Tuija Ahvonen

miisä on?

Muistelisin että "hukkaputken" tuija ahvonen olisi kuollut? omankädenkautta? olenko väärässä?

29

24085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      oli mielisairaalassakin

    • rikos

      Hukkaputken muut taistolaiset näyttelijät eivät auttaneet mitenkään Ahvosta tämän ongelmissa

      Taistolaisten Neuvostoliiton ihailu olikin vain fasismia

      Ihastuivat siihen fasistiseen oikeassaolemiseen

      • Anonyymi

        ....kaikkeen se entinen Neuvostoliittokin syyllistyi.... enpä tiennytkään.....


    • Tuija A

      Minusta Tuija Ahvonen oli hyvä näyttelijä. Muistatteko TV- näytelmän Viipurin Nopeat?

    • hyppäsi parvekkeelta

      Ahvonen teki itsarin hyppäämällä Helsingissä Malminkartanossa ystävättärensä kerrostalohuoneiston parvekkeelta alas 8.10.1983. Nuori oli nätti nainen kuollessaan, vasta 34 v.

      Tuntuu irvokkaalta, että teki itsarin miessuhteensa päättymisen takia; masentui ja käytti viinaa. Kyllä noin nätti nainen olisi uuden miehen löytänyt.

      • Anonyymi

        Asunto sijaitsi Kalliossa, olikohan Flemarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asunto sijaitsi Kalliossa, olikohan Flemarilla.

        Paikka missä itsari tapahtui, oli Helsingissä Malminkartanossa.


      • Anonyymi00025

        Oli kylläkin 7.10.1983 !


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Oli kylläkin 7.10.1983 !

        Kellonviisari oli juuri ja juuri mennyt puolen yön toissapuolelle joten oltiin jo 8.10 päivässä.


      • Anonyymi00027

        Useampi moes syyllistyy samaan kun nainen jättää kuin mitä nainen nainen tietää helposti jopa löytändä.miehen tajuamatta ettei etsimällä löydä panoa kummempaa


    • Mikke646

      Tuija oli menettänyt avioerossa talonsa ja molempien lastensa huoltajuuden. Oli Lapinlahden mielisairaalassa avo-osastolla.

      • Anonyymi

        Jätti lapsensa tuolla tavoin! Sairas täytyi olla - ja pahasti!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätti lapsensa tuolla tavoin! Sairas täytyi olla - ja pahasti!!!

        Kuka tahansa voi sairastua, sinäkin.

        Tuija teki itsarin hyppäämällä kerrostalon parvekkeelta Hgin Malminkartanossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätti lapsensa tuolla tavoin! Sairas täytyi olla - ja pahasti!!!

        so so, eipäs syyllistetä itsemurhaajia, se voi olla edessä kellä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        so so, eipäs syyllistetä itsemurhaajia, se voi olla edessä kellä vain.

        No ei kyllä varmasti kellä vain. Täytyy olla heikki, että noin karkuun lähtee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä varmasti kellä vain. Täytyy olla heikki, että noin karkuun lähtee.

        Minä taas olen senverta pelkuri.etten itsemurhaa voisi edes tehdä.


      • Anonyymi00028

        Tuskin menetti syyttä lastensa huoltajuuden varsinkaan tuohon aikaan kun oli vielä todennäköisempää että lapset jää äidille oli tämä millainen tahansa


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Tuskin menetti syyttä lastensa huoltajuuden varsinkaan tuohon aikaan kun oli vielä todennäköisempää että lapset jää äidille oli tämä millainen tahansa

        Mistäs tiedät ?


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan tarkkaa osoitetta, missä Tuija Ahvonen hyppäsi kuolemaansa?

      • Anonyymi

        Tiedän, mutta se ei ole tärkeä tieto kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, mutta se ei ole tärkeä tieto kaikille.

        En usko, että tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, mutta se ei ole tärkeä tieto kaikille.

        Viikolla uutisoitiin, että Malminkartanon asukkaat ovat stadin ongelmaisimpia ja olivat siis jo ennen mamu-invaasiota.


      • Anonyymi00024

        mitä teet sillä tiedolla et yhtikäs mitään! Pidä huoli omista asioistasi


    • Anonyymi

      Tekikö itsarin vai oliko murha. On sitä ennenkin naamioitu parvekesurmia itsareiksi.

    • Anonyymi00021

      Hyvä kysymys. Onko taloyhtiö tiedossa? Huhuja kun liikkuu että tässä talossa missä asun?

      • Anonyymi00023

        Mitä merkitystä sillä on? Sairasta penkomista lehdillä rahat vähissä kun pitää 83 vuonna kuolleen asiat penkoa esille!


    • Anonyymi00022

      Huhuu

    • Anonyymi00030

      Muna nousee vielki, ku Tuija Ahvosen kuvan näkee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe