Mämmiviineri.
Sitä nyt mainostettiin jossain ja uteliaisuuttani ostin muutaman. Normiviineri mämmitäytteellä. Iteasiassa en ois täytteeseen ilman tietoa paljoakaan kiinnittänyt huomiota, ois aatellut luumuksi. Mutta ihan hyvä idea, ei läheskään niin makea, omanlaisensa, aika mieto maku. Jos tossa ois mämmissä enenpi sokeria, sitten vois tunnistaa paremmin. Mutta pidin kyllä, koska liika makeus ei mua innosta ja toi oli siis mun mielestä hyvän makuinen.
Varma pääsiäshitti.
Mämmi jotenkin aliarostettu ruoka, vaikka sitä nyt kerran vuodessa syödäänkin. Hyvää, halpaa ja ravitsevaa. Ulkonäkö nyt laisensa. Mutta pikkasella tuotekehittelyllä siitä vois kehitellä kaikenlaista muutakin, kuin viinereitä. Hmm, jäätelö, suolainen mämmipiirakka, mämmipitsa, vaikka mitä.
Mämmistä vois kehitellä vaikka mitä ja siitä vois saada vaikka millasen menestystuotteen, vaikka vientiinkin. Kummajuttu, vasta nyt ton viinerin johdosta tuli ajateltua asiaa.
Niettä mietintämyssyt päähän ja kehittelemään kotikeittiöissä uusia mämmiruokia. Nyt ois hyvää aikaakin sille, toisekseen mämmihän on vegeä, joka suuressa buustissa elintarvikemarkkinoilla. Kunnon määmmireseptejä kehiin ja kauppoihin, suomi ja suomen kansantalous nousuun, ilmastonmuutos lakkaa, maapallo pelastuu ja aurinkokin paistaa kauniimmin!
=DW=
Vuoden ruokainnovaatio.
Anonyymi
1
117
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti maistuva keksintö. Mämmi on hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550