Onko totta, että ei ole mitään lusikkatestiä? Että vaan jollain kosteusanturilla mitataan kiveshiki? Ei siis mitään lusikoita? Onko totta? Mun vaari sanoi, että enää ei ole lusikkatestejä ja siitä kuuluu Martti Miettusen hätätilahallitukselle ikuinen kiitos!
Lusikkatestistä luopuminen
8
503
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärä mistä tämä urbaanilegenda jostain lusikkatestistä on lähtenyt liikkeelle. Mitään sellaista ei ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Ei enää. Martti Mietusen hätätilahallitus poisti sen.
- Anonyymi
Kun yhä useammasta kouluterveydebhoitajasta tuli nainen, lusikkatestistä luovuttin. Nykyään kivekset tarkastetaan sormin. Kolme kynttä liutetaan hellästi kunkin kiveksen ympärille ja tarkkaillaan samalla nuoren miehen reaktioita. Miehen tekemänä se olisi tulkittu epämiellyttäväksi. Siksi lusikka
- Anonyymi
Mää luulin, että se terveydenhoitaja oli jotenkin pedo, kun se viime vuonna vei kynsii mun kiveksii vasten! En tiennyt et on normaalia. Mul alko seisoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää luulin, että se terveydenhoitaja oli jotenkin pedo, kun se viime vuonna vei kynsii mun kiveksii vasten! En tiennyt et on normaalia. Mul alko seisoo.
Valehtelet. Kyllä niiden kivesten kosteuspitoisuus jo 70-luvulta lähtien on kosteusanturilla mitattu, siinä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet. Kyllä niiden kivesten kosteuspitoisuus jo 70-luvulta lähtien on kosteusanturilla mitattu, siinä kaikki.
Ei oo mitää kosteusmittausta. Ne kokeilee sormilla onko ne lähteny kasvamaan ja onks rakenne normaali. Ja sit ne vetelee esaria jos se on tiukka. Kantsii runkata ennen ku menee sinne niin ei ala seisoo.
Onneks ei ollu mieslääkäri.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Kunnanlääkäri, vanhempi mies jo, aikanaan veti koulukkaan kalsarit alas ja siveli palleja ja hyrisi itekseen ja lopulta nykäisi siittimestä pari kertaa..
Noh, kyllä susta mies tulee. Paas housut jalkaas jo!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626