Toyotan 2019-2021 hybridien akustoissa jäähdytysvika, joka saattaa kesällä oikosulkea akuston ja sytyttää auton palamaan, jopa paikallaan seistessä.
Asiaa tutkitaan ja lähitulevaisuudessa tulossa kiireinen takaisinkutsu.
Vaara Toyotan hybrideissä, tulossa takaisinkutsu.
78
561
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä Toyotan soihtuja riittää tulevaisuudessa maisemassa kun kuumenevat kaapelit sulavat oikosulkuun ja akustot kuumenee myös ladatessa.
- Anonyymi
Paljonkohan menetetään Tojotistien henkiä, Toyotien sytyttämien rakennuspalojen seurauksena?
- Anonyymi
Tyhmä joka ostaa, kyllä tuo on ollut jo pitkään tiedossa.
- Anonyymi
Miksi ostaa Esson baarista saadulla suosituksella yhtään mitään?
- Anonyymi
Mersu vaihtuu toyotaa kun ei mersua b oida b ikijen takia enää vakuuttaa
https://youtu.be/_Q_jXR-faBs
- Anonyymi
Hohhoijjaa, rölliviestejä pukkaa, osta skooda
isi ohjaa, äiti pukkaa, lapset pittää pohjaa.- Anonyymi
Pohjan tippuminen on vain Toyotan ongelma, muista murheita en tiiä mitään.
- Anonyymi
Pohja tippuu tojosta heti takuun päätyttyä ja omistaja maksaa uuden, mutta onneksi vahvistetun mallin.
- Anonyymi
Ei ole Toyotassa tuollaisia vikoja lopeta musta maalaaminen VW syö 3 litraa öljyö tuhannella kilometrilla ja dsg paukkuu
- Anonyymi
Lopeta sinä VW:n mollaaminen, ei siinä ole tuollaisia vikoja. Toyotassa noita vikoja löytyy kymmenittäin! Katso alla olevasta linkistä, kun et kuitenkaan muuten mitään usko, senkin vanha Tojotajäärä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sinä VW:n mollaaminen, ei siinä ole tuollaisia vikoja. Toyotassa noita vikoja löytyy kymmenittäin! Katso alla olevasta linkistä, kun et kuitenkaan muuten mitään usko, senkin vanha Tojotajäärä.
Ei noi Tojota ongelmat ole mikään uusi juttu.
https://yle.fi/uutiset/3-5590071
Toyotan ongelmat jatkuvat
Autonvalmistaja Toyotan mukaan 270 000:ssa sen valmistamassa autossa on viallinen moottori. Moottorin venttiilissä oleva vika saattaa sammuttaa moottorin kesken ajon. Vielä ei tiedetä, onko viallisia moottoreita Suomessa myytävissä autoissa.
talous
1.7.2010Päivitetty 10.4.2012 10:00
Jaa:
Jaa artikkeli Facebookissa
0
Jaa artikkeli Twitterissä
Autoista noin 180 000 on myyty ulkomailla, ja loput Japanissa. Yhtiö ei ole kertonut, vetääkö se autot korjattaviksi.
Japanilaisten tiedostusvälineiden mukaan Toyota aikoo lähettää ylimääräisen huoltokutsun, joka koskee muun muassa kymmeniä tuhansia Lexus-autoja.
Toyota on joutunut viime vuoden lopun jälkeen kutsumaan korjattavaksi yli kymmenen miljoonaa autoa muun muassa kaasupoljinvian vuoksi. Toyota maksoi keväällä Yhdysvalloissa 16,4 miljoonan dollarin eli 12,1 miljoonan euron sakot. Yhdysvaltain liikenneturvallisuusvirasto esitti sakkoja, koska Toyota ei ollut tarpeeksi nopeasti tiedottanut vaarallisesta kaasupoljinongelmasta.
Viime viikolla Toytota kutsui korjattavaksi 17 000 Lexuksen hybridiautoa.
Maahantuojalla ei tietoa asiasta
Suomen Toyota-yhtiöissä tieto moottoriongelmista tuli yllätyksenä. Tieto vioista saavutti yrityksen torstaiaamuna YLE Uutisten kautta. Toyota yhtöiden tiedottajan Malla Huttusen mukaan moottorivikojen mahdollisista vaikutuksista Suomeen tiedotetaan mahdollisimman pian. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noi Tojota ongelmat ole mikään uusi juttu.
https://yle.fi/uutiset/3-5590071
Toyotan ongelmat jatkuvat
Autonvalmistaja Toyotan mukaan 270 000:ssa sen valmistamassa autossa on viallinen moottori. Moottorin venttiilissä oleva vika saattaa sammuttaa moottorin kesken ajon. Vielä ei tiedetä, onko viallisia moottoreita Suomessa myytävissä autoissa.
talous
1.7.2010Päivitetty 10.4.2012 10:00
Jaa:
Jaa artikkeli Facebookissa
0
Jaa artikkeli Twitterissä
Autoista noin 180 000 on myyty ulkomailla, ja loput Japanissa. Yhtiö ei ole kertonut, vetääkö se autot korjattaviksi.
Japanilaisten tiedostusvälineiden mukaan Toyota aikoo lähettää ylimääräisen huoltokutsun, joka koskee muun muassa kymmeniä tuhansia Lexus-autoja.
Toyota on joutunut viime vuoden lopun jälkeen kutsumaan korjattavaksi yli kymmenen miljoonaa autoa muun muassa kaasupoljinvian vuoksi. Toyota maksoi keväällä Yhdysvalloissa 16,4 miljoonan dollarin eli 12,1 miljoonan euron sakot. Yhdysvaltain liikenneturvallisuusvirasto esitti sakkoja, koska Toyota ei ollut tarpeeksi nopeasti tiedottanut vaarallisesta kaasupoljinongelmasta.
Viime viikolla Toytota kutsui korjattavaksi 17 000 Lexuksen hybridiautoa.
Maahantuojalla ei tietoa asiasta
Suomen Toyota-yhtiöissä tieto moottoriongelmista tuli yllätyksenä. Tieto vioista saavutti yrityksen torstaiaamuna YLE Uutisten kautta. Toyota yhtöiden tiedottajan Malla Huttusen mukaan moottorivikojen mahdollisista vaikutuksista Suomeen tiedotetaan mahdollisimman pian.Tyypillistä Toyota "laatua"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noi Tojota ongelmat ole mikään uusi juttu.
https://yle.fi/uutiset/3-5590071
Toyotan ongelmat jatkuvat
Autonvalmistaja Toyotan mukaan 270 000:ssa sen valmistamassa autossa on viallinen moottori. Moottorin venttiilissä oleva vika saattaa sammuttaa moottorin kesken ajon. Vielä ei tiedetä, onko viallisia moottoreita Suomessa myytävissä autoissa.
talous
1.7.2010Päivitetty 10.4.2012 10:00
Jaa:
Jaa artikkeli Facebookissa
0
Jaa artikkeli Twitterissä
Autoista noin 180 000 on myyty ulkomailla, ja loput Japanissa. Yhtiö ei ole kertonut, vetääkö se autot korjattaviksi.
Japanilaisten tiedostusvälineiden mukaan Toyota aikoo lähettää ylimääräisen huoltokutsun, joka koskee muun muassa kymmeniä tuhansia Lexus-autoja.
Toyota on joutunut viime vuoden lopun jälkeen kutsumaan korjattavaksi yli kymmenen miljoonaa autoa muun muassa kaasupoljinvian vuoksi. Toyota maksoi keväällä Yhdysvalloissa 16,4 miljoonan dollarin eli 12,1 miljoonan euron sakot. Yhdysvaltain liikenneturvallisuusvirasto esitti sakkoja, koska Toyota ei ollut tarpeeksi nopeasti tiedottanut vaarallisesta kaasupoljinongelmasta.
Viime viikolla Toytota kutsui korjattavaksi 17 000 Lexuksen hybridiautoa.
Maahantuojalla ei tietoa asiasta
Suomen Toyota-yhtiöissä tieto moottoriongelmista tuli yllätyksenä. Tieto vioista saavutti yrityksen torstaiaamuna YLE Uutisten kautta. Toyota yhtöiden tiedottajan Malla Huttusen mukaan moottorivikojen mahdollisista vaikutuksista Suomeen tiedotetaan mahdollisimman pian.”1.7.2010Päivitetty 10.4.2012 10:00” tuoreita uutisia kaivelette.. Tämän ajankohdan uutisoinneissa ei volkkariVillen paljoa kannata huudella. Jokunen jakoketju ja öljyremppa osuu noihin vuosiin... Mutta nehän on vanhoja juttuja.Buahahaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noi Tojota ongelmat ole mikään uusi juttu.
https://yle.fi/uutiset/3-5590071
Toyotan ongelmat jatkuvat
Autonvalmistaja Toyotan mukaan 270 000:ssa sen valmistamassa autossa on viallinen moottori. Moottorin venttiilissä oleva vika saattaa sammuttaa moottorin kesken ajon. Vielä ei tiedetä, onko viallisia moottoreita Suomessa myytävissä autoissa.
talous
1.7.2010Päivitetty 10.4.2012 10:00
Jaa:
Jaa artikkeli Facebookissa
0
Jaa artikkeli Twitterissä
Autoista noin 180 000 on myyty ulkomailla, ja loput Japanissa. Yhtiö ei ole kertonut, vetääkö se autot korjattaviksi.
Japanilaisten tiedostusvälineiden mukaan Toyota aikoo lähettää ylimääräisen huoltokutsun, joka koskee muun muassa kymmeniä tuhansia Lexus-autoja.
Toyota on joutunut viime vuoden lopun jälkeen kutsumaan korjattavaksi yli kymmenen miljoonaa autoa muun muassa kaasupoljinvian vuoksi. Toyota maksoi keväällä Yhdysvalloissa 16,4 miljoonan dollarin eli 12,1 miljoonan euron sakot. Yhdysvaltain liikenneturvallisuusvirasto esitti sakkoja, koska Toyota ei ollut tarpeeksi nopeasti tiedottanut vaarallisesta kaasupoljinongelmasta.
Viime viikolla Toytota kutsui korjattavaksi 17 000 Lexuksen hybridiautoa.
Maahantuojalla ei tietoa asiasta
Suomen Toyota-yhtiöissä tieto moottoriongelmista tuli yllätyksenä. Tieto vioista saavutti yrityksen torstaiaamuna YLE Uutisten kautta. Toyota yhtöiden tiedottajan Malla Huttusen mukaan moottorivikojen mahdollisista vaikutuksista Suomeen tiedotetaan mahdollisimman pian.Toyota on pelkkää vikaa ja loput hätääntyneiden omistajien valetta.
- Anonyymi
Lopeta sinä tuo paikan kirjoittelu ja keskity tojon pohjan hitsaukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”1.7.2010Päivitetty 10.4.2012 10:00” tuoreita uutisia kaivelette.. Tämän ajankohdan uutisoinneissa ei volkkariVillen paljoa kannata huudella. Jokunen jakoketju ja öljyremppa osuu noihin vuosiin... Mutta nehän on vanhoja juttuja.Buahahaa!
Uusissa ja vanhemmissa Tojoissa vikaa.
- Anonyymi
Miten VW liittyy Toyotan valtavaan vikojen määrään? Helpottaako oloasi jos mietit muiden vikoja kun Toyotasi roikkuu merkkiikkeen nosturilla moottorin vaihdossa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noi Tojota ongelmat ole mikään uusi juttu.
https://yle.fi/uutiset/3-5590071
Toyotan ongelmat jatkuvat
Autonvalmistaja Toyotan mukaan 270 000:ssa sen valmistamassa autossa on viallinen moottori. Moottorin venttiilissä oleva vika saattaa sammuttaa moottorin kesken ajon. Vielä ei tiedetä, onko viallisia moottoreita Suomessa myytävissä autoissa.
talous
1.7.2010Päivitetty 10.4.2012 10:00
Jaa:
Jaa artikkeli Facebookissa
0
Jaa artikkeli Twitterissä
Autoista noin 180 000 on myyty ulkomailla, ja loput Japanissa. Yhtiö ei ole kertonut, vetääkö se autot korjattaviksi.
Japanilaisten tiedostusvälineiden mukaan Toyota aikoo lähettää ylimääräisen huoltokutsun, joka koskee muun muassa kymmeniä tuhansia Lexus-autoja.
Toyota on joutunut viime vuoden lopun jälkeen kutsumaan korjattavaksi yli kymmenen miljoonaa autoa muun muassa kaasupoljinvian vuoksi. Toyota maksoi keväällä Yhdysvalloissa 16,4 miljoonan dollarin eli 12,1 miljoonan euron sakot. Yhdysvaltain liikenneturvallisuusvirasto esitti sakkoja, koska Toyota ei ollut tarpeeksi nopeasti tiedottanut vaarallisesta kaasupoljinongelmasta.
Viime viikolla Toytota kutsui korjattavaksi 17 000 Lexuksen hybridiautoa.
Maahantuojalla ei tietoa asiasta
Suomen Toyota-yhtiöissä tieto moottoriongelmista tuli yllätyksenä. Tieto vioista saavutti yrityksen torstaiaamuna YLE Uutisten kautta. Toyota yhtöiden tiedottajan Malla Huttusen mukaan moottorivikojen mahdollisista vaikutuksista Suomeen tiedotetaan mahdollisimman pian.Toyota on yhtä kuin jatkuvaa ongelmaa
- Anonyymi
Toyo LELUX mallejako
- Anonyymi
Lelux on nuorisolle suunnattu, hieman vähemmän pappamainen, mutta ylihinnoiteltu lelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lelux on nuorisolle suunnattu, hieman vähemmän pappamainen, mutta ylihinnoiteltu lelu.
Lelux nimenomaan on pappa-auto. Olihan jossain mallissa varustuksena mm. C-kasettisoitin.
- Anonyymi
Mikä auto kannattaisi ostaa Tojottimen sijaan? Siis sellainen mikä on kaikilta osin parempi.
- Anonyymi
Jos japsissa pitää pysyä, niin ehdottomasti Honda! Itse en aja japsilla, mutta työskentelen autojen parissa ja Hondassa ei koskaan ole mitään isoja vikoja. Moottoreissa eikä voimansiirrossa ikinään vikaa, kuten Tojoissa usein. Ruoste ei myöskään ole ongelma.
Honda ei myöskään herätä mitään tuntemuksia kenessäkään, sillä saa liikkua aivan rauhassa.
Ajanut olen paljon, mutta en omistanut koskaan. Toyotaa minulla onllut kaksi, ensimmäinen Rav4 ja samalla viimeinen. Kovasti kehuttu, mutta useita kalliita vikoja.
Uutenahan joka merkki toimii hyvin ja laadun huomaa vasta 10-vuoden jälkeen, tai 500 tkm ajettuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos japsissa pitää pysyä, niin ehdottomasti Honda! Itse en aja japsilla, mutta työskentelen autojen parissa ja Hondassa ei koskaan ole mitään isoja vikoja. Moottoreissa eikä voimansiirrossa ikinään vikaa, kuten Tojoissa usein. Ruoste ei myöskään ole ongelma.
Honda ei myöskään herätä mitään tuntemuksia kenessäkään, sillä saa liikkua aivan rauhassa.
Ajanut olen paljon, mutta en omistanut koskaan. Toyotaa minulla onllut kaksi, ensimmäinen Rav4 ja samalla viimeinen. Kovasti kehuttu, mutta useita kalliita vikoja.
Uutenahan joka merkki toimii hyvin ja laadun huomaa vasta 10-vuoden jälkeen, tai 500 tkm ajettuna.Miten Toyotan laatua voidaan mitenkään arvostella, kun se ei koskaan saavuta kumpaakaan? Ei 10-vuotta eikä 500 tkm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Toyotan laatua voidaan mitenkään arvostella, kun se ei koskaan saavuta kumpaakaan? Ei 10-vuotta eikä 500 tkm
No se mätänee ennen ja Toyotan ostosopimukseen on laitettu maininta ettei vioista saa puhua julkisesti tai muuten panttiraha jää Toyotalle.
- Anonyymi
Honda on ainoa hyvin rakennettu japsiauto, yhdyn edelliseen. Ennen ruostui nopeasti , nyt aika vähäruosteisia. Ehkä maailman kestävimmät dieselmoottorit...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Honda on ainoa hyvin rakennettu japsiauto, yhdyn edelliseen. Ennen ruostui nopeasti , nyt aika vähäruosteisia. Ehkä maailman kestävimmät dieselmoottorit...
Hondassa kestää mikä tahansa moottori, toisin kuin Toyotassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hondassa kestää mikä tahansa moottori, toisin kuin Toyotassa!
Tietenkin kestää kun ei sillä kehtaa ajaa.
- Anonyymi
Raivoisaa valehtelua heti ensimmäisestä viestistä alkaen.
- Anonyymi
Kyllä sitä takaisin kutsua odotan minäkin .Toivottavasti saan sen aivan lähiaikoina.
Jää tuo autopalo toteutumatta.- Anonyymi
Kannattaa viedä sinne palolaitoksen keräyspisteeseen, missä ne poltetaan valvotusti.
- Anonyymi
Kannattaisi palovaaraan suhtautua vakavasti!
- Anonyymi
Kyllä takaisin kutsu on hyvä asia toivottavasti toyotakin hoitaa ongelmat pois.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/taas-takaisinkutsu-palovaaran-vuoksi-akku-voi-syttya-tuleen-bmwn-ladattavissa-hybrideissa/d92448fb-dc3f-4908-8f49-16cd1b8b70e4 - Anonyymi
Itsesyttyvillä hypetyksillä tulipalo ei ole vika, vaan ominaisuus
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/toyotan-katumaastureiden-tulipaloja-alettiin-tutkia-yhdysvalloissa/5f4deac8-f682-4add-95ac-48b162436731
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/toyotalta-mittava-takaisinkutsu-6-5-miljoonassa-autossa-tulipalovaara/5508140#gs.vdhm9x
Tosin takaisinkutsua tarvittaisiin myös surkeiden ajo-ominaisuuksien vuoksi.
https://www.ksml.fi/teemat/3179149- Anonyymi
Seuraava Tojotisti joka parkkeeraa lähellekään autoani, kärsii seuraavaksi mustelmista. Nappaan kuonoon jos yritätte itsesyttyvää tuoda lähellekään.
- Anonyymi
Ei tuo Ravin huono väistötestin läpäisy ole mikään ongelma. Harva Tojotisti ajaa tuota 72 km/h nopeutta, vaan noin 60 km/h ja siinä nopeudessa Toyota oli jo hallittavissa.
- Anonyymi
Tarkoitettu taajamaan, ei sen ulkopuolelle.
- Anonyymi
Rimpula Toytia pystytä muutamalla takaisinkutsulla korjaamaan turvalliseksi.
- Anonyymi
Toyotaa ei kyllä uskalla laittaa autotalliin. Sääli, sillä juuri se hyötyisi sateensuojasta eniten.
- Anonyymi
Toyotan hybridi hinkkaa itteään niin kauan että se syttyy palamaan.
- Anonyymi
Sen vuoksi niitä kutsutaankin itsesaastuttaviksi
https://fi.wiktionary.org/wiki/itsesaastutus
- Anonyymi
Onneksi ei ole juurikaan tarvetta pysäköidä parkkihalleihin, ettei tarvitse jännittää saako autoaan koskaan takaisin ja kauanko joutuu odottamaan rahojaan vakutuksesta.
- Anonyymi
Eipä ole vielä kuullut Toyotan joutuneen varkauden kohteeksi, kuin joihinkin siirtymiin ja sitten hylätty johonkin parkkipaikalle. Toki ne on helppoja varastaa, kuten ruotsalainen vakuutusyhtiöiden tekemä tutkimus osoitti.
- Anonyymi
Minullakaan ei ole Toyotaa, mutta isä myy Skodaa. Haluan kuitenkin kertoa, kuinka vaarallista on Toyotalla ajaminen. Ensi vuonna minä pääsen vaihto-oppilaaksi, jos isä saavuttaa myyntitavoitteensa.
- Anonyymi
Älä valehtele.
Toyotan akkuja ei jäädytetä, joten niissä ei ole vikaakaan.- Anonyymi
No ilmankos ne lämpenee, jos jäähdytys on unohtunut asentaa. Onko vika tehtaan vai maahantuojan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilmankos ne lämpenee, jos jäähdytys on unohtunut asentaa. Onko vika tehtaan vai maahantuojan?
Taitaa olla jäähdytysongelma röllin korvien välissä. Toyotan menestyskö se nyt noin kuumentaa rölliä?
- Anonyymi
Niin, ei tarvi aktiivistä jäähdytystä säälittävän kokoisella (1 kWh) akulle.
Sitäpaitsi vanhanaikaisissa itäautoissa nämä akutkin ovat usein NiMh tekniikkaa viime vuosituhannen puolelta. Sehän ei olekaan syttymisherkkää uudempien Li-Ion akkujen lailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei tarvi aktiivistä jäähdytystä säälittävän kokoisella (1 kWh) akulle.
Sitäpaitsi vanhanaikaisissa itäautoissa nämä akutkin ovat usein NiMh tekniikkaa viime vuosituhannen puolelta. Sehän ei olekaan syttymisherkkää uudempien Li-Ion akkujen lailla.Mikä hitto niitä sitten polttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei tarvi aktiivistä jäähdytystä säälittävän kokoisella (1 kWh) akulle.
Sitäpaitsi vanhanaikaisissa itäautoissa nämä akutkin ovat usein NiMh tekniikkaa viime vuosituhannen puolelta. Sehän ei olekaan syttymisherkkää uudempien Li-Ion akkujen lailla.NIMh on monessa mielessä Litiumia parempi. Sen energiatiheys ei ole kovin hyvä mutta pienessä akussa koko ja paino ei ole ongelma. NiMh tekniikka onluotettavaa ja pitkäikäistä.
Ehkä sinulla on jotian faktaakin tuon vanhanaikaisväitteesi tueksi. kaikki vanhat ratkaisut ei ole huonoja eikä kaikki uusi ole hyvää. Keskenkasvuiset ei tätä tietysti ymmärrä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei tarvi aktiivistä jäähdytystä säälittävän kokoisella (1 kWh) akulle.
Sitäpaitsi vanhanaikaisissa itäautoissa nämä akutkin ovat usein NiMh tekniikkaa viime vuosituhannen puolelta. Sehän ei olekaan syttymisherkkää uudempien Li-Ion akkujen lailla.Epätoivoinen omistajako ne sytyttää vakuutusrahojen toivossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIMh on monessa mielessä Litiumia parempi. Sen energiatiheys ei ole kovin hyvä mutta pienessä akussa koko ja paino ei ole ongelma. NiMh tekniikka onluotettavaa ja pitkäikäistä.
Ehkä sinulla on jotian faktaakin tuon vanhanaikaisväitteesi tueksi. kaikki vanhat ratkaisut ei ole huonoja eikä kaikki uusi ole hyvää. Keskenkasvuiset ei tätä tietysti ymmärrä.Aijaijai, nolopoika selittää vanhentunutta tekniikkaa edistykselliseksi. Ongelmina mm. arkuus kylmälle, itsepurkautuminen ja lyhyt käyttöikä.
Nolopoika ylistäisi jop alyijyakkuja, jos kehityksen kelkasta tippuneella itäautovalmistajalla ei muuta olisi tarjolla.
BTW tolloloota on onnistunut aikaansaamaan autopaloja myös lyijyakun kanssa. Vaikka akku itsessään ei palaisia, niin homma hoituu liian ohuilla kaapeloinneilla tai oikosuluilla.
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/toyota-recall-prius-and-c-hr-hybrids-uk-over-fire-risk
https://www.cnbc.com/2021/03/01/us-investigates-nearly-1point9-million-toyota-rav4s-over-fire-risks.html
https://www.consumeraffairs.com/news/it-was-their-brand-new-toyota-it-exploded-in-their-driveway-and-no-one-can-explain-why-112718.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaijai, nolopoika selittää vanhentunutta tekniikkaa edistykselliseksi. Ongelmina mm. arkuus kylmälle, itsepurkautuminen ja lyhyt käyttöikä.
Nolopoika ylistäisi jop alyijyakkuja, jos kehityksen kelkasta tippuneella itäautovalmistajalla ei muuta olisi tarjolla.
BTW tolloloota on onnistunut aikaansaamaan autopaloja myös lyijyakun kanssa. Vaikka akku itsessään ei palaisia, niin homma hoituu liian ohuilla kaapeloinneilla tai oikosuluilla.
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/toyota-recall-prius-and-c-hr-hybrids-uk-over-fire-risk
https://www.cnbc.com/2021/03/01/us-investigates-nearly-1point9-million-toyota-rav4s-over-fire-risks.html
https://www.consumeraffairs.com/news/it-was-their-brand-new-toyota-it-exploded-in-their-driveway-and-no-one-can-explain-why-112718.htmlTojotisti väittää valheeksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIMh on monessa mielessä Litiumia parempi. Sen energiatiheys ei ole kovin hyvä mutta pienessä akussa koko ja paino ei ole ongelma. NiMh tekniikka onluotettavaa ja pitkäikäistä.
Ehkä sinulla on jotian faktaakin tuon vanhanaikaisväitteesi tueksi. kaikki vanhat ratkaisut ei ole huonoja eikä kaikki uusi ole hyvää. Keskenkasvuiset ei tätä tietysti ymmärrä.Minulla ovat kaikki NiMh työkalujen akut tulleet käyttökelvottomiksi, mutta LiPo akut kestävät. Niissä ei ole samanlaista itsepurkautumisen ongelmaa, kuin NiMh akuissa. Sitäpaitsi NiMh akut ovat painoonsa ja kokoonsa nähden aivan onnettomia varauskyvyltään.
- Anonyymi
Kanen tiiviste menee 4 d 4 koneseen irti ja kampuakskeli kieryy ynpäri vika koodi
- Anonyymi
Meillä söi ensin nesteet ja öljyt, antautui vasta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä söi ensin nesteet ja öljyt, antautui vasta sitten.
Meidän Avensis petti hiihtolomalla varoittamatta Kuusamoon, pilasi koko loman. Jäähdytysnesteet menee palotilaan, tulossa kallis remontti :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän Avensis petti hiihtolomalla varoittamatta Kuusamoon, pilasi koko loman. Jäähdytysnesteet menee palotilaan, tulossa kallis remontti :(
Eihän teillä mitään hiihtolomaa ole ollut eikä autoakaan kun olette työttömänä olleet jo 10 vuotta.
- Anonyymi
Jos Toyota korjaisi kansivian takaisinkutsuna?
- Anonyymi
Takaisinkutsuja tehdään vain viranomaisten vaatimuksesta. Kansivika ei vaaranna liikenneturvallisuutta. Päin vaston - on yksi hoiperteleva tojoloota ja puolisokea pappa vähemmän liikenteessä.
- Anonyymi
Vag-liikkeessä saa nippusiteen mukaan takaisinkutsun yhteydessä.
- Anonyymi
Toivotaan, että oikeasti korjaavat nuo liekkeihin syttyvät hybridit ja pian, eihän muuten uskalla pysäköidä mihinkään parkkihalliin tai muutenkaan Toyotan lähelle.
- Anonyymi
Toyota on päästänyt maailmalle melkoista kuraa viimeisten vuosien aikana.
Säästöt viety äärimmilleen ja laatu romahtanut jo vaaralliselle tasolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on päästänyt maailmalle melkoista kuraa viimeisten vuosien aikana.
Säästöt viety äärimmilleen ja laatu romahtanut jo vaaralliselle tasolle.Kaikki mättää Toyotan autoissa ja tuotannossa nykyään. Milloin pettää mistäkin ja takaisinkutsuja Trafin tietokannat täynnä ja iso osa kesken. Mitähän pommeja teillämme oikeasti liikkuu?
- Anonyymi
Ei niitä turhaan kutsuta itsesyttyviksi hypetyksiksi.
- Anonyymi
Toyotan hybridit todella sytyttää......itsensä!
Toivotaan että nuo palopommit korjataan mullakin kuin teipillä. - Anonyymi
Ei suomessole palanut ainuttakaan.toyita hpriittiä
Asiantuntuja - Anonyymi
Hevosmiesten vakuutusyhtiö LÄHIVAKUUTUS EI KORVAA MITÄÄN HYBRIDEISTÄ
- Anonyymi
Näitä säästöistä johtuvia tulipaloja aiheuttavia vikoja on kaikissa uudemmissa Toyotissa. Toiset "korjataan" teippaamalla kaapelien päälle lisää teippiä ettei ne sulaisi oikosulkuun, aika noloja paikkoja kun itse syytä ei poisteta.
- Anonyymi
Milloin syttyy akku, milloin puhkeaa sylinteriryhmä. Voivoi.
- Anonyymi
Viittaat nyt varmaan Bemareihin ja Fordeihin jotka oli vähän aikaa sitten latauskiellossa akkujen tulipalovaaran vuoksi.
Vai tarkoitatko Bemarin EGR jäähdytimen aihuettamia tulipaloja dieseleissä?
Näitähän paloi suomessakin muutama tusina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaat nyt varmaan Bemareihin ja Fordeihin jotka oli vähän aikaa sitten latauskiellossa akkujen tulipalovaaran vuoksi.
Vai tarkoitatko Bemarin EGR jäähdytimen aihuettamia tulipaloja dieseleissä?
Näitähän paloi suomessakin muutama tusina.Ei kun Toyotalla on tulipalot suurena ongelmana.
Usassa on esim. RAV tutkinnan alla juuri yleisistä tulipaloista. Myös Priukset on melkoisia krematorioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaat nyt varmaan Bemareihin ja Fordeihin jotka oli vähän aikaa sitten latauskiellossa akkujen tulipalovaaran vuoksi.
Vai tarkoitatko Bemarin EGR jäähdytimen aihuettamia tulipaloja dieseleissä?
Näitähän paloi suomessakin muutama tusina.Ei kuule sinnepäinkään vaan rakastamaasi Toyotaan. Tuohon eivät muut valmistajat pysty.
"Valmistusvirheen takia moottorilohkosta voi vuotaa jäähdytysnestettä tai öljyä, mikä voi johtaa jumiutumiseen tai tulipaloon moottorin käytön aikana. Kuljettajat saattavat ensin huomata varoitusvalot ja merkkiäänet, lisääntyneen moottorin melun ja / tai moottorin savun"
https://www.consumerreports.org/car-recalls-defects/toyota-lexus-recall-replace-engine-avalon-camry-rav4-es/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuule sinnepäinkään vaan rakastamaasi Toyotaan. Tuohon eivät muut valmistajat pysty.
"Valmistusvirheen takia moottorilohkosta voi vuotaa jäähdytysnestettä tai öljyä, mikä voi johtaa jumiutumiseen tai tulipaloon moottorin käytön aikana. Kuljettajat saattavat ensin huomata varoitusvalot ja merkkiäänet, lisääntyneen moottorin melun ja / tai moottorin savun"
https://www.consumerreports.org/car-recalls-defects/toyota-lexus-recall-replace-engine-avalon-camry-rav4-es/Tyypillistä Toyota "laatua"
- Anonyymi
Grillihiilejä on säkki peräkontisa mukana camping makkaraa voi grillata jos sattuu syttyy palaako sit pitkään.
- Anonyymi
Pitäisi kieltää niiden parkkeeraus yleisillä paikoilla ja sallia vain palolaitosten pihoissa, erikseen merkittyihin ruutuihin.
- Anonyymi
Vain ajan kysymys koska tulee uusi Estonia kun Toyota räjähtää liekkimereen autokannella. Vai Covid on viivästyttänyt tuota katastrofia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891