Mitäs tykkäät Pian kasvatusvinkeistä? https://www.suomi24.fi/viihde/supernanny-pia-penttala-paljastaa-valilla-menee-ns-tunteisiin-herranjestas-miten-taalla-voi?s24
Supernanny Pia Penttala paljastaa, välillä menee ns. tunteisiin: "Herranjestas, miten täällä voi..."

5
360
Vastaukset
- Anonyymi
Supernanny Piaa kaivattaisiin monessa suomalaisessa perheessä. Korona rassaa ja vanhemmat ei jaksa. Lapset ei jaksa etäkoulua ja koko perhe on kotona. Voimat kaikilla vähissä.
- Anonyymi
Nanny: "Lapset on hyväksyttävä juuri sellaisina kuin he ovat"
En minä nyt enää ihmetele mitään !- Anonyymi
No minä hyväksyin lapset selaisena kun olivat 2kpl. Aikuisena tytär raivoaa entisen anttilan keppari osasto omien 2 lasten kuulen.Saatanan kananpese tukka pulodkki naama.Ei noihin mikään auta.Näin miesekin sekin on samanlaiden puldokki naama.Olisipa enen ollut Nanny.Pistänyt ojenukseen 1976 syntyneen lapseni
- Anonyymi
Useimmiten en voi ymmärtää, miksi niitä lapsia tehdään niin monta, että ei enää jakseta hoitaa ja sitten vielä erotaan ja vielä vähemmän jaksetaan....sääliksi käy yksinhuoltajaäitiä monesti.....liian paljon yhdelle ihmiselle !!
- Anonyymi
Suomessa on ihmisiä jotka tykkää harrastaa seksiä mutta jotka eivät tee mitään lastensa eteen kun vahinko sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931478Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1951456Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?771195- 901135
- 841010
- 811005
- 40975
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66935Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v83931Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/8874