Oletteko kokeneet seksuaalista häirintää? Millaista?

Anonyymi

Harkitsen siivoojaksi ryhtymistä ainakin kesäksi mutta törmäsin PAM:in sivuilla väitteeseen että "seksuaalisen häirinnän kohteeksi on joutunut joka toinen tai useampi baarityöntekijä, kerrossiivooja tai siivooja"

Jote voiko tuo pitää paikkansa ? 🧐Huolestuttaa kun olen 27v nainen...
Mainitkaa myös millaisissa paikassa siivoatte ja ikänne
Miehet mukaan myös 🤣

6

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleensä siivooja on aikalailla näkymätön ja ei kukaan huomaa. En sano, etteikö ahdistelua tapahtuisi, varmasti oikeita tapauksia on - mutta enemmänkin päinvastoin, että saa olla kaikilta ihmisiltä rauhassa. Osa syy miksi ainakin minua ala viehättää, että voi vain keskittyä siihen työhönsä eikä tarvitse sosiaalisoida kuin ne välttämättömät asiakaspalvelu hetket.

• Anonyymi

Lähinnä kohteissa suullista häirintää riittää. Jos joku kuulee siihen ei heti puututa, koska osaan sanoa samalla tavoin takaisin, tai olen välittämättä. Käpelöinti ym. Ei ole, koska jossain kohteessa on valvonta kamerat, tai joku voi nähdä. 👀

• Anonyymi

Olen tehnyt vuosia erästä kaupan siivousta, teollisuuskohteita, ja suunsoitot on yleensä aina eräs toimisto kohde, jonka toimiston naisetkin sanoi että eräs mies on sellainen aina välillä. Onneksi ei tarvitse enää sitä tehdä.

• Anonyymi

Olen. Sekä asiakkaitten puolelta että oman henkilökunnan sekä täydin ulkopuolisten taholta (esim. työmatkat, satunnaiset ohikulkijat). Niin omien työkavereiden kuin esimiesten taholta. Niin miesten kuin naisten.

• Anonyymi

Ei,ei ei. Mutta muutoin ammatin takia kakkosluokan kansalaisena on joskus pidetty. Sitten on tytöttelyä,työajan käyttäjiltä asiakastaholta ja jos mitä vähän värittynyttä joskus,mutta ei semmoista mitä kokisin seksuaalisesti häirintää.
      Ja sanoo vaan,ettei oikein siedä esim tytöttelyä. Hoitaa hommansa.

• Anonyymi

Höpö höpö puhetta, toisaalta vaan hoikat, meikki nuoriso joutuu ahdistelun kohteeksi, itse en ole joutunut, onneksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      31
      3147
    2. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      61
      2589
    3. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      42
      2377
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1328
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      301
      1251
    6. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1006
    7. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      987
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      100
      972
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      79
      948
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      94
      858
    Aihe