Onnistuuko PS3:lla netinkäyttö ilman Playstation käyttömaksua?

Anonyymi

Voiko PS3:n kautta katsoa ilman Playstation käyttömaksuja Youtube ja Netflix videoita, jos on Netflix tili?

6

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Youtube sovelluksella ainakin voi. Netflixin tämän päivän tilanteesta en tiedä kun mulla oli Netflix tilaus joskus 2011 tienoilla, silloin ainakaan ei tarvinnut Playstationille maksaa siitä erikseen.
      PS3:llahan pystyi pelaamaan online pelejäkin ilman maksullista Playstation palvelua, kunhan vaan oli edes se ilmainen online tili PSN:n.
      GTA V online taitaa olla vielä pelattavissa PS3:lla, muiden pelien online palvelut on tainneet jo loppua PS3:lta. YLE Areena sovelluksenkin lopettivat viime vuonna PS3:lta.
      Muutenhan PS3 on vielä ihan toimiva pelikonsoli ja Blu-Ray elokuvasoitin, omaan Slim -versioon pitäisi tosin vaihtaa emolevyn patteri kun ei pidä päiväystä ja kellonaikaa enää tallessa, mutta toimiihan tuo tuolleenkin, saa kellonajan verkosta kun kirjautuu Playstation Networkiin.
      Patterin vaihto vaatii melkoisia purkutöitä johon laiskana miehen ei ole oikein huvittanut ryhtyä :P

• Anonyymi

itse ainakin pelailen tänäkin päivänä PS3 onlinessa GTA v ja red redemptionia ja toimii. koitin äsken iin netflix toimii ja jne jne. tässä tubettajan video missä se testaa ps3 onlinea eri pelien kanssa ja näkyy hyvin miten vielä porukka pelailee vielähttps://www.youtube.com/watch?v=aS8te1bR7ts

• Anonyymi

Onnistuu. Itseäni harmittaa kun jonkun resetin jälkeen oma pleikkarini on japanilainen enkä saa vaihdettua sitä suomalaiseksi. Yritin ohjeen mukaan ethernet kaapelin kanssa mutta en saanut sitä menua josta vaihto tehdään edes näkyviin.

• Tuo suomalaisuus tarvitaan ainakin jos haluaa katsella YLE Areenaa.

• Anonyymi
        Sähköseilori kirjoitti:

Tuo suomalaisuus tarvitaan ainakin jos haluaa katsella YLE Areenaa.

YLE Areena sovellus on jo lakkautettu PS3:lta.

• Anonyymi

Ei YouTuben ja Netflixin katsomiseen PS Plussaa tarvitse PS4:llakaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1909
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      285
      1037
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      858
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      80
      854
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      769
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      17
      723
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      666
    9. 68
      665
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      664
    Aihe