Haluan miestä

Anonyymi

Vuoteen en ole saanut miestä tämän viheliäisen koronan takia, tuntuu että koko vartalo huutaa munaa, olen niin puutteessa etten oikeastaan mitään muuta enää ajattele kuin kullia, kullia kullia, nyt ei rakkaudella ole mitään väliä kunhan vaan pääsis oikein kunnolla nussimaan ja kullia koskettelemaan ja hivelemään ja sais tuntea sykkivän ja laukeava kullin syvällä sisällä. Anteeksi tämä raju vuodatus mutta kun tekee mieli miestä.
Puutteessa 28v

56

2332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sinuun saa yhteyttä?

    • Eihän ton luulis olevan ongelma. Pyydät niin saat

      • Anonyymi

        Ihan miehenä kommentoin!

        28v nainen ( nyt yli 30 ) saa kyllä sen mitä haluaa. Kolmekymppinen nainen on sen ikäinen että olisi kyllä saanut vakituisen kumppanin jo tuon ikäisenä jos itse sen olisi halunnut ja todellakin olisi ollut fiksu!

        Omasta elämästä mikä ei todellakaan ole mikään ruususen tarina voin sanoa ettei kukaan ole yksin sen takia ettei olisi ollut jopa tarjokasta. Kaikki vaan riippuu niin kaikesta! Itse olin yksin koronan aikaan ja kauan sitä ennen ja sen jälkeen! Ja nettihän on se paikka jossa sitä kaveruutta saa! EI muuta kuin kuponkiuutisten sivulle tilaamaan se Ridge Forresterin näköinen tyyppi!

        Miten me 1980-1990 luvun nuoret pärjäsimme kun ei ollut nettiä!


    • Laita viestiä

    • Sitä on ilmassa joka puolella, olen havainnut, noin varatuilla kuin sinkuillakin. Korona on pakottanut pariskunnatkin olemaan saman katon alla, kun ennen ne omat tarpeensa sai kätevästi hoideltua vaikka työmatkalla tai "jumppasalin ja taidemaalauskerhon" verukkeella.

      • Anonyymi

        Tää Korona on tehnyt tosiaan, kaiken uusiksi on
        joutunu etätöihin, ja nekin on vähenemässä loppumassa. Niin itseltäni kuin mieltäni.
        Olemme N 46 V. M 48 V. Nyt olemme sexi suhtee
        tilanteessa, että on muuttunu tilanne tosi varovaiseksi, rohkeat miehetkin tosi panijat ovat
        varovaisia. Pakko todeta olemme puutteessa, haluaisi Kyrpää, haluaisi päästä joutua miesten
        alle Nussittavaksi että silmissä sumenee, tätä
        toivoo mieheni myös, että saisimme tosi miehiä
        ryhmä Sexii. Toivomme todella tilanteen muuttuvan ja saada Miehiä, turvallisesti kotiimme.
        Mitä voisi keksiä tähän tilanteeseen.
        Terkuin AvioPari Uudelta alta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää Korona on tehnyt tosiaan, kaiken uusiksi on
        joutunu etätöihin, ja nekin on vähenemässä loppumassa. Niin itseltäni kuin mieltäni.
        Olemme N 46 V. M 48 V. Nyt olemme sexi suhtee
        tilanteessa, että on muuttunu tilanne tosi varovaiseksi, rohkeat miehetkin tosi panijat ovat
        varovaisia. Pakko todeta olemme puutteessa, haluaisi Kyrpää, haluaisi päästä joutua miesten
        alle Nussittavaksi että silmissä sumenee, tätä
        toivoo mieheni myös, että saisimme tosi miehiä
        ryhmä Sexii. Toivomme todella tilanteen muuttuvan ja saada Miehiä, turvallisesti kotiimme.
        Mitä voisi keksiä tähän tilanteeseen.
        Terkuin AvioPari Uudelta alta.

        Pöheloitä jengi on. Jos ei nenää kaiherra ja olet ollut tuvassa hissukseen, on panohommista itsessään suurempi riski saada joku muu pöpö kuin korona.

        Meillä on onneksi pieni lähipiiri jonka kanssa ollaa tekemisissä - ei seksin vaan muuten- se auttaa edes vähän korvien väliä. Muuten on vipinät nollissa kokonaan.

        Itse en ole koskaan noita kimppahommia kokeillut, mutta jos niihin on adaptoitunut, Ymmärrän tuskan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää Korona on tehnyt tosiaan, kaiken uusiksi on
        joutunu etätöihin, ja nekin on vähenemässä loppumassa. Niin itseltäni kuin mieltäni.
        Olemme N 46 V. M 48 V. Nyt olemme sexi suhtee
        tilanteessa, että on muuttunu tilanne tosi varovaiseksi, rohkeat miehetkin tosi panijat ovat
        varovaisia. Pakko todeta olemme puutteessa, haluaisi Kyrpää, haluaisi päästä joutua miesten
        alle Nussittavaksi että silmissä sumenee, tätä
        toivoo mieheni myös, että saisimme tosi miehiä
        ryhmä Sexii. Toivomme todella tilanteen muuttuvan ja saada Miehiä, turvallisesti kotiimme.
        Mitä voisi keksiä tähän tilanteeseen.
        Terkuin AvioPari Uudelta alta.

        Jos asutte läntisellä Uudellamaalla niin kirjoita [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää Korona on tehnyt tosiaan, kaiken uusiksi on
        joutunu etätöihin, ja nekin on vähenemässä loppumassa. Niin itseltäni kuin mieltäni.
        Olemme N 46 V. M 48 V. Nyt olemme sexi suhtee
        tilanteessa, että on muuttunu tilanne tosi varovaiseksi, rohkeat miehetkin tosi panijat ovat
        varovaisia. Pakko todeta olemme puutteessa, haluaisi Kyrpää, haluaisi päästä joutua miesten
        alle Nussittavaksi että silmissä sumenee, tätä
        toivoo mieheni myös, että saisimme tosi miehiä
        ryhmä Sexii. Toivomme todella tilanteen muuttuvan ja saada Miehiä, turvallisesti kotiimme.
        Mitä voisi keksiä tähän tilanteeseen.
        Terkuin AvioPari Uudelta alta.

        [email protected] Irstas mieli ja iso, paksu kalu.


    • Ilmoita mistä päin olet?

    • Anonyymi

      On se miehen / munan puute tämmösen vähän kypsemmänkin 44 v naisen vaivana, kun olen tottunut seksiin lähes viikottain, ei ne sauvat ja vibrat aitoa miehen kullia päihitä suuseksistä puhumattakaan. Ai jai, kun sais nyt sänkyynsä oikein kunnon suuseksi miehen joka nuolisi minut tainnoksiin, toki minäkin osaan suullani tehdä kullille taikoja.
      Espoo 44v

      • Anonyymi

        Täällä 53v mies nauttii 69 asennosta jossa oot päällä nuolettamassa pimppiäsi sopii alkuleikiksi tai lopetukseksi ja välillä takaapäin naiden pääsispä sänkyysi


      • Anonyymi

        kirjoittamalla tänne


      • Anonyymi

        Tule mukaan olemne porukka 1N ja 2M.
        Otimme veljeni koronan takia kimppaan ja olemme panneet yhdessä vaimoani joten olisit iloinen piristys mukaan ja saat kokeilla paksua kullia jos haluat tai uskallat! Ota yht. 89mauno (at) gmail piste com


      • Anonyymi

        Kai pysyt nuoteissa epävireys särähtää korvaan 🤣


      • Anonyymi

        Hei! Olet niin hemmetin oikeessa nainen 44v, itse olen 49v rouva tarjoilija ammatiltaa,Korona
        vei työt.Nyt on tosi, kyrpää mulkkua olen niin hemmetisti vailla ollut,kiima himo riivaa Vittuani.
        Kun on tottunut saamaa kyrpää,ja sai nusia 3/4 yönä viikossa ,asiakas miesten kanssa,sai tuntea sen tyytyväisyyden että vittu on nussittu haarojen välistä.
        Päätin tähän helvettii hakee turvallisen helpotuksen,mieheni on sentää sanu pitää työnsä,on matka töissä viikon jopa 2 viikon matkoilla.Mieheni veli että 2 ensmmäistä serkkua,meillä oluut aina läheset suhteet,olemme terveitä luotettavia,.Olen nyt noin 3kk ajan nainut nussinut mieheni 2 serkun ja vejen kanssa useta kertoja viikossa,yhtä tärkeä on heille turvallinen nainen,
        antamaa vittua,kuin itselleni nyt on turvalliset miehe joilta saan kyrpää ja nussivat minula
        haaroje väliä. Me emme tee miehelleni pahaa,hän ei tiedä eikä tule tietämää,tämä on meidän juttu,erittäi tärkeä mikä on pelastanut antanu täyde helpotuksen tähän korona helvetti,
        Nyt taas tunnen naiseuden tuntee pyllyssäni,vitussan että vittuni on nusittu olen saanut kyrpää.
        Tätä toivon myös toisille naisille,että saatte turvallisesti kyrpää vittuunne.


      • Anonyymi

        Espoo44v täällä olis kanssa samassa asiassa oleva mies miten sinuun sais yhteyden


      • Anonyymi

        No haluatko tavata 36v miehen asun vantaalla?


      • Moikka! sait mun (ja myös mun munan) huomion. niin, kerro kuinka voimme tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Olet niin hemmetin oikeessa nainen 44v, itse olen 49v rouva tarjoilija ammatiltaa,Korona
        vei työt.Nyt on tosi, kyrpää mulkkua olen niin hemmetisti vailla ollut,kiima himo riivaa Vittuani.
        Kun on tottunut saamaa kyrpää,ja sai nusia 3/4 yönä viikossa ,asiakas miesten kanssa,sai tuntea sen tyytyväisyyden että vittu on nussittu haarojen välistä.
        Päätin tähän helvettii hakee turvallisen helpotuksen,mieheni on sentää sanu pitää työnsä,on matka töissä viikon jopa 2 viikon matkoilla.Mieheni veli että 2 ensmmäistä serkkua,meillä oluut aina läheset suhteet,olemme terveitä luotettavia,.Olen nyt noin 3kk ajan nainut nussinut mieheni 2 serkun ja vejen kanssa useta kertoja viikossa,yhtä tärkeä on heille turvallinen nainen,
        antamaa vittua,kuin itselleni nyt on turvalliset miehe joilta saan kyrpää ja nussivat minula
        haaroje väliä. Me emme tee miehelleni pahaa,hän ei tiedä eikä tule tietämää,tämä on meidän juttu,erittäi tärkeä mikä on pelastanut antanu täyde helpotuksen tähän korona helvetti,
        Nyt taas tunnen naiseuden tuntee pyllyssäni,vitussan että vittuni on nusittu olen saanut kyrpää.
        Tätä toivon myös toisille naisille,että saatte turvallisesti kyrpää vittuunne.

        Hei puutteessa olevat naiset pks seudulta. Seuraanne kaipaa 50-kymppinen luotettava herrasmies. Voisin tulla piristämään etäpäivääsi.
        G- mailiin viestiä pennanen.jaakko63


      • Anonyymi

      • Moro !Täällä puutteessa elävä mies . Ota rohkeasti yhteyttä niin päästään nauttimaan.
        [email protected]
        kik Sergei53


      • Anonyymi

        Koska tehdään taikoja toisillemme jos tällainen viisikymppinen mies vois auttaa, tykkään nuolemisesta....


      • Tulen mielelläni tyydyttämään tarpeesi ,,täytän härskimmätkin toiveesi uskon ja tiedän että olet näk
        emäsi tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Täällä olisi tarjolla 18.5cm pitkää ja ympmittaa 15.5cm kokoista kalua kelpaisiko tuon kokoinen isojen kivespussien kanssa, spermaa tulee tosi paljon lauetessa toibottavasti ri ole haitta tekijä sinulle.

      • Anonyymi

        Pari kirjoitus virhettä livahti tuohon äskeiseen tekstiin, niin olen muuten 57v mutta seisokki kestää parikin kertaa perä jälkeen painaa menrmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari kirjoitus virhettä livahti tuohon äskeiseen tekstiin, niin olen muuten 57v mutta seisokki kestää parikin kertaa perä jälkeen painaa menrmään.

        Jos kolmesti jaksat saat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kolmesti jaksat saat

        Helposti menee kolme varvia vaikka useampikin nainen yhdessä illassa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti menee kolme varvia vaikka useampikin nainen yhdessä illassa 😉

        NIIN KYLLÄ MUN PERSE KESTÄÄ KIVA KUN TULET T. RANE SETÄ HEINOLA


    • Anonyymi

      Naiset valittaa munan puutetta vaikka miehiä on kulli pystyssä suomi täynnä.
      Sen kun vaan ilmoitatte niin tuun ilman koronaa naamaan Joko yhdessä tai yksittäin.

      • Anonyymi

        Tämä on se todellinen tosi asia, emme valita turhaan, vaan joudumme tuomaan tämän tosi asian näin esille. Me olemme täysin puutteessa,
        halumme todella Kyrpää, Mulkkua Miehiltä jotka
        pystyy todella NUSSIMAA Naiselta luulot pois. Haluan vain sitä, että pääsee antamaa miehille
        Vittua, haluan päästä NUSSIMAA Miesten kanssa.
        Tää on vaikeeta, ravintolat kiinni ei pääse sieltäkää
        saamaa miestä. Hemmetti on turha kehua, että Suomi muka täynnä Miehiä Mulkkua kyrpä pystyssä, missä te Miehet olet ette kyrpä pystyssä
        Kysyy Himokas puutteessa oleva Rouva 46v.VANTAALTA.Saanko Kyrpää Miehiä NUSSIMAA. Siitä en hyödy mitää että kehutte olevan Suomen täynnä muka olevan Miehiä kyrpä
        PYSTYSSÄ. Jään odottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on se todellinen tosi asia, emme valita turhaan, vaan joudumme tuomaan tämän tosi asian näin esille. Me olemme täysin puutteessa,
        halumme todella Kyrpää, Mulkkua Miehiltä jotka
        pystyy todella NUSSIMAA Naiselta luulot pois. Haluan vain sitä, että pääsee antamaa miehille
        Vittua, haluan päästä NUSSIMAA Miesten kanssa.
        Tää on vaikeeta, ravintolat kiinni ei pääse sieltäkää
        saamaa miestä. Hemmetti on turha kehua, että Suomi muka täynnä Miehiä Mulkkua kyrpä pystyssä, missä te Miehet olet ette kyrpä pystyssä
        Kysyy Himokas puutteessa oleva Rouva 46v.VANTAALTA.Saanko Kyrpää Miehiä NUSSIMAA. Siitä en hyödy mitää että kehutte olevan Suomen täynnä muka olevan Miehiä kyrpä
        PYSTYSSÄ. Jään odottamaan.

        Rouva 46v Vantaa! Olet nainen parhaassa iässä😍
        Asun lähellä, haluatko meili osoitteen niin laitellaan viestiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on se todellinen tosi asia, emme valita turhaan, vaan joudumme tuomaan tämän tosi asian näin esille. Me olemme täysin puutteessa,
        halumme todella Kyrpää, Mulkkua Miehiltä jotka
        pystyy todella NUSSIMAA Naiselta luulot pois. Haluan vain sitä, että pääsee antamaa miehille
        Vittua, haluan päästä NUSSIMAA Miesten kanssa.
        Tää on vaikeeta, ravintolat kiinni ei pääse sieltäkää
        saamaa miestä. Hemmetti on turha kehua, että Suomi muka täynnä Miehiä Mulkkua kyrpä pystyssä, missä te Miehet olet ette kyrpä pystyssä
        Kysyy Himokas puutteessa oleva Rouva 46v.VANTAALTA.Saanko Kyrpää Miehiä NUSSIMAA. Siitä en hyödy mitää että kehutte olevan Suomen täynnä muka olevan Miehiä kyrpä
        PYSTYSSÄ. Jään odottamaan.

        miten ottaa yhteyttä?


    • Anonyymi

      Onko päijät-hämeessä naisia joilla samoja tarpeita. Voisin auttaa

    • Anonyymi

      Hei
      Ymmärrän hyvin, itsekin puutteessa seksittömässä liitossa.
      Voin mielelläni auttaa sinua jos asut pääkaupunkiseudulla
      Olen tumma urheilullinen mies , terve ja erittäin viriili 50v nuori
      Oletko se tumma ja tulinen nainen;)?

    • Anonyymi

      Moikka täältä löytyis 25 vuotias mies jolle kelpaisi kyllä naisen seura, eli mikäli kiinostaa olkaa yhteydessä.

      Kik makke_1995

    • Anonyymi

      Täältä (kik: xahinkalu) löytyy 37v mies, joka etsii naista panokaverina pääkaupungin alueella

    • Anonyymi

      Täällä olisi mies jolla ei tauteja ole . Olisin kiinnostunut Kuopion seudun nuorekkaan naisen kanssa poistamaan paineita seksinmerkeissä. Minulla paikka maaseudulla.

    • Anonyymi

      Mistäs päin olet ? täällä olisi kullia tarjolla

    • Anonyymi

      Esim. Kaupassa voisit hieman vinkata, niin saatasiin sinun ja minun halut tyydytettyä...

    • Anonyymi

      Löytyykö etelä savosta kiimaista naista?

      • Anonyymi

        Harmi etten oo naine, vaikka pillu löytyyki :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi etten oo naine, vaikka pillu löytyyki :(

        Harmi etten oo naine, vaikka pillu löytyyki. Selvennäppähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi etten oo naine, vaikka pillu löytyyki. Selvennäppähän?

        Takapillu.. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takapillu.. 💩

        Tekopillu..🔦


    • Anonyymi

      Itä-Suomesta jos löytyy penistä nii hmu!

    • Täällä puutteessa elävä mies. Ota rohkeasti yhteyttä niin päästään nauttimaan.
      [email protected]
      kik Sergei53

    • Anonyymi

      Korjataan tilanne....

    • Mistä päin olet? Miten saadaan yhteys toisiimme jos helpotamme haluja

    • Anonyymi

      Niinpä, en minäkään ole saanut naista yli vuoteen, tai no viime kesänä mutt ei muuten ole päässyt ees kunnoilla pussaamaan ,9

    • Anonyymi

      Miten voisimme kohdata, naidaan oikein tunteella ja monesti...

    • Anonyymi

      oon vaa 14

    • Anonyymi

      saat multa kullia. pannaan oikein kunnolla ja niin että saat monet orgasmit. Asun Jyväskylässä. Omassa kämpässä Tervetuloa

    • Anonyymi

      Olisiko Pirkanmaan kauniit, leveälanteiset naiset kunnon miestä vailla 30-60v väliltä? Jos ei vapaata löydy, niin salainen varattukin käy ja ilman kännejä.

    • Anonyymi

      saat multa. kirjoita marttihäyrynen.com

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1373
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      1019
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      969
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      954
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      860
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      859
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      851
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      848
    Aihe