Hupsista,
Olipahan yllätys, että Suomi sai ronssia. Aikamoista.
Roponen 42 v. mm-pronssia, seniori-ikäisenä oiva saavutus. Oma osuus oli ratkaisevassa roolissa, tosin kukaan muukaan ei pettänyt. Kristalle kunniaa periksiantamattomuudesta, oli tiukoilla mutta hyvin kesti.
Eipä tässä voi kun sanoa, että oli tähtimerkit kohdallaan, 4 onnistumista ja thätsit.
Hattu päästä ja Ritulle onnea!
9
72
Vastaukset
- Anonyymi
Minkähänlaisia lääkkeitä niillä tuolla Amerikan mantereella on, mitä Ritulle on annettu? Vitamiineja ja proteiiniä. Mahtaakohan siellä edes testattavan senioriurheilijoita? Toivotaan, että testeistä selvitään kuivinjaloin.
- Anonyymi
Sinulle annetuista vitamiineista minulla ei ole tietoa, mutta kirjoitustaitosi on todella huono.
Jopa kuka tahansa 10-vuotiaskin kirjoittaa kieliopillisesti paljon sinua paremmin ja sujuvammin.
- Anonyymi
Tuurilla ne laivatkin seilaa
- Anonyymi
Hieno työvoitto. Miksi junioreilla oli siniset farkut palkintojenjaossa? Eikö usko riittänyt ja ole hankittu samanlaisia housuja kaikille? Arvokisat ovat edustuspaikka ja tulisi toimia sen mukaan.
- Anonyymi
Uusi tilanne nuorille. Ehkä tuli jännäjuttua housuun ja piti laittaa pyykkiin.
- Anonyymi
Roponen ja koko joukkue oli tänään erityisen kaunis!Toivotaan ,että EM hallikisat toisivat mitalin pitkän tauon jälkeen.
- Anonyymi
Joo, tässä kommentissa oli kerrankin jotain sisältöä, urheilullista, ei pelkkää katkeraa kateutta.
- Anonyymi
Harvinaiset mitalijuhlat.
Harmi vaan ettei nuoret naiset osaa nykyään pukeutua tilanteen mukaan. Eli ainoastaan suomen naisilla oli riemun kirjavat farkut jalassaan (onneksi sentään ehjät), kun muilla oli yhtenäiset kisa-asut. Karmealta näytti. Vai eikö hiihtoliitolla ole varaa moisiin?
Jouko Lopelta- Anonyymi
Höpö Löpö, upeat reidet tyttärillä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238