Tukikoti Tasapaino

Anonyymi

Aika usein hakevat työntekiöitä tuonne Tasapainoon. Tietääkö joku millainen paikka se on ?

46

4639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asun vastapäätä ja poliisi auto on aika usein siinä pihassa. Voi olla levoton mesta. Nuoria poikia siellä taitaa olla.

    • Anonyymi

      Kuljen päivittäin ohi, olen luullut autiotaloksi, niin hiljaista on pihassa. Toki polkupyöriä on useita.

    • Anonyymi

      Kuulema työntekijöitä lähtee koko ajan veke. Eli olisko jotain mätää siellä ?

    • Anonyymi

      Paljon mättää paska paikka😂

    • Anonyymi

      Onko työpaikkakiusaamista?

    • Anonyymi

      Sen tiedän ettei työpaikkakiusaamista ole. Oon kuullut et ovat just tarkkoja tiimin yhteenkuuluvuudesta ja toimivuudesta. On kuulemma joku työntekijöiden turvallisuuskysymyski. Työntekijöitä haetaan varmaan siks ku pätevyysvaatimukset nousee koko ajan. Onhan se joku erityislaitos tai joku nii rankkaa hommaa eikä sovi kaikille. Eihän se tarkota et paikassa ois jotain vikaa.

    • Anonyymi

      Onhan niillä toinenkin paikka Jokioisilla. Ei se ihan paska firma voi olla, kun ohan se ollut jo yli kymmenen vuotta täälä. Jos siel tehtäis huonoo työtä ja työntekijöitä kohdeltais huonosti ni eihän se pystyssä ois ja ei niille tulis asiakkaita.

      • Anonyymi

        Just näin!


    • Anonyymi

      Arvostelun ja huonojen asioiden hakemisen sijaan voisko joku joskus vaikka puhua siitä kuinka hyvää ja arvokasta työtä tekevät. Ei varmaan oo helpoin työpaikka olla. Hienoo et joku uskaltaa ja haluaa.

    • Anonyymi

      Forssan hyvinvointi kuntayhtymä ei sijoita lapsia tai nuoria tähän paikkaan. Eiköhän se kerro aika paljon...

      • Anonyymi

        Mistä sinä sen tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät?

        Tietäjä tietää


      • Anonyymi

        Ei kai missään , pienellä paikkakunnalla sijoiteta tuon ikäisiä lapsia kotipaikkakunnalle. Heidän pitää päästä kokonaan uuden elämän alkuun, pois menneisyydestä.


      • Anonyymi

        yleensä tuollaiset sijoitetaan aivan uudelle paikkakunnalle, jotta saavat aloittaa ihan uuden elämän puhtaalta pöydältä.

        muta vähemmän tietää, sitä enemmän luulee. 😁.


      • Anonyymi

        Kertoo vain siitä, että täysin vieras ympäristö, jossa ei tunne ketään. Näin pitääkin toimia, koska esim kaveripiiri voi olla tai onkin muuta kuin pyhäkouluporukkaa. Huumesakki pitää viedä johonkin kauas huumekavereista. Ihan pienellä ajatustyöllä sinäkin olisit tuon tajunnut.
        Ei se henkilökunta vähällä pääse, silmät pitää olla selässäkin..


    • Anonyymi

      No kyllä linja on se että mahdollsuuksien mukaan sijoitus lähellä kotia ja muita sukulaisia. Perhetyön avulla pyritään samalla kodin olosuhteet siihen kuntoon että lapsi/nuori voi palata omaan perheeseen. Tuskinpa tuossa tasapainossa mitää perhetyötä tehdään. Rahat pois vain kunnilta lasten ja nuorten kustannuksella !

      • Anonyymi

        Niinkö ihan oikeasti kuvittelet tehtävän?
        3% puretaan huostia vaikka suurimmalla osalla on huostan syyt poistuneet


      • Anonyymi

        Tottakai, sehän on ihanne. Valitettavasti taitaa onnistua aniharvoin.


    • Anonyymi

      "No kyllä linja on se että mahdollsuuksien mukaan sijoitus lähellä kotia ja muita sukulaisia."

      Meidän paikkakunnalla on aivan eri linja. Koska asia on mennyt useimmiten kaveriporukan johdosta huonolle mallille, pyritään sijoittamaan uudelle paikkakunnalle. Silloin ei tule ne samat vanhat kaverit viemään taasen turmioon.

