Kauheita virheitä Iivo Niskasen 50 kilometrin hiihdon tapahtumissa. Olen valmentanut ja hiihtänyt tuhansia kilpailuja. Iivolle ei olisi pitänyt vaihtaa suksien vaihdossa myös sauvat joissa olisi ollut isompi porkka. Myös tankkauksessa oli unohdettu mustikkakeitto ja pari banaania olisi tullut nauttia matkan aikana. Norjalaisilla ei ollut pipoja päässä ja näin heidän aineenvaihdunta toimii paremmin. Samoin kiinnitin huomioni myös että alamäkeen Iivo ei ottanut kunnon laskuasentoa kyykkyyn eli kannattaa mennä aivan matalaksi niin ilmanvastus vähenee ja nyt ei naurata.
Hiihtokilpailut
8
76
Vastaukset
- Anonyymi
No no, eihän tässä kukaan muu naura kuin me muut näille sinun älyttömille mielipiteillesi.
Pää pitäisi vaihtaa molemmille, niin Iivolle, kuin tämän keskustelun avaajalla
- Anonyymi
Jaa, että oikeen 50km hiihtoja katselit tv:stä.
Minä en viitsi katsella sellaista ohjelmaa, jossa 50km tehdään samaa liikettä tuntikausia.
Sehän pitkästyttää ja väsyttää sellainen ohjelma, kun ei ole mitään vaihtelua, vaan tuhansia samoja toistoliikkeitä.
Voi vaihtaa kanavaa, kun on ensimmäisen toistoliikkeen nähnyt, niin on nähnyt koko 50km hiihtokisan, ei tarvitse katsoa loppuun, kun tietää mitä alun ja lopun välissä tapahtuu, samaa toistavaa hiihtoliikettä, että turha sitä on katsoa, kun lopputulokset näkee joka puolella.- Anonyymi
Aivan totta, ja nyt "entinen" Suomen Magnar Dalen esittää 100 km miehille ja naisille 70 km.
Se vasta olisi typerää. Olihan tuo Vasa Loppet eilen samaa teatteria... Katsoin lähdön, ja sitten nukahdin, ja kas porukka olikin yhtäkkiä maalissa... 50 kilometrillä jälleen nukahdin, ja kas, heräsin siihen kun maalissa itkettiin ja tapeltiin. Miksi Norskeja ei viedä välittömästi huumetesteihin, ja niiden juomapulloja tutkita. Jos Kruger on lähes minuutin jäljessä "loppusuoralla", niin miten äijä voi olla toisena maalissa, ja julistetaan jopa maailmanmestariksi (oikaisiko vai "lensikö"). No, onneksi tämäkin vielä korjaantuu, eli Bolshunov on lopultakin oikeutettu mestari... Onkos muuten kansainvälisen hiihtoliiton puheenjohtaja Norjalainen???...
Samaa typeryyttä on miesten 50:n ja naisten 30:n kilometrin kävely - Sari Essayah, niiiii aaaa niiiiiaaaa, iiiiihaaaa iiiiihaaaa!!!...
Ja vielä typerämpää paskaa on formula. Aiemmin sentään tapahtui jotain edes lähtösuoralla, mutta nykyisin sällit eivät uskalla (osaa) edes ohittaa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ei se banaani, eikä mustikkakeitto mitään auta, läskisoosia pitää hiihtäjän ahmia vähintään 5km välein ja punaista maitoa ja ruisleipää.
- Anonyymi
Valmensin Ville Räikköstä ampumahiihdossa ja Kimi Räikköselle annoin myös neuvoja Tuusulassa asuessani. Villen isä oli värvätty vääpeli Säkylän varuskunnassa jolle keitto maistui. Kimiä sponsoroin muutamilla sadoilla markoilla hänen uransa alkuvaiheissa ja opetin hänelle myös käsijarru käännöksen jota hän vieläkin käyttää kilpailuissa Alfa Romeolla ajaessaan, hah hah haaa!!!...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644