Hiihtokilpailut

Anonyymi

Kauheita virheitä Iivo Niskasen 50 kilometrin hiihdon tapahtumissa. Olen valmentanut ja hiihtänyt tuhansia kilpailuja. Iivolle ei olisi pitänyt vaihtaa suksien vaihdossa myös sauvat joissa olisi ollut isompi porkka. Myös tankkauksessa oli unohdettu mustikkakeitto ja pari banaania olisi tullut nauttia matkan aikana. Norjalaisilla ei ollut pipoja päässä ja näin heidän aineenvaihdunta toimii paremmin. Samoin kiinnitin huomioni myös että alamäkeen Iivo ei ottanut kunnon laskuasentoa kyykkyyn eli kannattaa mennä aivan matalaksi niin ilmanvastus vähenee ja nyt ei naurata.

8

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No no, eihän tässä kukaan muu naura kuin me muut näille sinun älyttömille mielipiteillesi.

    • Pää pitäisi vaihtaa molemmille, niin Iivolle, kuin tämän keskustelun avaajalla

    • Anonyymi

      Jaa, että oikeen 50km hiihtoja katselit tv:stä.
      Minä en viitsi katsella sellaista ohjelmaa, jossa 50km tehdään samaa liikettä tuntikausia.
      Sehän pitkästyttää ja väsyttää sellainen ohjelma, kun ei ole mitään vaihtelua, vaan tuhansia samoja toistoliikkeitä.
      Voi vaihtaa kanavaa, kun on ensimmäisen toistoliikkeen nähnyt, niin on nähnyt koko 50km hiihtokisan, ei tarvitse katsoa loppuun, kun tietää mitä alun ja lopun välissä tapahtuu, samaa toistavaa hiihtoliikettä, että turha sitä on katsoa, kun lopputulokset näkee joka puolella.

      • Anonyymi

        Aivan totta, ja nyt "entinen" Suomen Magnar Dalen esittää 100 km miehille ja naisille 70 km.
        Se vasta olisi typerää. Olihan tuo Vasa Loppet eilen samaa teatteria... Katsoin lähdön, ja sitten nukahdin, ja kas porukka olikin yhtäkkiä maalissa... 50 kilometrillä jälleen nukahdin, ja kas, heräsin siihen kun maalissa itkettiin ja tapeltiin. Miksi Norskeja ei viedä välittömästi huumetesteihin, ja niiden juomapulloja tutkita. Jos Kruger on lähes minuutin jäljessä "loppusuoralla", niin miten äijä voi olla toisena maalissa, ja julistetaan jopa maailmanmestariksi (oikaisiko vai "lensikö"). No, onneksi tämäkin vielä korjaantuu, eli Bolshunov on lopultakin oikeutettu mestari... Onkos muuten kansainvälisen hiihtoliiton puheenjohtaja Norjalainen???...
        Samaa typeryyttä on miesten 50:n ja naisten 30:n kilometrin kävely - Sari Essayah, niiiii aaaa niiiiiaaaa, iiiiihaaaa iiiiihaaaa!!!...
        Ja vielä typerämpää paskaa on formula. Aiemmin sentään tapahtui jotain edes lähtösuoralla, mutta nykyisin sällit eivät uskalla (osaa) edes ohittaa, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Ei se banaani, eikä mustikkakeitto mitään auta, läskisoosia pitää hiihtäjän ahmia vähintään 5km välein ja punaista maitoa ja ruisleipää.

    • Anonyymi

      Valmensin Ville Räikköstä ampumahiihdossa ja Kimi Räikköselle annoin myös neuvoja Tuusulassa asuessani. Villen isä oli värvätty vääpeli Säkylän varuskunnassa jolle keitto maistui. Kimiä sponsoroin muutamilla sadoilla markoilla hänen uransa alkuvaiheissa ja opetin hänelle myös käsijarru käännöksen jota hän vieläkin käyttää kilpailuissa Alfa Romeolla ajaessaan, hah hah haaa!!!...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe