Mitä tarkoittaa youtube tilaus ?
Täytyykö siitä maksaakin paljon ?
Youtube tilaus ?
19
111
Vastaukset
- AnonyymiMulla ei ole varaa tilata ! 
- AnonyymiIlmaista puuhaa. 
- Jos tarkoitat YouTube kanavien tilaamista niin sen on ilmaista ja tarkoittaa että saat ilmoituksia kun kanava julkaisee uusia videoita. 
 Lisätietoa: https://support.google.com/youtube/answer/4489286- AnonyymiMiksi tilata ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi tilata ? Että saat ilmoituksen kun suosikkikanavasi julkaisee uuden videon. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Että saat ilmoituksen kun suosikkikanavasi julkaisee uuden videon. Kyttään jatkuvasti muutenki niin en tarvitse mitään tilauksia ? 
- Anonyymi kirjoitti:- Kyttään jatkuvasti muutenki niin en tarvitse mitään tilauksia ? - Mutta sitten voit kätevästi kytätä vain yhtä sivua sen sijaan että kyttäät kaikkien suosikkikanaviesi sivuja: https://www.youtube.com/feed/subscriptions 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyttään jatkuvasti muutenki niin en tarvitse mitään tilauksia ? Ei tarvitsisi kytätä jos tilaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei tarvitsisi kytätä jos tilaa. Minäkin olen jo selaimeen laittanut suosikkikanavat, enkä suinkaan kirjaudu kuin aniharvoin katsoakseni näitä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minäkin olen jo selaimeen laittanut suosikkikanavat, enkä suinkaan kirjaudu kuin aniharvoin katsoakseni näitä. Työlästä puuhaa:D 

- Tilaus (subscription) tarkoittaa, että olet kiinnostunut kanavasta. Saat siitä suosituksia. Kanavalle suuri tilaajamäärä tuo etuja Homma ei maksa mitään. - AnonyymiKanavalle tilaus ei tuo mitään etuja suoraan. YouTubessa kaikki riippuu videoiden katselukerroista, tykkäyksistä ja kommenteista. 

- AnonyymiTottakai kannattaa tilata jos seurailee monen youtubettajan videoita. Muuten työlästä käydä yksitellen kanavat läpi päivän aikana;D 
- AnonyymiLinuksissa ei näy Youtube ollenkaan. - AnonyymiPäivät aikaa seurata youtubea 

- AnonyymiJotkut kanavat nurkuavat maksua. - AnonyymiEn uskalla ja se pitäisi olla hyvä juttu ! 
- AnonyymiParasta maksaa että tuputtajat påääsevät kehumaan kuinka paljon tienaavat. 

- AnonyymiHinnat eri kanavien kesken vaihtelee. Joissain saa itse valita paljonko haluaa maksaa kuukaudessa. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset615171
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut343779
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302710
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131961
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2211583
- 1561384