Mitäs tykkäät Pian kasvatusvinkeistä? https://www.suomi24.fi/viihde/supernanny-pia-penttala-paljastaa-valilla-menee-ns-tunteisiin-herranjestas-miten-taalla-voi?s24
Supernanny Pia Penttala paljastaa, välillä menee ns. tunteisiin: "Herranjestas, miten täällä voi..."
5
292
Vastaukset
- Anonyymi
Supernanny Piaa kaivattaisiin monessa suomalaisessa perheessä. Korona rassaa ja vanhemmat ei jaksa. Lapset ei jaksa etäkoulua ja koko perhe on kotona. Voimat kaikilla vähissä.
- Anonyymi
Nanny: "Lapset on hyväksyttävä juuri sellaisina kuin he ovat"
En minä nyt enää ihmetele mitään !- Anonyymi
No minä hyväksyin lapset selaisena kun olivat 2kpl. Aikuisena tytär raivoaa entisen anttilan keppari osasto omien 2 lasten kuulen.Saatanan kananpese tukka pulodkki naama.Ei noihin mikään auta.Näin miesekin sekin on samanlaiden puldokki naama.Olisipa enen ollut Nanny.Pistänyt ojenukseen 1976 syntyneen lapseni
- Anonyymi
Useimmiten en voi ymmärtää, miksi niitä lapsia tehdään niin monta, että ei enää jakseta hoitaa ja sitten vielä erotaan ja vielä vähemmän jaksetaan....sääliksi käy yksinhuoltajaäitiä monesti.....liian paljon yhdelle ihmiselle !!
- Anonyymi
Suomessa on ihmisiä jotka tykkää harrastaa seksiä mutta jotka eivät tee mitään lastensa eteen kun vahinko sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215869Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303214- 1621784
- 691416
- 1041324
- 631223
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,121037Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas363921Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes116899- 77862