Mitä appeja tai sivustoja olette käyttäneet deittailuun? Kokemuksia?
Parhaimmat deittisovellukset- ja sivustot?
14
966
Vastaukset
- Anonyymi
Her, taimi ja tinder. Taimista en tykännyt, tindestä muutaman kanssa viestitellyt..
- Anonyymi
Taimi? Tää oli mulle ihan uus. Miksi et tykännyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taimi? Tää oli mulle ihan uus. Miksi et tykännyt?
En tiedä, jotenkin sekava sovellus tai sitten en osannut käyttää sitä.
- Anonyymi
Tinder on toiminut mulla. Tokan tinderdeitin kanssa oon nyt seurustellut 1,5 vuotta. Herin selasin silloin läpi, muttei siellä ollut mulle ketään.
- Anonyymi
Tinderissä on enemmän valinnanvaraa sitten. Onko paljon? Se on just tylsää, jos ei oo kuin muutama tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderissä on enemmän valinnanvaraa sitten. Onko paljon? Se on just tylsää, jos ei oo kuin muutama tyyppi.
Sehän riippuu ihan paikkakunnasta. Siellä missä on enemmän ihmisiä, on myös enemmän tarjontaa. Ja jos haluat just tietyn ikäisen kumppanin, niin se vaikuttaa jne. Mutta kyllä siellä selattavaa on, paljon ihania naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän riippuu ihan paikkakunnasta. Siellä missä on enemmän ihmisiä, on myös enemmän tarjontaa. Ja jos haluat just tietyn ikäisen kumppanin, niin se vaikuttaa jne. Mutta kyllä siellä selattavaa on, paljon ihania naisia.
Tindeen saat, myös gold toiminnon maksusta, joten näet sopivia ehdokkaita muualtakin, kuin paikkakuntasi läheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tindeen saat, myös gold toiminnon maksusta, joten näet sopivia ehdokkaita muualtakin, kuin paikkakuntasi läheltä.
Aattelis että mieluiten kuitenkin haluais löytää jonkun läheltä kuin toiselta puolelta Suomea.
- Anonyymi
Kristityt sinkut on ainakin täysin kusetukseen perustuva paska en suosittele,
Tinder on kohtuu hyvä tosin paljon feikkejä ja muutamia seksillö huijaavia. Paras deitti on mennä ovesta ulos ja hakeutua juttusille jonkun sopivalta vaikuttavan kanssa - Anonyymi
Bumble.
- Anonyymi
Onko enemmän lesbo/bi naisia kuin esim. Badoossa?
- Anonyymi
Kertokaas nyt parhaaksi kokemanne deittisivusto sellaisille, jotka ei asu pääkaupunkiseudulla? 💚
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348