22+Miitti Helsingissä 7.5.

Kata

Moikka :)

Miittipäiväksi on nyt varmistunut siis lauantai 7.5. Mutta ehdotuksia mitä teemme ja missä näemme? Niitä vielä tänne kiitus :) Niin lyödään lukkoon lopullinen suunnitelma miitille:)

T:Kata

25

4094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neeritin

      Pussikaljamiitti johonkin puistoon jos aurinko paistaa!
      Mmhhh... vai oliko tämä se alkoholiton tapaaminen?!

      PS. Kurahousu, mikä ihmeen aika klo 04.42 on täällä seikkailla?

      • Kata

        Olin yövuorossa ni siks toi myöhänen aika.. työajallahan tiätty on tarkotus miitti-ilmoi kirjotella :D


      • Neeritin
        Kata kirjoitti:

        Olin yövuorossa ni siks toi myöhänen aika.. työajallahan tiätty on tarkotus miitti-ilmoi kirjotella :D

        hyväksytty ;oD


    • tinja_82

      tää vois ainakin aluksi olla sellanen vähäalkoholinen miitti? jookos?
      Jos tehtäis tärskyt jo vaikkasta iltapäivälle, paikkaan jonne kaikki löytää (paitti tietenkin siinä tapauksessa et ette halua mua mukaan)...
      Paikkatoiveita mulla tietenkään ei oo... blaah.. *tiiä mistään mitään*
      Ja mulla kuitenkin pitää jättää leikki kesken ja hinautua järvenpäähän jo ihmisten aikoina....

      • sapa

        Vähäalkoholinen miitti? Oukei, mä olen sitten vähän läsnä. Eli, fyysisesti olen paikalla mutta ajatukset lienevät muualla.=)


    • taigatar

      eli vähän alkoholia alkuun....
      paikkana kaivopuisto (säävarauksella)
      päämäärä- kukin saa lähestyä mitäkin paaria
      tavoite- tavata uusia ihmisiä
      alkoholi: ei ole pakko ottaa

      • Neeritin

        mie kannatan :o) Miksei sitte vois vähä ottaa pientä naposteltavaakin mukaan? Tulishan edulliseks tällanen miitti kun siitä kalleudesta on aiemmin vähän napistu.

        Kunhan vaan aurinko paistais...


      • Kata

        Taigan ideaa kannatan :)

        Ei kun sanaa eteenpäin:)

        Aika vielä sitten tuohon? Klo.15 eteenpäin? Vai vasta myöhemmin?

        Katanen


      • mutti
        Kata kirjoitti:

        Taigan ideaa kannatan :)

        Ei kun sanaa eteenpäin:)

        Aika vielä sitten tuohon? Klo.15 eteenpäin? Vai vasta myöhemmin?

        Katanen

        yritin tuohon jo aiemmin laittaa kommenttia..vaan nälkäinen internet söi vastaukseni...eli sapuskaakin voisi periaatteessa järkätä...raflassa...*ei lupaa mitään*
        itse olen töissä tuolloin joten pitäkää kiva miitti...
        tanssimaanhan tuolla ei näköjään taaskaan pääsisi joten mitään ei menetä..

        aurinkoista kevättä,
        muttis


      • taigis
        mutti kirjoitti:

        yritin tuohon jo aiemmin laittaa kommenttia..vaan nälkäinen internet söi vastaukseni...eli sapuskaakin voisi periaatteessa järkätä...raflassa...*ei lupaa mitään*
        itse olen töissä tuolloin joten pitäkää kiva miitti...
        tanssimaanhan tuolla ei näköjään taaskaan pääsisi joten mitään ei menetä..

        aurinkoista kevättä,
        muttis

        siis asiahan on näin, että kaivarissa on varmaan snägäreitä... ja onhan forum auki kahdeksaan, sielä on alakerrassa niitä safkapaikkoja lähes jokamakuun... Ja tanssimaan voi hiipua, ei siinä mitään. Eihän sitä tarvii koko yötä ulkonassa olla
        x)


      • tinja
        taigis kirjoitti:

        siis asiahan on näin, että kaivarissa on varmaan snägäreitä... ja onhan forum auki kahdeksaan, sielä on alakerrassa niitä safkapaikkoja lähes jokamakuun... Ja tanssimaan voi hiipua, ei siinä mitään. Eihän sitä tarvii koko yötä ulkonassa olla
        x)

        kello 15 eteenpäin, onnistuu.... Muutama siideri mukaan, ja syömään silleen.... =)


    • hjellootaheivaan o/ !
      niin siis miitintynkää vai...hmm...lähenee tuokin päivämäärä..halukks joku ystävällinen sieulu tai vastaava selkeellä suomenkielellä kirjoittaa mimkä nyt sit on se mahdollinen paikka/suunnitelma/aika tms. jotta tämäkin tyttönen jummartais ;) ?!
      nähdään...ainakin joskus =D ;P

      • Kata

        Paikka:
        Kaivopuisto (vaikka siinä nurtsilla kaivohuoneen takana kun tullaan keskustasta päin?)

        Aika:
        Klo. 16-->

        Pussikaljaa mukaan ken haluaa ja toki selvinpäinkin saa olla.. jokainen tekee niinkuin tykkää :) Tärkeintä että nähdään ja pidetään kivaa yhdessä :)

        Toivotaan siis vain ettei sada, ja jos sataa niin eihän me sokerista tehtyjä olla ja siirrytään sitten myöhemmin sisätiloihin jonnekin.. katellaan sitten mihin raflaan ihmiset haluis:)

        T:Katanen


      • taigatar
        Kata kirjoitti:

        Paikka:
        Kaivopuisto (vaikka siinä nurtsilla kaivohuoneen takana kun tullaan keskustasta päin?)

        Aika:
        Klo. 16-->

        Pussikaljaa mukaan ken haluaa ja toki selvinpäinkin saa olla.. jokainen tekee niinkuin tykkää :) Tärkeintä että nähdään ja pidetään kivaa yhdessä :)

        Toivotaan siis vain ettei sada, ja jos sataa niin eihän me sokerista tehtyjä olla ja siirrytään sitten myöhemmin sisätiloihin jonnekin.. katellaan sitten mihin raflaan ihmiset haluis:)

        T:Katanen

        Että näin... Ja siis jos rupee sataa, niin vaatteet puis, ettei ne kastu xD

        mut missä on kaivohuone :| No enköhän mie löydä :D


      • taigatar kirjoitti:

        Että näin... Ja siis jos rupee sataa, niin vaatteet puis, ettei ne kastu xD

        mut missä on kaivohuone :| No enköhän mie löydä :D

        ..3 ratikal pääse ihan siihen viereen?
        Kaivopuisto nimisellä pysäkillä pois ja siitä kun lähtee käveleen puistoon päin niin kaivohuone on heti siinä oikealla...
        Katotaan vaan nih mie en ite löyä paikalle..;D


      • perttu26*
        Kata kirjoitti:

        Paikka:
        Kaivopuisto (vaikka siinä nurtsilla kaivohuoneen takana kun tullaan keskustasta päin?)

        Aika:
        Klo. 16-->

        Pussikaljaa mukaan ken haluaa ja toki selvinpäinkin saa olla.. jokainen tekee niinkuin tykkää :) Tärkeintä että nähdään ja pidetään kivaa yhdessä :)

        Toivotaan siis vain ettei sada, ja jos sataa niin eihän me sokerista tehtyjä olla ja siirrytään sitten myöhemmin sisätiloihin jonnekin.. katellaan sitten mihin raflaan ihmiset haluis:)

        T:Katanen

        juuh hienolt kuulostaa ja kaikkee:d tiiä vaa enää mitää mistää elikkäs ehkä tulos tai sit en.... p.s ja varmasti kännis olen(jos tulos)(heinäkuun miitti selvinpäin,jos sinne tulos)noh juuh.... muuta ku vappuja tutuille sinne jonnekin:D


      • teidän hankkia jokin
        Kata kirjoitti:

        Paikka:
        Kaivopuisto (vaikka siinä nurtsilla kaivohuoneen takana kun tullaan keskustasta päin?)

        Aika:
        Klo. 16-->

        Pussikaljaa mukaan ken haluaa ja toki selvinpäinkin saa olla.. jokainen tekee niinkuin tykkää :) Tärkeintä että nähdään ja pidetään kivaa yhdessä :)

        Toivotaan siis vain ettei sada, ja jos sataa niin eihän me sokerista tehtyjä olla ja siirrytään sitten myöhemmin sisätiloihin jonnekin.. katellaan sitten mihin raflaan ihmiset haluis:)

        T:Katanen

        maamerkki, lippu tai jokin mistä ihmiset tietää teidät tunnistaa siellä puistossa, ettei harhaile yksinään reppuselässä sielä ja ketään ei näy.

        Mites muuten tuo veskipolitiikka siellä puistossa?


      • taigatar
        Kata kirjoitti:

        Paikka:
        Kaivopuisto (vaikka siinä nurtsilla kaivohuoneen takana kun tullaan keskustasta päin?)

        Aika:
        Klo. 16-->

        Pussikaljaa mukaan ken haluaa ja toki selvinpäinkin saa olla.. jokainen tekee niinkuin tykkää :) Tärkeintä että nähdään ja pidetään kivaa yhdessä :)

        Toivotaan siis vain ettei sada, ja jos sataa niin eihän me sokerista tehtyjä olla ja siirrytään sitten myöhemmin sisätiloihin jonnekin.. katellaan sitten mihin raflaan ihmiset haluis:)

        T:Katanen

        asiasta viidenteen.. Back-up planina vois ottaa vaikka Fridayn? siellä on toisessa reunassa iso sohvaryhmä, johon mahtuu paljon porukkaa... Eli siis säävaraus olis ihan hyvä olemassa... Joku muu paikka kuin kaivari.. Tai sit voitas joka tapauksessa nähdä vaikka jossain... vaiks rautatientorilla siinä klo 16 ja kattoo se sää... Niillä jotka tulee myöhemmin, olis hyvä olla jonkun puhelinnumero...
        Onko tähän ehdotuksia? siis se back-up-plan? Kaikki... Ketkään? ei o kiva mennä kuiten kaivariin jos on perse ja vaatteet märät... paitsi pojat tykkää jos tytöillä on valkonen paita ja ilman rintsikoita :D mut mietitään.. pari viikkoa aikaa


    • Joo-o. Oishan se kai ihan mukavaa päästä, mut luulempa, että pysyn pohojosen perukoilla... Matka on pitkä, perjantaina töitä ja äitienpäivä sunnuntaina. Eiköhän tossa oo tarpeeks hyvät perustelut. Vaikka tuskimpa niitä kukaan olis kaivannu... ;o)
      Pitäkää te muut hauskaa, ja kun meette siihen maisemajunaan, jossa lukee maagiset sanat "Minä täällä hei", muistakaa mua *reps*

      • MillaMafia

        eli jään tänne pohojois-pohojanmaalle viikonloppua viettämään töiden merkeissä...tylsää mutta turvallista.. pitäkää te hauskaa minunki eestä ja kertoilkaa sitten miten meni = juorutkaa! Ei, en minä ole utelias en... ;)


    • sairasloma, tuo loistava syy olla pääsemättä miittiin, vuodelepopakko melkein toimii (NOT)
      Vai mikä olikaan lähin ea-poli tms kaivopuistoa? :) Tiedä vaikka olisi jäänyt vielä sinne tutustumatta (tosin epäilen tuota vahvasti)

    • taigis

      Elikkäs... Suunnitelma on nyt tämä:
      Kaivopuisto klo 16-> (Kaivohuoneen takana)
      juomaa saa ottaa oman mielen mukaan

      Osa porukasta on menossa syömään ja paikaksi on suunniteltu Forumin alakertaa. 14.30 olisi aika.

      Ja jos sää näyttää huonolta, niin muutaman paikalle tulevan kanssa keskusteltuamme, ajattelimme mennä Friday'siin Makkarataloon (WTC keskusta vastapäätä). Siellä on iso sohvaryhmä -jos sinne ehdimme.

      Kaikki mukaan!!!!

      • Eli siis treffit JOKA tapauksessa kaivarissa klo 16->?? kun tuol sätin puol sitä kyseltiin...


      • taigatar

        jos jollekulle ei tullut selväksi (kukaan ei ole mun viesteihin vastaillu):

        syömään 14.30 forumin alakertaan

        kaivopuistoon 16.00 pussikaljalle

        JOS siis Jos sää ei näytä hyvältä, niin friday'hin makkarataloon

        Onko selkee?!?!?!?!??! Jos joku puunenä ei käsitä, niin soita ja kysy ;) ei vaan... siis tullee ja kysyy.. varsinaisia järjestelyjä ei siis ole

        tartar


    • että on tälläinen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe