Mitäs tykkäät Pian kasvatusvinkeistä? https://www.suomi24.fi/viihde/supernanny-pia-penttala-paljastaa-valilla-menee-ns-tunteisiin-herranjestas-miten-taalla-voi?s24
Supernanny Pia Penttala paljastaa, välillä menee ns. tunteisiin: "Herranjestas, miten täällä voi..."

6
452
Vastaukset
- Anonyymi
Supernanny Piaa kaivattaisiin monessa suomalaisessa perheessä. Korona rassaa ja vanhemmat ei jaksa. Lapset ei jaksa etäkoulua ja koko perhe on kotona. Voimat kaikilla vähissä.
- Anonyymi
Nanny: "Lapset on hyväksyttävä juuri sellaisina kuin he ovat"
En minä nyt enää ihmetele mitään !- Anonyymi
No minä hyväksyin lapset selaisena kun olivat 2kpl. Aikuisena tytär raivoaa entisen anttilan keppari osasto omien 2 lasten kuulen.Saatanan kananpese tukka pulodkki naama.Ei noihin mikään auta.Näin miesekin sekin on samanlaiden puldokki naama.Olisipa enen ollut Nanny.Pistänyt ojenukseen 1976 syntyneen lapseni
- Anonyymi
Useimmiten en voi ymmärtää, miksi niitä lapsia tehdään niin monta, että ei enää jakseta hoitaa ja sitten vielä erotaan ja vielä vähemmän jaksetaan....sääliksi käy yksinhuoltajaäitiä monesti.....liian paljon yhdelle ihmiselle !!
- Anonyymi
Suomessa on ihmisiä jotka tykkää harrastaa seksiä mutta jotka eivät tee mitään lastensa eteen kun vahinko sattuu.
- Anonyymi
Ohjelma. On ihan hyvä ja lapsille pitää puhua pienestä pitäen mutta kukaan ei ole täydellinen vanhempi yksi ihmetyttää nuorien kasvatuksessa kielletään isovanhempien tapaaminen. Kokemusta on. Ja osa on uskonto ja todetaan ettei toistaiseksi näe vaan seulotaan kiikun jauhoja eri puskin. Tätä on 10 v jatkunut. Eikä rippi juhliin pyydetä saatikka ristiäisiin olen todennut parempi unohtaa olen sydän vikainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863979
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.523295Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603012Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,622951SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772464Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52296Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251984Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621961Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1651931- 931338