      Vasta kun on vuosien kuluttua vahva, voi ajatella paluuta kotiseudulle, parasta useimmille että pysyy aina kaukana vakioporukasta.

    • Anonyymi

      Tukikoti Tasapaino Forssan lehti 30.6.2023.

      "Torstaina aluehallintovirasto tiedotti määränneensä Tukikodin toiminnan keskeytettäväksi."

      • Anonyymi

        Jep,hyvä!
        Muutkin laittomuuksia tekevät puöjut kiinni!!!


      • Anonyymi

        Itse asuin tuossa puljussa varmaan 6 vuotta ja oli kuukausista kiinni etten nähnyt laitoksen sulkeutumista...


    • Anonyymi

      Laittomuuksia ja AVI sulki koko paikan.
      Tässä se nähdään kun rajoitetaan laittasti niin ovi napsahtaa kiinni😤

    • Anonyymi

      Valitettavasti tiedän olen asunut siellä💀

    • Anonyymi

      Moro horo

    • Anonyymi

      ....

    • Anonyymi

      Lohjalla Avosylin-yhtymän Myllärin erityisyksikkö ehti toimia vajaan kaksi vuotta. Hurja paikka. Ambulanssit, poliisit, vartijat usein paikalla. Ja pojat oli alakouluikäisiä... Henkilökunta alkoi vaihtua jo parin kuukauden jälkeen.

      • Anonyymi

        Vähän samaa pauliinas oman näkemyksen mukaan onhan siellä aikoja kun koko ajan pihassa poliisit tai abmulanssi


    • Anonyymi

      Toivottavasti yrittäjältä viedään kaikki luvat, nyt saa toi puoskaritouhu loppua. Liian kauan on ihmiset hiljaa ton touhun hyväksyneet ja työntekijöiden oikeuksia poljettu maanrakoon.

      • Anonyymi

        No tota oishan se outoo et pauliina ei mee kiinni mut tasapaino meni. Miksköhäm näin. Miks molemmat eibmenny ja IL mukaan asiat vielä huonommib pauliinas. Sen kyllä huomaa💀


    • Anonyymi

      Hesarin artikkelissa yrittäjä syyttää viranomaisia ailahtelevaisuudesta! 🫣

      Lastensuojelu | Lastensuojelulaitos määrättiin suljettavaksi, johtaja järkyttyi: ”Meidät heitetään hyeenoille”

    • Anonyymi

      Vielä johtaja nauroi, vaikutti että ei ole tilanteen tasalla. Empatian puutettako.

    • Anonyymi

      Itse olen ollut kyseisessä paikassa. Aika moni asia mitä näissä artikkeleissa mainitaan on ihan totta ei mitään "mustamaalaamista"

    • Anonyymi

      Kyllä moni juttu on ihan totta eikä "mustamaalaamista".

    • Anonyymi

      Mikä tilanne mahtaa olla yrittäjän toisessa paikkaa tällä hetkellä?

      • Anonyymi

        Toinen pulju pistettiin AVIn toimesta eilen kiinni 💀


    • Anonyymi

      Pitääkö paikkansa, että Jokioisten paikkakin meni kiinni ?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti. Tätä ei kyllä AVI ole tiedottanut virallisesti.


      • Anonyymi

        Kyllä. Avi kävi siellä 17.10 ja sulki sen paikan. Ennen sulkemista siellä oli töissä vaan 3 työntekijää


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toi uutinen on täyttä valetta. Olin itse tuolla ja stark itse lomautti kaikki työntekijänsä joten ei ollut kyse siitä ettei työntekijöitä saatu palkattua lisää tarpeeksi ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi uutinen on täyttä valetta. Olin itse tuolla ja stark itse lomautti kaikki työntekijänsä joten ei ollut kyse siitä ettei työntekijöitä saatu palkattua lisää tarpeeksi ajoissa.

        On siis kerrottu epäkohdat Avin toimesta ja annettu aikaa korjata tilanne jonka jälkeenkään ei ole ollut halua tai kykyä pistää asioita toimeen.
        Kyllä tämän on ihan AVI sulkenut,se lukee ihan Avin sivuilla ja kaikissa uutisissa mitä on tullut vastaan.


    • Anonyymi

      Kyllä oli molemmissa epäkohtia.
      Tukikodilla jopa lääkelistoissa.

    • Anonyymi

      Firma tehnyt tappiota viime vuonna noin 200 tuhatta. Aiemmin tehnyt voittoakin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe