Vanha nainen hunningolla

Anonyymi

Olen 49 v hoikka nainen ja kun olen viihteellä niin nuoret n. 20-30 vuotiaat miehen alut käy muhun kuumana ja on mukaan lähtemässä, ei silti kyllä otankin kun kiinnostava löytyy ja aina on löytynyt. Kysynkin miks ette metsästä ikäisiänne vaan käytte kiimaisina meidän jo vähän löystyneiden puumien kimppuun.

49 puuma Vantaa.

22

1003

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi leijona savannilla ottaa poikas-antiloopin vaikka varttuneessa antiloopissa olisi paljon enemmän syötävää ? Vastaus : saa sen helpommin satimeen.

    • Anonyymi

      Voi se olla aivan toisinkin päin. Itse olen ap kanssa liki samanikäinen 51v mies ja omassa kaupassa on yksi itseä paljon nuorempi nainen/tyttö joka hieroo kerta toisensa jälkeen tuttavuutta. Näemme hyvin satunisesti ja mietinkin tässä jos lopettaisin vetäytymisen ja ottaisin vastaan hänen eleensä.

    • Anonyymi

      Olen 24 vuotias mies ja noin 45-60 vuotias nainen on vaan jotenkin niin seksikäs, mua kiehtoo vähän pehmeämmät rinnat, täyteläisen pehmeät pakarat ja juonteet ja rypyt joista näkyy eletty elämä ja kokemus ja kun sänkyyn päästään niin vanhempi nainen on itse itsevarmuus, osaa ja tietää kuinka miestä käsitellään ja osaa vaatia mitä haluaa, ei vanhempaa naista isketä, se ottaa sen kenet itse haluaa.

    • Anonyymi

      Kirjoitin tuon 17:55 kommentin. Siis kysehän ei ole siitä kuka tai mikä on seksikäs vaan kuka on myötämielinen ja miten siihen vastata. Kyllä minäkin olen kiinnostunut vajaa 10v vanhemmasta naisesta mutta hän on vain kaveri. Mutta enemmän pitäisi miettiä myös järkevistä ikäeroista. Saako sulan hattuun jos saa 20v eri-ikäiseltä keinolla millä hyvänsä. Miehen ja naisen kaveruus on helvetin vaikea asia ja tämä korona vaikuttaa tähänkin asiaan. Nyt ei ole kertakäyttöpillujen aika jos on yksin

    • Anonyymi

      Kyllä mun on pakko sanoa, et parhaat panot oon saanut 45-60v naisilta. Huh miten tuhmia ja estottomia naisia, kaikki käy ja eivät pelkää näyttää jos nauttivat seurasta.
      Jos voisin, panisin vain kypsempiä naisia. T: varattu 39v mies Vantaa

    • Anonyymi

      Täällä nainen samaa ikäluokkaa toivoisi myös kovasti olevansa hunningolla... mutta mua ihmetyttää enemmänkin mitä aikuinen nainen voi saada humalaisesta kertakäyttöseksistä keskenkasvuisen kanssa. Johan tuo tuli koettua itse keskenkasvuisena. Mieluummin etsisin hunningolle mukaani miehen joka jo tietää miten nainen toimii.

      • Anonyymi

        Ja mistäpäin mahdat sitten olla....vakituinen hunningolle tahtova kypsä nainen olisi hakusessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistäpäin mahdat sitten olla....vakituinen hunningolle tahtova kypsä nainen olisi hakusessa!

        Aattelin kyllä kilttinä tyttönä malttaa mieleni kunnes virustartunnat ympärillä vähän laantuu, Helsingissä asun.
        Mikäs mies siellä sitten olisi hunningolle lähdössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aattelin kyllä kilttinä tyttönä malttaa mieleni kunnes virustartunnat ympärillä vähän laantuu, Helsingissä asun.
        Mikäs mies siellä sitten olisi hunningolle lähdössä?

        Mukava pervo 41 vuotias ukm Helsingistä. Salaisia seikkailuja haen, fantasiana kypsempi halukas ja utelias nainen, joka tietää miten päin olla varmaotteisen miehen seurassa. Minkäslainen nainen siellä halajaa hunningolle? Vapaa/varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aattelin kyllä kilttinä tyttönä malttaa mieleni kunnes virustartunnat ympärillä vähän laantuu, Helsingissä asun.
        Mikäs mies siellä sitten olisi hunningolle lähdössä?

        Miten ois nainen hunningolla, jos varovasti edettäisiin hunningolla. Mä kans pks seudulta. 5 kypänen ukko.😉


    • Itse olen 32v mies ja kokemuksesta voin kertoa että on ollu nuorempia ja vanhempia naisia ja kyllä vanhemman naisen kanssa asiat sujuu paremmin perus arkiasioissakin. Ei pelkästään makuuhuoneen puolella. Nykyään on nuorempi nainen ja on jotekin hankalaa. 5-vuotta elettyä elämää yhdessä.

    • Vanhemmalle naiselle ei tarvi selitellä yhtään mitään. Hän on usein vapautunut, ja estoton ja kaikki on nähty ja koettu. Jos ollaan menossa asiaan, siihen voi käydä suoraan, ilman ihmeempiä runoiluita. Nuorempien naisten kanssa oli aina kaikkea vääntöä ja vonkaukseen tarvii kaikki samperin tiputansoituneet ja kommervenkit, silti mietitään, että saako eka treffeillä "antaa" ja onko mies juuri "oikea" jne. Silloin nuorempana, kun oli muutaman kerran kokeneemman kanssa, olihan se rattoisaa menoa.

      No nyt tilanne on tietenkin se, että alkaa olemaan itsekin se vanhempi mies. Toki olisihan se mukava päästä kokeilemaan sitten joskus vähän nuorempaakin, ja muistelemaan, millainen sellainen tiukka pillu oikein olikaan. Muuten en kaipaa nuorempaa seuraa. Naismaku vanhenee oman iän kanssa.

      • Anonyymi

        Mulla taas miesmaku näyttäisi suhteellisesti nuorenevan. Eka puoliso oli viikon nuorempi, sitten kolme vuotta nuorempi miesystävä, toinen puoliso jo 8v ja sitten seksisuhde yli 10v nuoremman kanssa.
        Pitäisköhän tästä jatkaa samalla linjalla vai kokeilla omanikäistä viisikymppistä vaihteeksi?

        Ja tietenkin oon valinnut nämä miehet siksi että ne on tuntuneet "oikeilta", en päiväyksen perusteella :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas miesmaku näyttäisi suhteellisesti nuorenevan. Eka puoliso oli viikon nuorempi, sitten kolme vuotta nuorempi miesystävä, toinen puoliso jo 8v ja sitten seksisuhde yli 10v nuoremman kanssa.
        Pitäisköhän tästä jatkaa samalla linjalla vai kokeilla omanikäistä viisikymppistä vaihteeksi?

        Ja tietenkin oon valinnut nämä miehet siksi että ne on tuntuneet "oikeilta", en päiväyksen perusteella :)

        Enpä pistäisi vastaan jotain 35v tai peräti kolmekymppistä naista. (Eli sen 10-15v nuorempi) aikuisia naisiahan ne jo on. 25 vuotias alkaisi tuntumaan jo kehdonryöstöltä 😆

        En ole sillä silmällä ollut asiassa liikenteessä, niin en osaa sanoa tämän hetkiseen tilanteeseen, kuin ihan sen perinteisen oman arvion -ei mitään jakoja-. Annan itseäni nuorempien naisten olla ihan rauhassa, enkä edes lähde tekemään itseäni tykö ja naurunalaiseksi, kun ei ole varsinaista tarvetta.

        Joskin muutamassa yhteydessä olen huomannut, että ikää, kokemusta ja harmaata ohimolla arvostetaan. Pienikin flirtti pitää mielen virkeänä.

        Toki itseni tiedän sen verran, että varmaan olisi kaikkea kivaa ja jännää opetettavana ja näytettävänä nuoremmille.


    • Hei:)

      • Anonyymi

        Hei hei idiootti


    • On ollut suhde jo viitisen vuotta nyt 67 vuoden ikäisen leidin kanssa. Itse nyt 42v. Näemme toisiamme lähes viikottain, hän näyttää ja tuntuu ihanalta. Tämä on meidän salaisuutemme. mahdollisesti löydän joskus kivan pikkuvaimon, en kuitenkaan aio lopettaa tätä ainutlaatuisista seksisuhdettamme.

      • Anonyymi

        Miten tapasit tämän ihanan kypsän naisen, jotenkin tuntuu olevan todella vaikeita lähestyä seksin saralla. Seksistä puhuminenkin saa 50 naiset nousemaan takajaloilleen, ja tutustuminen tyssää yleensä siihen. Miten rikkoa jää ja päästä nauttimaan kypsästä naisesta


    • Anonyymi

      Mistä tänä päivänä löytää uhkeita puumattaria?
      T. Sporttinen poju

      • Anonyymi

        koronakeitaalta


    • Anonyymi

      Jos tuo "olen viihteellä" tarkoittaa sitä luulen sen tarkoittavan eli räkäkänniä, ei ole ihmekään ettet saa oman ikäistäsi seuraa. Nuoret ovat vielä sen verran arvostelukyvyttömiä että lähtevät kenen tai minkä tahansa mukaan. Me vanhemmat ja järkevämmät emme tuollaisia siedä.

      Puuma-sana tuossa merkityksessä sivumennen halventaa puumaa eli vuorileijonaa (Felis concolor) niin että tekisi mieli valittaa eläinsuojelijoille.

      Toivotan sulle huonoa jatkoa.

      • Anonyymi

        Vanhemmat ja järkevämmät naiset ei siedä huonoa käytöstä nuorilta eikä vanhoilta. Mutta hyvää jatkoa sinulle silti, ehkä ehdit vielä oppia siedettävät käytöstavat tässä elämässä.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2192
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      378
      1651
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1555
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1196
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1039
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1004
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      95
      997
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      968
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      878
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      848
    Aihe