukseen 1976 syntyneen lapseni

• Anonyymi

Useimmiten en voi ymmärtää, miksi niitä lapsia tehdään niin monta, että ei enää jakseta hoitaa ja sitten vielä erotaan ja vielä vähemmän jaksetaan....sääliksi käy yksinhuoltajaäitiä monesti.....liian paljon yhdelle ihmiselle !!

• Anonyymi

Suomessa on ihmisiä jotka tykkää harrastaa seksiä mutta jotka eivät tee mitään lastensa eteen kun vahinko sattuu.

• Anonyymi

Ohjelma. On ihan hyvä ja lapsille pitää puhua pienestä pitäen mutta kukaan ei ole täydellinen vanhempi yksi ihmetyttää nuorien kasvatuksessa kielletään isovanhempien tapaaminen. Kokemusta on. Ja osa on uskonto ja todetaan ettei toistaiseksi näe vaan seulotaan kiikun jauhoja eri puskin. Tätä on 10 v jatkunut. Eikä rippi juhliin pyydetä saatikka ristiäisiin olen todennut parempi unohtaa olen sydän vikainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      86
      3979
    2. 52
      3295
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3012
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      62
      2951
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2464
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2296
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      25
      1984
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1961
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      165
      1931
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1338
    Aihe