Kukahan sen Forumin on menny ostamaan
Kuka osti Forumin
21
5658
Vastaukset
- Anonyymi
No tietenkin asiakas joka sen tarvii.
- Anonyymi
No onko tuo fiksusti kirjoitettu.Hän kysyi kuka on ostanut Forumin. Aina on negatiivista palautetta Kuhmolaisilta olipa asia mikä hyvänsä.Näinkö saadaan matkailijoita tänne Kuhmoon kun korona epidemia hellittää otettaan,positiivisuutta tässä vaiheessa tarvitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko tuo fiksusti kirjoitettu.Hän kysyi kuka on ostanut Forumin. Aina on negatiivista palautetta Kuhmolaisilta olipa asia mikä hyvänsä.Näinkö saadaan matkailijoita tänne Kuhmoon kun korona epidemia hellittää otettaan,positiivisuutta tässä vaiheessa tarvitaan.
Siitä tulee kalanperkuukoppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tulee kalanperkuukoppi
Vielä parempi vastaus.Voi ja Voi.
- Anonyymi
No no no...
- Anonyymi
Olisi siinä Lidlille loistopaikka!!
- Anonyymi
Donald Trump osti enempää en voi tässä kertoo. Sit näät mikä siihen tulee..
- Anonyymi
Siihen tulee Kuhmon Seurahuone.
Kapakat ja tanssisalit molempiin kerroksiin.- Anonyymi
Et ois vielä paljastanut tuota yllätyksiä pitää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ois vielä paljastanut tuota yllätyksiä pitää olla.
Kiinteistöveroa
Vesi ja vienärin perusmaksut
..kaikki tuloa Kuhmon kaupungille - Anonyymi
Sinne tulee myös salainen huone, jossa voi olla partnerin kanssa kahdestaan. Huoneen hinta: 1000€ partnerille maksettavat korvaukset...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne tulee myös salainen huone, jossa voi olla partnerin kanssa kahdestaan. Huoneen hinta: 1000€ partnerille maksettavat korvaukset...
Homekoirien koulutuskeskus
Huonon rakentamisen ja kiinteistönhoidon mallikohde - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homekoirien koulutuskeskus
Huonon rakentamisen ja kiinteistönhoidon mallikohdeRakennus jos mädäntyä kiinteistönpidon takia onko laiska talkkari?
olen kuullut huhuja että jukkalehto olisi ostanut sen
- Anonyymi
Ei ole ostanut.
Ilmeisesti Lauri ja Silvo Huotari... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ostanut.
Ilmeisesti Lauri ja Silvo Huotari...Eikö kukaan valittanut ?
- Anonyymi
Varmaan eläkkeellä olevat rajamiehet tukikohdakseen.
Voihan siihen sitten tulla Lotta-kahvila...
Marskin päiväkäsky seinälle...- Anonyymi
Ei tarvetta
Ovat päivähoidossa Jaurakossa Lehdon rautahallissa nro 2. - Anonyymi
Varmaankin paperinpyörittäjä Piirainen, kun tarjosi tässä vuokralle yläkerran tilaa.
- Anonyymi
Ka tyhjillään tojottaa koko Foorumi...mitä siihen tullo vai mahtaako mittään.
- Anonyymi
Kokkosreijo ja Määttäkauko. Haluavat keskustaan lähemmäs toriukkoja. Voi käydä hakemassa uusia juoruja torilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711559
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 501004
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568