Onko kellään kokemuksia LVI Liminosta? Tarjosivat sukitusta ja tekevät myös käyttövesi- ja patteriputkia.
Kokemuksia LVI Liminosta
9
5343
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä valitettavasti on kokemusta! Tekijät hirveällä kiireellä 5 päivän sukituksen alle 2 päivässä. Suojaukset eivät olleet siistit. Myyjä kertoi että paikat suojataan huolella. Likaisia jälkiä kaikkialla remontin jälkeen joista osa ei edes lähtenyt pois. Jos heidän ylihintainen sukitus piti olla laadukas niin eipä ollut. Asentajat vaan häipyivät työmaalta ja luovutuksen tuli tekemään toinen henkilö koska asentajat eivät "ehtineet" odottaa. Meidän taloon oli varattu 5 päivää josta he käyttivät 2 eivätkä ehtineet jäädä odottamaan että pääsemme kotiin töistä.
- Anonyymi
Meillä sama kokemus. Asentajat tekivät hirveällä kiireellä työt. Luovutus tehtiin jälkikäteen. Laatu ja puheet eivät kohdanneet.
- Anonyymi
Meillä ei mennyt sukitus niin kuin sovittiin ja työ jöi osittain suorittamatta, luovutuspöytäkirjaan kirjattiin työn loppuunsaattaminen myöhemmin, työtä ei suostuttu tekemään kuitenkaan koskaan loppuun,pyyntöihin kommentoitiin vasta puolen vuoden kuluttua, en suosittele.
- Anonyymi
MYYNTI LUPAA!.....Asennus ...masentavaa....ÄLKÄÄ NYT OIKEESTI OSTAKO NOILTA....
- Anonyymi
Asiakaspalvelukin on ihan ala-arvoista. Firmaa pyörittää varmaan jotkut epäpätevät
- Anonyymi
Kävivät juuri sukittamassa omakotitalomme viemärit. Kaikki sujui kuten sovittu. Hinta 5000,- halvempi kuin kilpailijalla. Asentajat ammattitaitoisia ja mukavia tyyppejä. Sukitus sujui nopeammin kuin mitä siihen oli varattu aikaa, mikä oli mielestämme vain hyvä asia. Saimme sovittua nopeammin wc:t ja suihkut käyttööme. Kaikin puolin hyvä kokemus, suosittelemme.
- Anonyymi
Kävivät juuri tekemässä Oulussa omakotitalomme viemärit halvempi kuin kilpailijoilla eikä ollut mitään lestadiolais kavareita meillä yli kymmenen viemäripisteen talon tekivät 3päivässä erittäin ammattitaitoisia ja mukavia asentajia
taitaa limino olla tällä hetkellä harvoja hyviä firmoja alalla - Anonyymi
Ei mitään hyvää sanottavaa oikeastaan. Asiakaspalvelu ala-arvoista ja mikään sovittu ei oikeastaan pitänyt. Asentajat olivat mukavia ja asiallisia, mutta myynti oli kyllä pelkkää puheen sorinaa ja lupailua lupailun perään. Toivottavasti ei kaikkia asiakkaita kohdella yhtä surkeasti.
- Anonyymi
Kannattaa aina pyytää kolme tarjousta kun on sukitusta teettämässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569