Kuka uskaltaa kirjoittaa nimellä

Anonyymi

Joskus tulee luettua näitä kirjoituksia ja täytyy myöntää, että aikaisemmin ärsytti, mutta nykyään se on kuin Seiska lehti, vilkaisu ja sitten lopahtaa mielenkiinto. Ei noin päättömiä väitteitä, syytöksiä jne. kukaan usko. Harmittaa, että ihmisiä nimitellään tavallaan takanapäin, kun kirjoittajat eivät uskalla laittaa omia nimiään kirjoitustensa perään.Sehän on sen merkki, ettei pysty seisomaan sanojensa takana. Kokeillaan, kuka uskaltaa. Nimensä laittaa, Minä uskallan.
Arja Rekonen

16

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä Arja! Olen sivusta itsekin ihmetellyt. Tosin noiden useiden kirjoitusten sisällöstä on kirjoittajat voinut päätellä jo pitkään.
      En kyllä itse kehtaisi kylillä liikkua kun tänne törkyä suoltaisin, mutta toisille näköjään helppoa.

• Anonyymi

Nimi puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimi puuttuu.

Ei minulla ole mitään tarvetta laittaa tsemppikommenttiin nimeä. En ole keskusteluun mitenkään osallisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole mitään tarvetta laittaa tsemppikommenttiin nimeä. En ole keskusteluun mitenkään osallisena.

Syytät toisia törkykommenttien kirjoittamisesta. Olisi hyvä tietää kuka on ottanut oikeuden omiin nimiinsä. Uskallusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syytät toisia törkykommenttien kirjoittamisesta. Olisi hyvä tietää kuka on ottanut oikeuden omiin nimiinsä. Uskallusta.

Eikö kommentit ole törkyä? Etkö pysty toteamaan törkyä töryksi ilman, että joku selittää omalla nimellä sen olevan sitä?

• Anonyymi

Luterilainen uskaltaa näin tehdä luterilaisuudessa.

• Anonyymi

Mitä uskontokuntaa edustat itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä uskontokuntaa edustat itse?

Ajattelin että tässä ketjussa kirjoitettaisiin nimellä kun niin kovasti olit sitä mieltä Arjan tapaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin että tässä ketjussa kirjoitettaisiin nimellä kun niin kovasti olit sitä mieltä Arjan tapaan.

Jos minua olisi muutama demari täällä nimellä herjannut, olisin kyllä vastannut nimellä ja soittanut jehuille myös. Tuskin olisi auttanut, niin monta vuotta täällä riehuneet.

• Anonyymi

Vai demarit täällä riehuu!!! Kyllä ne on kepukat, jotka täällä sontaa viljelevät. Saavat varmaan siitä tukiaisia rehellisiltä veronmaksajilta.

• Anonyymi

Siistippä suutasi.

• Anonyymi

Kuka keskustalainen kirjoittaisi herjaa ja roskaa keskustalaisista? Demarit on vuosia huutaneet täällä
        sivistyslautakunnasta ja terveystalosta ja mistä lie valheita.

• Anonyymi

Totuus ei miksikään muutu. On se vain näin Kinnulassakin. Kepukat ei vain usko, että kansa tietää. Vaalissa nähdään

• Anonyymi

Kinnulan ”kansa”, eli kaikki muuta sata työtöntä.

• Anonyymi

Nää palstathan on niinkuin karaokekin , saa laulaa vaikkei osaisikaan ? Mut kaik saa osallistua. Tääl saa asiansa näkymään jokainen omalla ällillään ja tavallaan . Siinä se koko niksi.

• Anonyymi

Tehkää, kuin minä .En ole vuosikausiin äänestäny , kuin pressavaaleissa, ja omalla kohallani mennyt elämä samanlailla,jos ei paremmin ,vaik pieneläkeläinen olenkin, oma maksettu talo hyväs kunnos, hyvä auto ,mökkipahanen, ruskalomat mökis pohojooses, ym ,mitä sitä muuta tarttee,kuha kohtuukunnos pysyys. Onnellista äänestämätöntä aikaa ja kesää kaikille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe