Kuka uskaltaa kirjoittaa nimellä

Anonyymi

Joskus tulee luettua näitä kirjoituksia ja täytyy myöntää, että aikaisemmin ärsytti, mutta nykyään se on kuin Seiska lehti, vilkaisu ja sitten lopahtaa mielenkiinto. Ei noin päättömiä väitteitä, syytöksiä jne. kukaan usko. Harmittaa, että ihmisiä nimitellään tavallaan takanapäin, kun kirjoittajat eivät uskalla laittaa omia nimiään kirjoitustensa perään.Sehän on sen merkki, ettei pysty seisomaan sanojensa takana. Kokeillaan, kuka uskaltaa. Nimensä laittaa, Minä uskallan.
Arja Rekonen

16

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä Arja! Olen sivusta itsekin ihmetellyt. Tosin noiden useiden kirjoitusten sisällöstä on kirjoittajat voinut päätellä jo pitkään.
      En kyllä itse kehtaisi kylillä liikkua kun tänne törkyä suoltaisin, mutta toisille näköjään helppoa.

      • Anonyymi

        Nimi puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimi puuttuu.

        Ei minulla ole mitään tarvetta laittaa tsemppikommenttiin nimeä. En ole keskusteluun mitenkään osallisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään tarvetta laittaa tsemppikommenttiin nimeä. En ole keskusteluun mitenkään osallisena.

        Syytät toisia törkykommenttien kirjoittamisesta. Olisi hyvä tietää kuka on ottanut oikeuden omiin nimiinsä. Uskallusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytät toisia törkykommenttien kirjoittamisesta. Olisi hyvä tietää kuka on ottanut oikeuden omiin nimiinsä. Uskallusta.

        Eikö kommentit ole törkyä? Etkö pysty toteamaan törkyä töryksi ilman, että joku selittää omalla nimellä sen olevan sitä?


    • Anonyymi

      Luterilainen uskaltaa näin tehdä luterilaisuudessa.

      • Anonyymi

        Mitä uskontokuntaa edustat itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä uskontokuntaa edustat itse?

        Ajattelin että tässä ketjussa kirjoitettaisiin nimellä kun niin kovasti olit sitä mieltä Arjan tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että tässä ketjussa kirjoitettaisiin nimellä kun niin kovasti olit sitä mieltä Arjan tapaan.

        Jos minua olisi muutama demari täällä nimellä herjannut, olisin kyllä vastannut nimellä ja soittanut jehuille myös. Tuskin olisi auttanut, niin monta vuotta täällä riehuneet.


    • Anonyymi

      Vai demarit täällä riehuu!!! Kyllä ne on kepukat, jotka täällä sontaa viljelevät. Saavat varmaan siitä tukiaisia rehellisiltä veronmaksajilta.

      • Anonyymi

        Siistippä suutasi.


      • Anonyymi

        Kuka keskustalainen kirjoittaisi herjaa ja roskaa keskustalaisista? Demarit on vuosia huutaneet täällä
        sivistyslautakunnasta ja terveystalosta ja mistä lie valheita.


    • Anonyymi

      Totuus ei miksikään muutu. On se vain näin Kinnulassakin. Kepukat ei vain usko, että kansa tietää. Vaalissa nähdään

      • Anonyymi

        Kinnulan ”kansa”, eli kaikki muuta sata työtöntä.


    • Anonyymi

      Nää palstathan on niinkuin karaokekin , saa laulaa vaikkei osaisikaan ? Mut kaik saa osallistua. Tääl saa asiansa näkymään jokainen omalla ällillään ja tavallaan . Siinä se koko niksi.

    • Anonyymi

      Tehkää, kuin minä .En ole vuosikausiin äänestäny , kuin pressavaaleissa, ja omalla kohallani mennyt elämä samanlailla,jos ei paremmin ,vaik pieneläkeläinen olenkin, oma maksettu talo hyväs kunnos, hyvä auto ,mökkipahanen, ruskalomat mökis pohojooses, ym ,mitä sitä muuta tarttee,kuha kohtuukunnos pysyys. Onnellista äänestämätöntä aikaa ja kesää kaikille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe