ei onnistu enää? sim kortti pitäisi hakea postista, ennen oli kaikki paremmin!
Kotimainen operaattori kalleimmat liittymät, Telia ja Dna hoitaa nämä asiat paremmin.
Latausliittymän numeron valinta
2
1146
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä onnistuu kun meet myymälästä tai kioskista hakee ja valitset, valikoima on toki suppea ja asiakaspistekohtainen. Mitään hakukonetta ei ole millä voit tilaa mieluisan numeron Ivalon kioskista Helsinkiin postissa - ei suinkaan.
- Anonyymi
Et sinä numeroa voi mielivaltaisesti valita. Voit sen valita esimerkiksi sen myyjän kassalla, pläräten niitä pinkkoja. Nekin on ennalta koodattu siihen korttiin.
Älä osta esimerkiksi dna, elisa, koska ne ainakin aktivoituu jo ostohetkellä, ja saldo voi olla nollassa, ennen kuin edes käytät sitä (joku 7pv ja juoksee ostopäivästä).
Telia onneksi laskuttaa käytön mukaan, joten osta telia. Edut on myös hyvät, ne bonukset jotka saa ostoista. Alta 20€ 4g rajaton kk, miinus mahdilliset bonukset :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700