Sain julkaistua kirjan!

Anonyymi

Moi, kirjailijanalut!

Sain pari viikkoa sitten ensipainoksen käsiini ja nyt sitten pitää hirveellä raivolla yrittää saada kirjalle edes jonkinlaista näkyvyyttä, koska vaikka se on tosi hyvä, omakustanne on aina omakustanne ja ihmiset suhtautuvat sellaisiin tietyllä, ehm, varauksella.

Olisiko kenelläkään vinkata kirjabloggareita tai muita tahoja, jotka voisivat olla myötämielisiä tällaisen pienen mutta hienon kirjan suhteen?

Kaikki neuvot otetaan vastaan, koska on tämä yksi työmaa kyllä... 😅

Tuolla on lisätietoa kirjasta lukunäytteineen: https://mesenaatti.me/1679/rivien-valeihin-putoajat/

Ja jos kirja alkoi kiinnostaa, sitä kyllä saa verkkokirjakaupoista, kirjastoista tai sit multa suoraan ([email protected])

11

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko kuullut Kirjailijanloput- Facebook- ryhmästä? Siellä voi sopia muiden jäsenten kanssa, että he tuovat kirjaa esille somessa ja kehuvat sitä.
      Sitä kautta löydät myös firmoja, jotka kehuvat kirjaasi maksua vastaan.

• Anonyymi

Juu, kuulun kyseiseen ryhmään mutta tuollainen kirjan kehumisesta sopiminen kuulostaa vähän nihkeältä, varsinkin kun en pysty toistaiseksi tarjoamaan vastapalvelusta.

Ja mitä kehumisesta maksamiseen tulee, taidan jättää tuolmaisen kikkailun väliin ja keskittyä etsimään sellaisia ihmisiä, jotka kirjasta pitäisivät ja sitä vähän kehuisivat ihan spontaanisti. 😄

-ap

• Anonyymi

Onnea kirjasta! Ehkä sinun vain täytyy lähestyä itse kirjabloggareita ja kysyä, haluasivatko he arvioida kirjasti.

• Anonyymi

Kiitos ja kiitos. 😊

Kyllä tätåkin olen jo paljon tehnyt, mutta koska en itse ole kovin syvällä tossa kirjabloggaus-scenessä, vaihtoehtoja tuntuu olevan loputtomasti, vaikka karsisi kaikki esimerkiksi pelkästään dekkareita tai fantasiaa arvostelevat joukosta pois.

Jatkan etsintöjä.

-ap

• Anonyymi

Kirjabloggaajat ovat parhaimmillaankin vain ihan tavallisia lukijoita.
        Sitten ovat nämä jukkistyrkkybloggarit, jotka ovat aika lahjattomia tajuamaan lukemaansa tai aika ei riitä ajatteluun.
        Viimeaikoina ovat tulleet aatteelliset bloggaajat, jotka tarkastelevat kirjoja oman poliittisen tai muun aatteensa läpi, onko kirja hyvä vai huono.

• Anonyymi

Useimmat kirjabloggaajat tekevät mielellään juttuja kirjoista, jotka myyvät hyvin. Siinä on se logiikka, että siten sivun lukijoiden ja vierailijoiden määrä on todennäköisesti korkeampi. Eli: kirjabloggaajat eivät ole pelkästään tavallisia lukijoita, vaan lisäksi myös tavallistakin lukijaa pahempia sopuleita lukemisensa suhteen! Ja seuraavat tekemisessään markkinalogiikkaa.

• Anonyymi

.... mutta järkeä ei bloggaajien kirjoituksista juuri löydy. Kauniit ja rohkeat-tasoa.

• Anonyymi

Myös Matti Rönkä on julkaissut kirjoja 2000 luvulla ja ilmeisesti toiset murrosikäiset näitä naivisti teoksia vieläpä lukevat ainakin vähän matkaa.

• Anonyymi

Ikuisesti murrosikäinen sitten. Röngän kirjat on tosi hyviä.

• Anonyymi

Matti Rönkä on osaava ja tasokas kirjailija, vaikka hänen nimeään ei ole Facebook:in "Suomen paras dekkaristi"-äänestyksen kärkisijoilla. ; )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matti Rönkä on osaava ja tasokas kirjailija, vaikka hänen nimeään ei ole Facebook:in "Suomen paras dekkaristi"-äänestyksen kärkisijoilla. ; )

Hyvin sanottu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1957
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      134
      1202
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe