Pieni ihminen tarvii rakkautta, huomiota ja läsnä oloa. Kun lapsi kasvaa ja aikuistuu niin kannusta sitä ja ota se huomioon yksilönä, älä vertaa sitä itsees etkä muihin lapsiin. Älä soimaa jos hän tekee virheen vaan puhu, keskustele ja neuvo, miks se olis pitänyt tehdä toisella tavalla. Kasvata kunnioittamaan ihmistä ihmisenä. Älä sen löytää oma minä, älä rakena sitä muotiin vaikka se ei sua mielyttäisi. Virheistä ja valinoista oppii mut pyri siihen ettei kantapään kautta. Lapsi, on lapsi, se ei ole mies eikä nainen. Kulisin takana ei saa olla toista mitä ihmiset näkee sun perheen olevat. Pukeutimen ei tee lapsesta aikuista vaan ikä. Jumalan kunniotus pitää olla sydämes, eikä vaan huulilla. Sen kasvatuksen eri menetelmät voi olla et kiität itsees tai kiroat. Ystäväsi ja ihmiset kertovat kuinka hienosti olet kasvattanut lapset tai kuinka huonosti. Kaikki on kasvatuksesta kiini suuremaks osaksi, vaikka lapsi itse voi valinalla säätää itsensä suohon
Elämä ja aateet
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802