Kokemuksia Ako Spedition / Ako Transportista?

Anonyymi

Kokemuksia Ako Spedition / Ako Transportista?

20

5475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      5/5 hyvää kyytiä

    • Anonyymi

      AKO Spedition Oy liikevaihto oli 444000 euroa 2018 ja työllisti 5 henkilöä. Liikevaihto nousi 44 prosenttia. Tilikauden tulos oli -11000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -2. Yhtiön omavaraisuusaste oli -38,6 prosenttia.

      • Anonyymi

        Näillä tunnusluvuilla kannattaa kiertää kaukaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä tunnusluvuilla kannattaa kiertää kaukaa...

        Nuo luvut ei kerro yhtään mitään. Ennemmin kannattaa hakea tietoja siitä mikä on yrityksen maksutapakäyttäytyminen. Mikäli näkyy paljon merkintöjä, on kassa heikossa kunnossa, jos ei näy merkintöjä niin kassa on omistaja taholla kunnossa ja tilikauden luvut saattavat olla seurausta esimerkiksi konsernin hyvästä verosuunnittelusta.


    • Anonyymi

      Kuskit kevyt-yrittäjiä
      Suomen kone palvelun kautta ukkoja rekryää
      150e päivä - yel,verot ei päivärahoja tms KIERTÄKÄÄ kaukaa tämä yritys

    • Anonyymi

      Super Jokke häärää, kiertäkää nin kaukaa kuin mahdollista... Kaikki saa näpeilleen.. Jossain kohtaa saksalais morsiankin tajuu mihin p..... kaan on sotkeutunut.

    • Anonyymi

      Paska firma paska palkka

    • Anonyymi

      Toivottavasti kukaan suomalainen ei tässä puljussa enään touhua

    • Anonyymi

      Itsellä tuli mainos TikTokissa vastaan ja vähän kiinnostais kyllä lähteä, onko niin huonoa mitä puhutaan? Kalusto kuulemma uudehkoa man rekkaa..

      • Anonyymi

        Älä hyvä ihminen lähe. On todellakin huono. Huonot koneet, huonot työolot ja työilmapiiri. Mikään ei suju suomen konttorin päässä sekä yksi kuskeista joka pyörittää "esimiehen" kanssa hyvä veli kerhoa ja saa aiheuttaa paskaa mielin määrin muille kuskeille eikä Jokke puutu. S-kirjaimella alkaa nimi. Kaiken lisäksi yks "sometähti" aiemmin ajanut joka rekryää lisää porukkaa firmalle joka jättää kuseen heti ekassa käänteessä.


    • Anonyymi

      Timppa hoitaa teille laskutukset

    • Anonyymi

      juitsari on nuori mutta kokenut 👍

    • Anonyymi

      Turusta vaikka sataman grilliltä kysymään, kyllä siellä joku irtoperäkuski kahvilla istuu, joka tietää Jockesta kertoa. Tai voi tietysti ittekki soittaa ja kysyä, montako kertaa on sukunimeä vaihtanut, tai monenko morsiamen luottotiedot mennyt pilalle kuljetusyrittäjää leikkiessä. J.A.N Express, J.A.N Carrier, XL Cargo Logistics, Jocke transport. Monessa on oltu mukana ja kaikki mihin koskee, menee pilalle. Mene vaan kuskiksi, mutta vaadi työsopimus kirjallisena. Liity liittoon, tai kassaan ja tarkista, että lakimiespalvelut sisältyy. Äläkä odota palkalta ja työoloilta paljoa, vaikka lupaukset olisi mitä.

      Kyllä kokeneet kuskit tietää, jos nimi on Jurvela / Jocke / Luukkonen / Tiura, että nyt pidetään kintaat naulassa, ettei mene ihan talkoiden tekemiseksi.

      Siinä auringonlaskuun ajamisessa on hohtonsa, mutta jonkun siitä pitäisi maksaa.

      • Anonyymi

        No sinähän se varsinainen tietäjä olet. 👍
        Kirjoittaisit edes omalla nimelläs.

        Korjataan nyt näitä sun faktoja sen verran että:

        J. A. N Express ei ole konkurssissa, sen voi jokainen todeta ihan itsekin.

        J.A.N Carrier (ent J.A.N groupin holding yritys) pesä on edelleen auki koska pesän korkea varallisuus ei anna sulkea sitä edes vielä 13 vuoden jälkeen. Suomen laki on jännä tämän suhteen.

        XL Cargo Logistics, yksinkertainen 3kk siivous operaatio.
        Jocke Transport ei ole kyllä ikinä edes ollut mun firma.
        Oliko vielä muita?

        Yksikään entinen emäntä ei ole menettänyt luottotietojaan mun takia, mutta eräs niistä menetti kun ei maksanut omaa henkilökohtaista Nordean korttiluottoaan sovitusti. Elämä ehkä opettaa, tai sitten ei.

        Sukunimi on vaihtunut kerran, täysin lasten takia mutta siitä ei sen enempää. Nykyään mennään ihan omalla syntymänimellä.

        Palkat ja työolot, siitä pidetään molemmin puolin kiinni mitä yhdessä sovitaan. Aika yksinkertaista.

        Ja kyllä, mulle voi aina soittaa halutessaan niin korjaillaan lisää näitä faktoja mitä täällä liikkuu.
        Numeron löytää halutessaan helposti.

        Mukavaa iltaa lukijoille toivottelee Jocke 👍


    • Anonyymi

      Voin tähän lisätä että mistä tuntee AKO kuskit laivoilla? Ne syö omia eväitä koska AKO ei enää maksa kuskien ruokia. Akon kuskit ei enää kulje autojen kanssa yli Suomesta saksaan vaan matkustajina. Siinähän kannat monta kassia tavaraa ja vaatteita, mahdolliset oluet suomeen päin yms.

      AKO Office on yhtä paskaa, auto pitää kuvata yltä päältä viikon välein. Hanskat joudut ostamaan itse. Tuulilasi pesunesteeseen joudut pyytämään luvan officisesta ja kun luvan saat hakea lyypekistä europartsilta 4l se pitää jakaa tasan toisen auton kanssa.

      • Anonyymi

        Itte ajan aika säännöllisesti Suomi-Saksaa ja nään Akon kuskeja vähän väliä, kaikki on kyllä syönyt ihan hyvin ja ei oo itte maksanut kuin mitä on laivalta halunnut ostaa.
        Kaveri ajaa Akolle ja joo menee matkustajana yli, mutta yks iso matkalaukku ja normikokoinen reppu ajaa asian hyvin. Eikä mun mielestä kalja oo kovin paljoa halvempaa Saksassa kuin Suomessa niin en näe järkeä ottaa kaljaa mukaan Saksasta. Kaveri myös sanoi että kuvaa auton kun ottaa käyttöön ja luovuttaa pois. Itse tiedät parhaiten millaiset hanskat haluat ja hanskat on mun mielestä käyttötavaraa ja jokaisen pitää ne itse ostaa ja ei ne maksa kuin alle 10€. Kaverin mukaan ei mitään tuollaista että kusipoikaan joudut kysyy luvan, paikalliselle huoltoasemalle ja firman kortilla ostat.
        Opettele faktat kuntoon ennen kun alat pätemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itte ajan aika säännöllisesti Suomi-Saksaa ja nään Akon kuskeja vähän väliä, kaikki on kyllä syönyt ihan hyvin ja ei oo itte maksanut kuin mitä on laivalta halunnut ostaa.
        Kaveri ajaa Akolle ja joo menee matkustajana yli, mutta yks iso matkalaukku ja normikokoinen reppu ajaa asian hyvin. Eikä mun mielestä kalja oo kovin paljoa halvempaa Saksassa kuin Suomessa niin en näe järkeä ottaa kaljaa mukaan Saksasta. Kaveri myös sanoi että kuvaa auton kun ottaa käyttöön ja luovuttaa pois. Itse tiedät parhaiten millaiset hanskat haluat ja hanskat on mun mielestä käyttötavaraa ja jokaisen pitää ne itse ostaa ja ei ne maksa kuin alle 10€. Kaverin mukaan ei mitään tuollaista että kusipoikaan joudut kysyy luvan, paikalliselle huoltoasemalle ja firman kortilla ostat.
        Opettele faktat kuntoon ennen kun alat pätemään.

        Kommenteista päätellen täällä on kyllä faktat kunnossa. Siihen on joku syy, miksi täällä on entisiä Akon kuskeja puhumassa tästä firmasta.

        Akon kuskit eivät syö laivalla firmanpiikkiin jos heidät laivataan Travesta - Vuosaareen tai Vuosaaresta - Traveen ilman autoa.

        Ja ei. Se ei toimi Akolla silleen, että kusipojan nestettä saa kuski hakea mistä huoltoasemalta vaan ja maksaa UTA kortilla. Siihen kysytään ensiksi Officesta "lupa".

        Tämä AKO olisi erittäin hyvä firma olla kuskina, jos yläkerta kohtelisi kuljettajia ihmisinä, eikä tulonlähteinä.

        Suomalaisten 150euron päiväliksa, sisältäen päivärahat - verrattuna puolalaisten 90euron päiväliksaan, sisältäen kaiken.. on ehkä vähän kohtuutonta.

        Ohjeet tuli ajojärjestelystä aina selkeästi, hyvissä ajoin ja tuntui että ajojärjestelijä teki todella todella paljon kuljettajien eteen töitä. Kunnes syystä tai toisesta hän(kin) lähti muualle töihin. Monien, monien kuljettajien mielestä tämä oli paras ajojärjestelijä koko firmassa pitkiin pitkiin aikoihin. Hänestä piti kaikki kuljettajat.. monien mielestä oli sääli kun lähti.

        En tiedä mikä nykytilanne Akolla on nyt, mutta viimevuonna siellä oli paljon suomalaisia ajamassa, luulen että tämän ajojärjestelijän takia nämä suomalaiset siellä olivatkin.

        Yläkerran syyttelyä kuljettajia kohtaan löytyy varmasti muualtakin kuin pelkästään Akolta. Mutta se, miten asiat tuodaan esille eroaa varmasti: Akolla se hoidetaan huutamalla, syytetään, huudetaan ja sitten vasta tarkistetaan. Ja kun ollaan väärässä, sitä ei myönnetä eikä varsinkaan pahoitella..


    • Anonyymi

      Ihme ulisijoita ilman nimee ja kasvoja😄 näö taitaa olla niitä tosi rahtareita jotka istuu paikallisilla huoltoasemilla ja tietää kaiken samalla kun juodaan kelan rahoilla kaljupää kahvit🫶 itekki ollu töis tos firmas ja ei moitittavaa... ite lähdin henkilökohtasista syistä pois ja tiiä vaikka kysysin joskus vielä töitä jos tulee tarve. Et lopettakaa se paskan jauhaminen tai kirjottakaa omalla nimellä niinkö kyseinen herra josta täällä kirjotettiin jos on faktoja👌😄

      • Anonyymi

        Mikä tämä tällainen AKO Transport yritys oikein on? En ole koskaan nähnyt yhtään tällaisilla logoilla varustettua ajoneuvoa täällä pääkaupunkiseudulla vaikka olen sahannut näitä kolmea kehätietä yli 40 vuotta. OVatko kaikki autot ulkomaan liikenteessä? Mitä tavaraa ajetaan?Schenker?
        Ei siis mitään tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämä tällainen AKO Transport yritys oikein on? En ole koskaan nähnyt yhtään tällaisilla logoilla varustettua ajoneuvoa täällä pääkaupunkiseudulla vaikka olen sahannut näitä kolmea kehätietä yli 40 vuotta. OVatko kaikki autot ulkomaan liikenteessä? Mitä tavaraa ajetaan?Schenker?
        Ei siis mitään tietoa?

        Ulkomaanliikenteessä olevia autoja


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe