Hei rottaihmiset! Olisko antaa vinkkejä kuinka saan rotat ulos häkistä? Vaikuttavat pelokkailta... En saa siivottua edes niiden häkkiä, kun eivät suostu ulos tulemaan.. Herkuilla lahjominen ei auta. Niin ja ne eivät edes anna minun silittää niitä. Haistelemaan kyllä tulevat, mutta muuten en saa koskettua niihin mitenkään. Juoksevat vain pakoon.. TARVITSEN APUANNE!!
KUINKA SAAN ROTTANI ULOS HÄKISTÄ???
Anonyymi
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
jos et ole vielä tähän mennessä saanut rottia ulos hkist kokeile seuraavaa. Poista häkistä kaikki irtain ja piilopaikat, ota pahvilaatikko ja tee reikä kylkeen. Kun rotta pakenee kättä, älä päästä sitä pesäkoppiinsa, vaan aja se laatikkoon ja nosta laatikolla toiseen astiaan siivouksen ajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954