Kauheita virheitä Iivo Niskasen 50 kilometrin hiihdon tapahtumissa. Olen valmentanut ja hiihtänyt tuhansia kilpailuja. Iivolle ei olisi pitänyt vaihtaa suksien vaihdossa myös sauvat joissa olisi ollut isompi porkka. Myös tankkauksessa oli unohdettu mustikkakeitto ja pari banaania olisi tullut nauttia matkan aikana. Norjalaisilla ei ollut pipoja päässä ja näin heidän aineenvaihdunta toimii paremmin. Samoin kiinnitin huomioni myös että alamäkeen Iivo ei ottanut kunnon laskuasentoa kyykkyyn eli kannattaa mennä aivan matalaksi niin ilmanvastus vähenee ja nyt ei naurata.
Hiihtokilpailut
8
76
Vastaukset
- Anonyymi
No no, eihän tässä kukaan muu naura kuin me muut näille sinun älyttömille mielipiteillesi.
Pää pitäisi vaihtaa molemmille, niin Iivolle, kuin tämän keskustelun avaajalla
- Anonyymi
Jaa, että oikeen 50km hiihtoja katselit tv:stä.
Minä en viitsi katsella sellaista ohjelmaa, jossa 50km tehdään samaa liikettä tuntikausia.
Sehän pitkästyttää ja väsyttää sellainen ohjelma, kun ei ole mitään vaihtelua, vaan tuhansia samoja toistoliikkeitä.
Voi vaihtaa kanavaa, kun on ensimmäisen toistoliikkeen nähnyt, niin on nähnyt koko 50km hiihtokisan, ei tarvitse katsoa loppuun, kun tietää mitä alun ja lopun välissä tapahtuu, samaa toistavaa hiihtoliikettä, että turha sitä on katsoa, kun lopputulokset näkee joka puolella.- Anonyymi
Aivan totta, ja nyt "entinen" Suomen Magnar Dalen esittää 100 km miehille ja naisille 70 km.
Se vasta olisi typerää. Olihan tuo Vasa Loppet eilen samaa teatteria... Katsoin lähdön, ja sitten nukahdin, ja kas porukka olikin yhtäkkiä maalissa... 50 kilometrillä jälleen nukahdin, ja kas, heräsin siihen kun maalissa itkettiin ja tapeltiin. Miksi Norskeja ei viedä välittömästi huumetesteihin, ja niiden juomapulloja tutkita. Jos Kruger on lähes minuutin jäljessä "loppusuoralla", niin miten äijä voi olla toisena maalissa, ja julistetaan jopa maailmanmestariksi (oikaisiko vai "lensikö"). No, onneksi tämäkin vielä korjaantuu, eli Bolshunov on lopultakin oikeutettu mestari... Onkos muuten kansainvälisen hiihtoliiton puheenjohtaja Norjalainen???...
Samaa typeryyttä on miesten 50:n ja naisten 30:n kilometrin kävely - Sari Essayah, niiiii aaaa niiiiiaaaa, iiiiihaaaa iiiiihaaaa!!!...
Ja vielä typerämpää paskaa on formula. Aiemmin sentään tapahtui jotain edes lähtösuoralla, mutta nykyisin sällit eivät uskalla (osaa) edes ohittaa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ei se banaani, eikä mustikkakeitto mitään auta, läskisoosia pitää hiihtäjän ahmia vähintään 5km välein ja punaista maitoa ja ruisleipää.
- Anonyymi
Valmensin Ville Räikköstä ampumahiihdossa ja Kimi Räikköselle annoin myös neuvoja Tuusulassa asuessani. Villen isä oli värvätty vääpeli Säkylän varuskunnassa jolle keitto maistui. Kimiä sponsoroin muutamilla sadoilla markoilla hänen uransa alkuvaiheissa ja opetin hänelle myös käsijarru käännöksen jota hän vieläkin käyttää kilpailuissa Alfa Romeolla ajaessaan, hah hah haaa!!!...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372