Muistelisin että "hukkaputken" tuija ahvonen olisi kuollut? omankädenkautta? olenko väärässä?
Tuija Ahvonen
29
24085
Vastaukset
- kyllä
oli mielisairaalassakin
- rikos
Hukkaputken muut taistolaiset näyttelijät eivät auttaneet mitenkään Ahvosta tämän ongelmissa
Taistolaisten Neuvostoliiton ihailu olikin vain fasismia
Ihastuivat siihen fasistiseen oikeassaolemiseen- Anonyymi
....kaikkeen se entinen Neuvostoliittokin syyllistyi.... enpä tiennytkään.....
- Tuija A
Minusta Tuija Ahvonen oli hyvä näyttelijä. Muistatteko TV- näytelmän Viipurin Nopeat?
- hyppäsi parvekkeelta
Ahvonen teki itsarin hyppäämällä Helsingissä Malminkartanossa ystävättärensä kerrostalohuoneiston parvekkeelta alas 8.10.1983. Nuori oli nätti nainen kuollessaan, vasta 34 v.
Tuntuu irvokkaalta, että teki itsarin miessuhteensa päättymisen takia; masentui ja käytti viinaa. Kyllä noin nätti nainen olisi uuden miehen löytänyt.- Anonyymi
Asunto sijaitsi Kalliossa, olikohan Flemarilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asunto sijaitsi Kalliossa, olikohan Flemarilla.
Paikka missä itsari tapahtui, oli Helsingissä Malminkartanossa.
- Anonyymi00025
Oli kylläkin 7.10.1983 !
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oli kylläkin 7.10.1983 !
Kellonviisari oli juuri ja juuri mennyt puolen yön toissapuolelle joten oltiin jo 8.10 päivässä.
- Anonyymi00027
Useampi moes syyllistyy samaan kun nainen jättää kuin mitä nainen nainen tietää helposti jopa löytändä.miehen tajuamatta ettei etsimällä löydä panoa kummempaa
- Mikke646
Tuija oli menettänyt avioerossa talonsa ja molempien lastensa huoltajuuden. Oli Lapinlahden mielisairaalassa avo-osastolla.
- Anonyymi
Jätti lapsensa tuolla tavoin! Sairas täytyi olla - ja pahasti!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätti lapsensa tuolla tavoin! Sairas täytyi olla - ja pahasti!!!
Kuka tahansa voi sairastua, sinäkin.
Tuija teki itsarin hyppäämällä kerrostalon parvekkeelta Hgin Malminkartanossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätti lapsensa tuolla tavoin! Sairas täytyi olla - ja pahasti!!!
so so, eipäs syyllistetä itsemurhaajia, se voi olla edessä kellä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
so so, eipäs syyllistetä itsemurhaajia, se voi olla edessä kellä vain.
No ei kyllä varmasti kellä vain. Täytyy olla heikki, että noin karkuun lähtee.
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä varmasti kellä vain. Täytyy olla heikki, että noin karkuun lähtee.
Minä taas olen senverta pelkuri.etten itsemurhaa voisi edes tehdä.
- Anonyymi00028
Tuskin menetti syyttä lastensa huoltajuuden varsinkaan tuohon aikaan kun oli vielä todennäköisempää että lapset jää äidille oli tämä millainen tahansa
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tuskin menetti syyttä lastensa huoltajuuden varsinkaan tuohon aikaan kun oli vielä todennäköisempää että lapset jää äidille oli tämä millainen tahansa
Mistäs tiedät ?
- Anonyymi
Tietääkö kukaan tarkkaa osoitetta, missä Tuija Ahvonen hyppäsi kuolemaansa?
- Anonyymi
Tiedän, mutta se ei ole tärkeä tieto kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, mutta se ei ole tärkeä tieto kaikille.
En usko, että tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, mutta se ei ole tärkeä tieto kaikille.
Viikolla uutisoitiin, että Malminkartanon asukkaat ovat stadin ongelmaisimpia ja olivat siis jo ennen mamu-invaasiota.
- Anonyymi00024
mitä teet sillä tiedolla et yhtikäs mitään! Pidä huoli omista asioistasi
- Anonyymi
Tekikö itsarin vai oliko murha. On sitä ennenkin naamioitu parvekesurmia itsareiksi.
- Anonyymi00021
Hyvä kysymys. Onko taloyhtiö tiedossa? Huhuja kun liikkuu että tässä talossa missä asun?
- Anonyymi00023
Mitä merkitystä sillä on? Sairasta penkomista lehdillä rahat vähissä kun pitää 83 vuonna kuolleen asiat penkoa esille!
- Anonyymi00022
Huhuu
- Anonyymi00030
Muna nousee vielki, ku Tuija Ahvosen kuvan näkee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481