hamsu ja pupu

Anonyymi

Voitteko kertoa Hamsuista ja puista paljon tietoa kuten lelut ruoka juoma iso häkki vai ei uros vai naaras luonne rotuja ja meillä on 3 kissaa paljonko kumpikin eläin tarvitsee Jaloittelua ja onko kanit/Hamsut iIhmis rakkaita toivoisin Hamstereiden/pupujen iät kuinka pieniä ne ovat syökö kissat hamsterin? Ja mitä hamsterit/puput syö voiko Hamstereille antaa Jauhomatoja saako Hamstereille antaa avokadoa? Pitääkö Häkit siivota 1-3 kertaa viikossa kuinka kauan puput/hamsut saa jättää yksin kotiin olen kuullut että joku oli jättänyt hamsterin kuukaudeksi ja oli elossa kun palasivat tästä olisi paljon iloa

3

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitään eläintä,eikä varsinkaan häkkiin vangittua saa jättää yksin vuorokautta pitemmäksi aikaa. Kissa syö hamsterin ja tappaa pupunkin. Hamsterit syö siemenseosta ja puput heinää. Kanin häkki on siivottava vähintään kerran viikossa ja vessapaikka useamminkin, ja hamsun käkki viimeistään silloin kun alkaa haisemaan. Hamsteri on yksienläjän, kaneja on oltava kaksi, jasamaa sukupuolta, ettei tule kanitulvaa. Muista asoistat voit ottaa selvää googlettamalla

• Anonyymi

meillä on kissa ja 2 pupua ja isoveljelläni hamsu🙃 ei ole kissa edes kiinnostunut pupuista eikä hamsusta! (kissa on 1v vanha) helposti voi ottaa kissan ja jyrsiöitä samaan aikaan! Ei kannata kommentoida jos ei ole kokemusta 😉

• Anonyymi

Kissat voi syödä hamsterin joten kissaa ei saa päästää hamsterin häkin lähelle. Ei edes samaan huoneeseen. Hamstereille saa antaa jauhomatoja. Avokadoista en tiedä. Hamsterin häkki pitää siivota viimeistään kun alkaa haisemaan ja mieluiten ainakin kuukauden välein. Hamstereiden ja kanien vessat kannattaa siivota useammin. Puput ja hamsut voi olla yksin kotona alle vuorokauden. Jos lähtee reissuun niin jonkun pitää käydä hoitamassa pupuja. Hamsteri pitää viedä hoitajalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1867
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1570
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1100
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1011
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      923
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      852
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      49
      852
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4