Lusikkatestistä luopuminen

Anonyymi

Onko totta, että ei ole mitään lusikkatestiä? Että vaan jollain kosteusanturilla mitataan kiveshiki? Ei siis mitään lusikoita? Onko totta? Mun vaari sanoi, että enää ei ole lusikkatestejä ja siitä kuuluu Martti Miettusen hätätilahallitukselle ikuinen kiitos!

12

716

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärä mistä tämä urbaanilegenda jostain lusikkatestistä on lähtenyt liikkeelle. Mitään sellaista ei ole koskaan ollutkaan.

• Anonyymi

Ei enää. Martti Mietusen hätätilahallitus poisti sen.

• Anonyymi

Kun yhä useammasta kouluterveydebhoitajasta tuli nainen, lusikkatestistä luovuttin. Nykyään kivekset tarkastetaan sormin. Kolme kynttä liutetaan hellästi kunkin kiveksen ympärille ja tarkkaillaan samalla nuoren miehen reaktioita. Miehen tekemänä se olisi tulkittu epämiellyttäväksi. Siksi lusikka

• Anonyymi

Mää luulin, että se terveydenhoitaja oli jotenkin pedo, kun se viime vuonna vei kynsii mun kiveksii vasten! En tiennyt et on normaalia. Mul alko seisoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää luulin, että se terveydenhoitaja oli jotenkin pedo, kun se viime vuonna vei kynsii mun kiveksii vasten! En tiennyt et on normaalia. Mul alko seisoo.

Valehtelet. Kyllä niiden kivesten kosteuspitoisuus jo 70-luvulta lähtien on kosteusanturilla mitattu, siinä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet. Kyllä niiden kivesten kosteuspitoisuus jo 70-luvulta lähtien on kosteusanturilla mitattu, siinä kaikki.

Ei oo mitää kosteusmittausta. Ne kokeilee sormilla onko ne lähteny kasvamaan ja onks rakenne normaali. Ja sit ne vetelee esaria jos se on tiukka. Kantsii runkata ennen ku menee sinne niin ei ala seisoo.
        Onneks ei ollu mieslääkäri.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

Kunnanlääkäri, vanhempi mies jo, aikanaan veti koulukkaan kalsarit alas ja siveli palleja ja hyrisi itekseen ja lopulta nykäisi siittimestä pari kertaa..

Noh, kyllä susta mies tulee. Paas housut jalkaas jo!

• Anonyymi00010

Meidän koulussa poikien kivesten kosteuden terveydenhoitaja määritteli koskettelemalla ja/tai nuuhkimalla.

• Ei oo koskaan ollu lusikkatestiä tai kosteusmittausta

• Anonyymi00011

Mitä selität

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Mitä selität

Lusikkatesti on huijaus

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76