Tulin nyt Tanskan maalta ja jäin ihmettelemään tuota luottokortti hommaa. Miksi ihmeessä moneen kauppaan ei käynyt kuin Tanskalaiset luottokortit? Kai Suomessakin käy masterit ja visat musita maista? Ainakin Jenkeissä kävi joka paikassa luottokortti, jos ylipäänsä oli kortit käytössä.
Luottokortit
5
896
Vastaukset
- ihmettelevä
Siis suomalainen VISA-kortti ei käy kaupoissa. Olipa hyvä tietää, olemme ensi viikolla menossa ja yleensä käytämme pääsääntöisesti ulkomailla VISAa.
- Menossa kans
No johan on. Yleensä ollaan Visalla pärjätty. Hyvä tietää kun ollaan itsekin lähdössä Köpikseen. Mikä on hintataso ravintoloissa joumiset/syömiset?
- Visalla
No saako siellä jostain nostettua käteistä Visalla vikonloppuna. Automaateista vaikka?
- Ihmettelijä
Siis saa nostettua. En tiedä tuleeko lisäkustannuksia. Ja ne kortit siis kävivät joihonkin kauppoihin (visat, mastercardit ja ehkä myös visa elektronit, mutta enimmäkseen ei (kyseltiin tanskalaisia luottokortteja). Itse tuli paljon käytyä kaupoissa strögetin varrella.
- näion
itseolen käynyt Tanskassa jo kuutena kesänä peräkkäin, ja vielä en ole löytänyt kauppaa missä visa ei kävisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764