Antibiootit saivat pahan hiivan aikaan. Lääkekuuri jatkuu vielä. Voinko ottaa nyt hiivakuurin ja ensi viikolla kuurin loputtua uudestaan? Onko haittaa jos ottaa kaksi kertaa ihan perätysten??? Mikä olisi hellin lääke?? Päivän vai kolmen päivän kuuri puikkoina? Jokin muu??
Kokemuksia??
Kokemuksia??
Vastaukset 4
Vanhimmat
Käy ihmees omalla terv.hoitajalla asian takia.Sanovat Gyno-dactarinin olevan "hellin vaihtoehto", mutta allekirjottanut sai ainakin tosi pahan allergisen reaktion. Canestenin kanssa pääset vuorokauden hoidolla, muttei välttämättä poista TOSI pahaa tulehdusta. Lääkäriltä saat suun kautta otettavia lääkkeitä ko.asiaan..jos et halua ollenkaan "alakautta" hoitaa.
Ota hiivalääkekuuri / emätinpuikot vasta antibioottikuurin jälkeen. Antibioottikuurin aikana otetut hiivalääkkeet eivät tehoa - vain rahat menevät hukkaan.
Itse hain juuri 3 päivän kuurin / emätinpuikot apteekista, kun kutisee niin vietävästi. Kokeile voidetta, jos ulkoisesti limakalvot kutisevat ja sitten vasta ne puikot, kun antibiootit on syöty.
Hellimmästä kuurista en osaa sanoa muuta, kuin että Canesten ei minulle sovi ja olen käyttänyt Gyno-Trosydia. Gyno-Daktarinkin on ihan hyvä, mutta se puikko on aika kookas.
Sinun kannattaa varmaan ottaa jokin pitempi kuuri, jos kerran hiiva on paha. Canestenia myydään muistaakseni 6 päivän kuurina. Jos oireet ovat oikein pahat, niin käväise lääkärillä. Diflucan-hiiva-antibioottilääkitys voi silloin olla paikallaan. Sillä lähtee hiivat, mutta se on vaan aika kallis.
Kävin kysymässä neuvoja apteekista ja ehdottivat sitä. Nyt vasta luin vastauksesi. Kiitti siitä silti. Siitä on apua varmasti muillekin.
Ei valkovuodon tarvitse hiivassa välttämättä olla kokkareista. Minulla oli vaaleaa ei kovin runsasta, alapäätä kirveli, kuumotti ja kutisi.
Hiivaksi se diagnosoitiin. Mitään hajua ei vuodossa ollut.