Hiihtokilpailut

Anonyymi

Kauheita virheitä Iivo Niskasen 50 kilometrin hiihdon tapahtumissa. Olen valmentanut ja hiihtänyt tuhansia kilpailuja. Iivolle ei olisi pitänyt vaihtaa suksien vaihdossa myös sauvat joissa olisi ollut isompi porkka. Myös tankkauksessa oli unohdettu mustikkakeitto ja pari banaania olisi tullut nauttia matkan aikana. Norjalaisilla ei ollut pipoja päässä ja näin heidän aineenvaihdunta toimii paremmin. Samoin kiinnitin huomioni myös että alamäkeen Iivo ei ottanut kunnon laskuasentoa kyykkyyn eli kannattaa mennä aivan matalaksi niin ilmanvastus vähenee ja nyt ei naurata.

8

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No no, eihän tässä kukaan muu naura kuin me muut näille sinun älyttömille mielipiteillesi.

    • Pää pitäisi vaihtaa molemmille, niin Iivolle, kuin tämän keskustelun avaajalla

    • Anonyymi

      Jaa, että oikeen 50km hiihtoja katselit tv:stä.
      Minä en viitsi katsella sellaista ohjelmaa, jossa 50km tehdään samaa liikettä tuntikausia.
      Sehän pitkästyttää ja väsyttää sellainen ohjelma, kun ei ole mitään vaihtelua, vaan tuhansia samoja toistoliikkeitä.
      Voi vaihtaa kanavaa, kun on ensimmäisen toistoliikkeen nähnyt, niin on nähnyt koko 50km hiihtokisan, ei tarvitse katsoa loppuun, kun tietää mitä alun ja lopun välissä tapahtuu, samaa toistavaa hiihtoliikettä, että turha sitä on katsoa, kun lopputulokset näkee joka puolella.

      • Anonyymi

        Aivan totta, ja nyt "entinen" Suomen Magnar Dalen esittää 100 km miehille ja naisille 70 km.
        Se vasta olisi typerää. Olihan tuo Vasa Loppet eilen samaa teatteria... Katsoin lähdön, ja sitten nukahdin, ja kas porukka olikin yhtäkkiä maalissa... 50 kilometrillä jälleen nukahdin, ja kas, heräsin siihen kun maalissa itkettiin ja tapeltiin. Miksi Norskeja ei viedä välittömästi huumetesteihin, ja niiden juomapulloja tutkita. Jos Kruger on lähes minuutin jäljessä "loppusuoralla", niin miten äijä voi olla toisena maalissa, ja julistetaan jopa maailmanmestariksi (oikaisiko vai "lensikö"). No, onneksi tämäkin vielä korjaantuu, eli Bolshunov on lopultakin oikeutettu mestari... Onkos muuten kansainvälisen hiihtoliiton puheenjohtaja Norjalainen???...
        Samaa typeryyttä on miesten 50:n ja naisten 30:n kilometrin kävely - Sari Essayah, niiiii aaaa niiiiiaaaa, iiiiihaaaa iiiiihaaaa!!!...
        Ja vielä typerämpää paskaa on formula. Aiemmin sentään tapahtui jotain edes lähtösuoralla, mutta nykyisin sällit eivät uskalla (osaa) edes ohittaa, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Ei se banaani, eikä mustikkakeitto mitään auta, läskisoosia pitää hiihtäjän ahmia vähintään 5km välein ja punaista maitoa ja ruisleipää.

    • Anonyymi

      Valmensin Ville Räikköstä ampumahiihdossa ja Kimi Räikköselle annoin myös neuvoja Tuusulassa asuessani. Villen isä oli värvätty vääpeli Säkylän varuskunnassa jolle keitto maistui. Kimiä sponsoroin muutamilla sadoilla markoilla hänen uransa alkuvaiheissa ja opetin hänelle myös käsijarru käännöksen jota hän vieläkin käyttää kilpailuissa Alfa Romeolla ajaessaan, hah hah haaa!!!...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe