Kuka osti Forumin

Anonyymi

Kukahan sen Forumin on menny ostamaan

21

5658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tietenkin asiakas joka sen tarvii.

      • Anonyymi

        No onko tuo fiksusti kirjoitettu.Hän kysyi kuka on ostanut Forumin. Aina on negatiivista palautetta Kuhmolaisilta olipa asia mikä hyvänsä.Näinkö saadaan matkailijoita tänne Kuhmoon kun korona epidemia hellittää otettaan,positiivisuutta tässä vaiheessa tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko tuo fiksusti kirjoitettu.Hän kysyi kuka on ostanut Forumin. Aina on negatiivista palautetta Kuhmolaisilta olipa asia mikä hyvänsä.Näinkö saadaan matkailijoita tänne Kuhmoon kun korona epidemia hellittää otettaan,positiivisuutta tässä vaiheessa tarvitaan.

        Siitä tulee kalanperkuukoppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tulee kalanperkuukoppi

        Vielä parempi vastaus.Voi ja Voi.


    • Anonyymi

      No no no...

      • Anonyymi

        Olisi siinä Lidlille loistopaikka!!


    • Anonyymi

      Donald Trump osti enempää en voi tässä kertoo. Sit näät mikä siihen tulee..

    • Anonyymi

      Siihen tulee Kuhmon Seurahuone.
      Kapakat ja tanssisalit molempiin kerroksiin.

      • Anonyymi

        Et ois vielä paljastanut tuota yllätyksiä pitää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ois vielä paljastanut tuota yllätyksiä pitää olla.

        Kiinteistöveroa
        Vesi ja vienärin perusmaksut
        ..kaikki tuloa Kuhmon kaupungille


      • Anonyymi

        Sinne tulee myös salainen huone, jossa voi olla partnerin kanssa kahdestaan. Huoneen hinta: 1000€ partnerille maksettavat korvaukset...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne tulee myös salainen huone, jossa voi olla partnerin kanssa kahdestaan. Huoneen hinta: 1000€ partnerille maksettavat korvaukset...

        Homekoirien koulutuskeskus
        Huonon rakentamisen ja kiinteistönhoidon mallikohde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homekoirien koulutuskeskus
        Huonon rakentamisen ja kiinteistönhoidon mallikohde

        Rakennus jos mädäntyä kiinteistönpidon takia onko laiska talkkari?


    • olen kuullut huhuja että jukkalehto olisi ostanut sen

      • Anonyymi

        Ei ole ostanut.

        Ilmeisesti Lauri ja Silvo Huotari...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ostanut.

        Ilmeisesti Lauri ja Silvo Huotari...

        Eikö kukaan valittanut ?


    • Anonyymi

      Varmaan eläkkeellä olevat rajamiehet tukikohdakseen.
      Voihan siihen sitten tulla Lotta-kahvila...
      Marskin päiväkäsky seinälle...

      • Anonyymi

        Ei tarvetta
        Ovat päivähoidossa Jaurakossa Lehdon rautahallissa nro 2.


      • Anonyymi

        Varmaankin paperinpyörittäjä Piirainen, kun tarjosi tässä vuokralle yläkerran tilaa.


    • Anonyymi

      Ka tyhjillään tojottaa koko Foorumi...mitä siihen tullo vai mahtaako mittään.

    • Anonyymi

      Kokkosreijo ja Määttäkauko. Haluavat keskustaan lähemmäs toriukkoja. Voi käydä hakemassa uusia juoruja torilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1559
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      50
      1004
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      668
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe