Länsiauto huolto

Anonyymi

Onko kokemuksia korjaamo toiminnasta lähinnä uskaltaako viedä huoltoon autoa?.

22

5172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä halpa luotettava

    • Anonyymi

      En uskaltais,vie ennemmin itähuoltoon.

    • Anonyymi

      Huollatan mersuni tuolla. Ei pahaa sanottavaa. Varmaan kallis mutta eipä jää työkaluja konehuoneeseen kuten kerran kävi villissä huollossa ex mersun kanssa.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan uskalla.
      Laskuttaa ihan ylihintaa vaikka ei saisi vikaa korjattua.
      Meillä oli Citikassa takuu korjaus ja ne paskiaiset laskuttisen meiltä vedoten ei mihinkään. Todellinen huijjarifirma. En ole todellakaan ainoa kun olen kavereiden kanssa jutellut on kaikilla ollut sama kokemus.
      Johtoa myöden huijareita. ei kestä kritiikkiä vaan rupevat kiristäään. minulla on siitä myös näyttöä.

    • Anonyymi

      Kerran korjautin meseä ekalla eivät onnistuneet toisella kyllä mikä herätti epäilyjä ?
      Onneksi ei ole enää meseä eikä tule.

    • Anonyymi

      En tiedä länsi-autosta, mutta vastapäätä olevaan liikkeeseen en autoani tule koskaan viemään.

    • Anonyymi

      Arveluttavaa huoltoa kun eivät saaneet vetokoukkua asennettua kerralla kuudessa tunnissa. Saivat asian hoidettua parin päivän päästä. Kysyin syytä niin tarvikeosat eivät sopineet. Onko merkkiliikkeellä varaa käyttää tarvikeosia????

      • Anonyymi

        Ei onnistu niiltä😄


    • Anonyymi

      22 vuotta olen siellä huollattanut, ja uusimman autonikin ostin sieltä huollon toiminnan johdosta. Tosin ne on ollu Ooppeleita kaikki, mutta ei valittamista.

      • Anonyymi

        Mullakin oli Oooppeli ja siellä huollatin. Pätevän oloinen esimies ainakin ja kaikki hoitu. Sellanen vanhan ajan teknikko. Mutta voi olla että on jo eläkkeellä.


    • Anonyymi

      Lampisen Pekka jäi eläkkeelle pari vuotta sitten. Oli koko huoltoneuvojien porukan ehdoton johtohahmo, joka sai asiat luistamaan. Kertakaikkisen hieno mies. Mutta kyllä nykyäänkin hommat tuntuu hoituvan, on vaan sellainen steriilimpi ilmapiiri.

    • Anonyymi

      En suosittele. Joskus on toiminut mutta ei enää.

      Auton kun vie huoltoon ja hakee sen pois, niin aina pitäis testien mukaan vaihtaa akku. Yhden jo ostinkin mutta sekään ei toimi heidän mittauksilla. Akku-liikkeessä tarkistettu että akku toimii moitteetta.

      Auton ajovalot välkkyy tyhjäkäynnillä, niin eivät osanneet vaihtaa uusia polttimoja, vaan ne pitää itse vaihtaa.

      2 vuotta sitten vaihtoivat sumuvalot ja laittoivat ilmoituksen että auto on noudettavissa. Hain avaimet ja menin autolle, niin puskuri oli irti ja olisi tippunut jos olisi lähtenyt ajamaan.

      Yksi huoltoneuvoja on todella töykeä asiakasta kohtaan. Mistään heidän mokista ei saisi valittaa.

      Kiertäkää kaukaa.

    • Anonyymi

      Mulla on auto siinä jo kuukauden ja vedätyksen makua jo nyt ilmassa. en kyllä jätä tähän jos eivät saa tehty. Teen siitä mediajutun, niin otta kaaliin. Pieni vika muuttuikin isoksi. en millään jaksa uskoa.
      Ilmoittavat mainoksessa, että asiakas heille tärkeää. Ei mitään ilmoittamisia, täysi hiljaisuus. Ei soittoa ei, mitään. Saa nähdä miten toimivat loppuun asti. Pitääkö laittaa isoon kellon koko pulju?

    • Anonyymi

      Heitä ei saa millään kiinni. Lupasivat korjauksen tiettyyn hintaan ja korottivat sitäkin vaikka olivat 3 päivää myöhässä jo muutenkin. Mukamas akussa oli vikaa ja se piti vaihtaa. Kieltäydyin kun kyseessä uusi akku. Alatukivarren, jarrurempan ym hinta myös 1400EUROA herättää hieman kysymyksiä. Kaikenkaikkiaan huonoa ja ylimielistä palvelua. En vie enää toiste.

    • Anonyymi

      Ei kannata, ketään ei saa kiinni, eikä tule tietoa. Autossa huolenpito sopimus, ekalla kerralla sössivät Espoon pajalla et jouduin sijaisautolle ajamaan 2päivää, 2 kerralla korjasivat 3päivää eivätkä saaneet kuntoon, ilmoittivat että auto valmis, kaikki toimii.. nyt hinattu pajalle, ollut jo pari viikkoa, eikä infotti mitään. Auto on valmistettu s eilen, tänään tai huomenna. Ei oikein sovi yrittäjälle moinen touhu, saatikka sitten että sijaisauto joutuu maksamaan itse, koska kukaan ei tiedä mitään. Huonoa palvelua, huonoa korjausta, ja varmaan tulee huono mielikin asiakkaalle kaiken surkeudun jälkeen.

    • Anonyymi

      Nykyään korjaamopäällikkö sanoo että ei tuo teidän auto ookovinkaan hääppönen.

    • Anonyymi

      oiskohan ex Laakkosen korjaamopäällikkö?

    • Anonyymi

      Minulla on vähän reklamaatio valittamista ko, korjaamon toimista opelin korjauksesta , kyse olisi säädöstä joka "helposti" tehtävissä ainakin ammattimiesten mielestä. Arvaatte miksi en aio viedä autoani "säädettäväksi".

    • Anonyymi

      Korjaamojohtaja ei uskalla vastata puhelimeen.

    • Anonyymi

      Mikään ei ole muuttunut. Ei mitään halua hoitaa asioita järkevällä tapaa. Jos autossa palaa käynnistäessä isolla "vaihda moottorin öljyt" niin miksei voi kysyä asiakkaalta puhelimessa, että hei vaihdetaanko öljyt? Kun töiden jälkeen pääsen paikalle hetki ennen sulkemista ja pääsen autolle eikä sillä edes pitäisi lähteä liikkeelle niin anteeksi vain mutta mitä todellista v****a? Liike on mennyt minuutti sitten kiinni ja pitäisi parikytä kilsaa ajaa kotiin. Ajattelivatko, että käännyn kannoillani ja varaan ajan ölynvaihtoon? Idiootit...

      Länsiautosta on ylipäätään melkein joka kerralta samanlaisia kokemuksia. Lisäksi määräaikaishuollossa aina vaihdetaan lamppuja, vaikka auto siis valittaa palaneista lampuista, eikä näissä tapauksissa ole valittanut. Ostin auton länsiautosta ja parin kuukauden kuluttua huollossa sanottiin, että aijaijai, pitää kaikki suodattimet vaihtaa. Eli joko myytiin huonosti huollettuna tai sitten keksittiin suodatinjuttu omasta päästä. Edellisen auton sähkövikaa ei pystytty korjaamaan millään. Onneksi jatkossa ei tarvitse tuota paskaputiikkia käyttää.

    • Anonyymi

      Miksi huollon tulevaa hintaa ei saa kysyä ennakkoon ,huoltoneuvoja raivostuu.

    • Anonyymi

      Ei kannata viedä. Ala-arvoista asiakaspalvelua. Se on jo pieni ihme, jos sieltä saa jonkun kiinni. Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun haluan asioida tämän putiikin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe