Rehellisesti

kertokaa

kuka on 50 ja risat?

27

1590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50jarisat

      Ikä stemmaa ja hampaat ja vaatteet.

    • plunger

      ja juhannuksen jälkeen 55.5

    • kertokaa

      Kuka täällä on yli 50-vuotias?

      • ykstypy

        niin tasan 50v. Henkisestä kehityksestä jälkeen jääneenä ehkä n.20v. tasoa :=)))) Vai paninkohan tuon tason liiaan korkeaksi.


      • yopollo
        ykstypy kirjoitti:

        niin tasan 50v. Henkisestä kehityksestä jälkeen jääneenä ehkä n.20v. tasoa :=)))) Vai paninkohan tuon tason liiaan korkeaksi.

        vielä 53 biologinen ikä ja erään testin mukaan jonka tuossa tein henkinen ikä 30, luulen että se nousi noin korkeaksi sillä että valehtelin tykkääväni sauvakävelystä vaikkei mulla edes ole koko keppejä.


      • maron

        verran yli, eli 51. Eikös se ole sitä ssaa?
        Jos taas katsotaan ikää mielen mukaan, voisin sopia paremmin tuonne 20 palstalle joinakin päivinä ja 80 palstalle myöskin joskus. Ettekös te rakkaat ihmiset tiedä että ikä on mielentila?
        Joskus sitä on kuin tyttönen:-) ja toisena päivänä jo peili kertoo, että himskatti soikoon olen tainnut unohtaa 20 vuotta elämästäni, kun naama näyttää ainakin kahdeksankymppiseltä ja olo on niin vietävän raihnainen:-( Joten ei kai sen iän niin väliä ole - eihän?


      • taikanainen
        maron kirjoitti:

        verran yli, eli 51. Eikös se ole sitä ssaa?
        Jos taas katsotaan ikää mielen mukaan, voisin sopia paremmin tuonne 20 palstalle joinakin päivinä ja 80 palstalle myöskin joskus. Ettekös te rakkaat ihmiset tiedä että ikä on mielentila?
        Joskus sitä on kuin tyttönen:-) ja toisena päivänä jo peili kertoo, että himskatti soikoon olen tainnut unohtaa 20 vuotta elämästäni, kun naama näyttää ainakin kahdeksankymppiseltä ja olo on niin vietävän raihnainen:-( Joten ei kai sen iän niin väliä ole - eihän?

        hih :)) joillekin se vaan näyttää olevan kynnyskysymys...

        Tänään on taas tyttömäinen olo, toistaiseksi, ehkä se jo iltaan mennessä on vaihtunut satavuotiaan olotilaan.


      • Pirre*
        taikanainen kirjoitti:

        hih :)) joillekin se vaan näyttää olevan kynnyskysymys...

        Tänään on taas tyttömäinen olo, toistaiseksi, ehkä se jo iltaan mennessä on vaihtunut satavuotiaan olotilaan.

        muuten on..mikähän lie... :))


    • Se täyttyy

      Hyvin kysytty, tänään tulee 57 vuotta täyteen.
      Aikamoinen saavutus tämän ikäiseksi, vai mitä?

      Ja luonne on vain lapsellinen, siltä kuitenkin tuntuu.

      • ja paljon onnea jatkoon!

        toivottaa 50


      • se täyttyy
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        ja paljon onnea jatkoon!

        toivottaa 50

        Nimimerkki on nyt jo tietenkin vanhentunut, sehän täyttyi.
        Näinhän se haudan reuna lähenee, pikkuhiljaa.
        Ja joskus jollekin yhtäkkisesti, yllättäen.

        Mutta Optimisti ei näin ajattele, olet varmaankin aivan oikeasti optimisti.

        Tallaillaan vaan eteenpäin!


      • maron

        Laulaisin jos voisin että: PALJON ONNEA VAAN - PALJON ONNEA VAAN - PALJON ONNEA SINÄ TUNTEMATON -PALJON ONNEA VAAN:-) Vaikka vähän myöhässä onnittelut olivatkin, niin eipä haittaa mitään, pääasia että onniteltiin:)


      • Se täyttyi
        maron kirjoitti:

        Laulaisin jos voisin että: PALJON ONNEA VAAN - PALJON ONNEA VAAN - PALJON ONNEA SINÄ TUNTEMATON -PALJON ONNEA VAAN:-) Vaikka vähän myöhässä onnittelut olivatkin, niin eipä haittaa mitään, pääasia että onniteltiin:)

        Tämähän on oikein juhlallisen tuntuista, mieliala oikein kohoaa.
        Vaikka eipä se nyt niin matalalla olekaan, kesän tulokin on jälleen edessä, muuttolinnut ja kukat sun muut silmien ilona.
        Vuodet ne vaan vierivät siinä samalla kun kierrämme oikein Joukolla aurinkoa (onhan siinä Joukotkin mukana).


    • alkaa luetteleen.

      Suomessakin heitä miljoonia yksilöitä ja Kiina,Intia,kyllä liian toivoton(mahdoton) tehtävä.

      ps.Lueppa tosta alempaa Rudin juttu Sokrateesta ja kysy sitten jos kehtaat.

      • Viittaus pluger/ärsytysketju


    • suihkunraikas

      enää risat ko oon jo 56 kokonaista ja 1/12 v.

    • Pirre*

      nielurisattii...

      • Rudi

        ...riittävästi risoja niin riittää pohjiksi 20. :)


      • Kakku
        Rudi kirjoitti:

        ...riittävästi risoja niin riittää pohjiksi 20. :)

        kitarisoja ei aikuisella enää ole, mutta nuo "Pirren nielurisat" varmaan käypi. (nauroin Pirre itseni tärviölle)


    • Vanas

      kalenterista laskettu ikä varmaan oli hakusissa aloittajalla. Kyllä olen reilut 50v. Mutta onko sillä väliä, jos tässä seurassa viihtyy, ei voi olla muuta kuin "sopivan" ikäinen. Olisihan se tietenkin mielenkiintoista, jos rekkaukseesa vaadittaisiin vielä tuo sosturvatunnus, niin kaikki olisi varmaa, ja saisivat täällä tehdyt "lehtolapsetkin" oikean isänsä.

    • unohtakaa

      Ei ollut tarkoitus ärsyttää, eikä vaatia tätä palstaa yksin omaan yli 50-kymppisten käyttöön.
      Mitenkä se onnistuisikaan.
      Oli hetken mielijohde kysyä ja tuli arviointivirhe, koska eihän voi tietää kuka kertoo rehellisesti minkä ikäinen on.
      Unohtakaa koko juttu.

    • mummeliko?

      Täytin juuri 58, en itsekään meinaa uskoa.
      Olen oinas, ja aina vaan yhtä hyväuskoinen ja
      positiivinen. En usko kestään pahaa ja joka
      asiasta löydän positiivisen puolen.

      • mekatron

        Ja aikalailla päinvastainen luonne.
        Joten horoskooppi-jutut ovat humpuukia, eikö niin.

        Töissä huomaan, että jotkut tytönhupakot seuraavat päivittäin, mitä horoskooppi sanoo jossain iltapäivä-lehdessä.

        Aikamoisia pölvästejä!


      • Pirre*
        mekatron kirjoitti:

        Ja aikalailla päinvastainen luonne.
        Joten horoskooppi-jutut ovat humpuukia, eikö niin.

        Töissä huomaan, että jotkut tytönhupakot seuraavat päivittäin, mitä horoskooppi sanoo jossain iltapäivä-lehdessä.

        Aikamoisia pölvästejä!

        mitä, tiesitpäs oman merkkisikin, tunnusta pois jotta vilikaset aina kun silimä välttää!:)


      • mekatron
        Pirre* kirjoitti:

        mitä, tiesitpäs oman merkkisikin, tunnusta pois jotta vilikaset aina kun silimä välttää!:)

        sen merkin tietämistä. Mutta huuhaata net on.
        Et siekhään niihin usko, aika varma olen siittä.


      • Pirre*
        mekatron kirjoitti:

        sen merkin tietämistä. Mutta huuhaata net on.
        Et siekhään niihin usko, aika varma olen siittä.

        muuta ku ihan kurillanj niitä kahtelen. Joskus luven iltasella iänneen ja sanon että tämmöstä miulle ois pitäny tännään olla; uusi hurmoova rakkaus ja rahhoo tuhottomasti, mutta mittää ei ou tapahtuna - lottovoitto män muille ja rakkaussii on entinen.


    • Rudi

      ...oo Koivuniemen Paula komia likka?!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe