Saksalaiskonsernin kevythybridit evät tähän kykene.
Toyotan eri täyshybridimallien kulutukset toteen näytettynä eli ne ovat koeajojen perusteella mitattu, eivätkä ne ole mitään omia mutu-tuntumia:
1. Toyota Corollan kookas farmarihybridi, jossa oli suuri 2.0 moottori:
Tekniikan Maailman 21.8. ilmestyneessä numerossa 15/2019 suomalaisten suosikkiautojen vertailussa vaihtelevassa maantieajossa keskinopeudella 77 km/h Toyota Corolla Touring Sports 2,0 Hybrid Stylen kulutus oli 4,3 l/100 km ja vaihtelevassa taajama-ajossa 4,7 l/100 km.
2. Toyota Corolla Hatchback Hybrid Active suurella 2,0 moottorilla.
Moottori-lehden numerossa 1/2020 kulutus maantieajossa keskinopeudella 79 km/h 4,7 l ja kaupunkiajossa keskinopeudella 30 km /h 4,6 l
3. Camry 2,5-litran moottorilla:
Teknikkan Maailman 23.10.2019 ilmestyneen TM 20 lehden vertailun mukaan vielä isommalla autolla ja isommalla moottorilla:
Camry 2,5 Hybridin kulutus on uskomattoman pieni, maantie 4,8 ja kaupunki 5,0 l/100 km.
4. Prius Hybrid ja C-HR
Tekniikan Maailman testi.
Polttoaineen kulutus vaihtelevassa maantieajossa, keskinopeudella 78 km/h ja vaihtelevassa taajama-ajossa keskinopeudella 40 km/h:
Toyota Prius maantie 4,3 l / taajama 4,4 l
Toyota C-HR maantie 4,9 l / taajama5,1 l
5. RAV4
TM testasi RAV4:ää ja sai kulutukseksi kaupungissa 5,3 l/100km, maantiellä 5,3 l/100km ja moottoritiellä 6,9 l/100km sekä kiihtyvyydeksi 0-100km/h 8,2 s.
Toyotan täyshybridien kulutus on uskomattoman pieni
83
208
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhät miettii kulutusta ja ihme miksi Toyotalla ajavaa se kiinnostaa kun kilometrejä tulee vuodessa 8-12tkm ja maksaa kuitenkin autostaan ylihintaa 3000-6500 euroa ylimääräistä.
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan kulutuksen pienuus on yksi tärkeimpiä kriteeteitä auton vaalinnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kulutuksen pienuus on yksi tärkeimpiä kriteeteitä auton vaalinnassa.
Kulutus oli vain yksi osatekijä valinassa. Myös mukavuus, ajo-ominaisuudet, varustelu, hinta, tilat ja tehot ratkaisivat.
Toyota ei vain pärjännyt yhdelläkään osa-alueella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulutus oli vain yksi osatekijä valinassa. Myös mukavuus, ajo-ominaisuudet, varustelu, hinta, tilat ja tehot ratkaisivat.
Toyota ei vain pärjännyt yhdelläkään osa-alueella.Kun bensankulutus ei ole posketon, luokkaa yli 10 litraa, niin mitä väliä kuinka paljon alle sen se on? Rahallisesti ei perusautolijalle mitään väliä.
Sitä paitsi muilla on pienempikulutuksellisia autoja kuin Toyotan höpöhybridit ovat.
Ladattavat kasvattavat suosioita hurjasti kokoajan ja niillä saattaa päästä lähes nollokulutukseen.
- Anonyymi
Jos bensankulutus on noin tärkeä asia niin miksi Tero ei osta suoraan sähköautoa? Ai niin jäisi pantti lunastamatta kun Toyotalla ei ole sähköautoja.
- Anonyymi
Vastaan teron puolesta , todennäköisesti puuttuu kotipihasta latauspiste , tietenkin on mahdollista , ei halua investoida kehittyvään tekniikkaan , nämä patteriautot kun paranevat vuosi vuodelta ja vielä tulevat edullisemmaksi ostaa, on myös mahdollista se että puuttuu tarvittava raha .
- Anonyymi
Mullakin on Toyotan täys... välillä joutuu bensatankkia tyhjentämään kun meinaa tulla kokoajan ylitse, niin paljon säästän. Tietysti tuota voisi yrittää myydä kavereille
- Anonyymi
Näin käy varmasti mielikuvitus autossa.
- Anonyymi
Harmi kun muut menee jo pienemmällä.
Mutta jos haluaa elää menneisyydessä tietämättä kun muut menivät ohi jo jokunen vuosi sitten. Se on kova paikka hybridTerolle.- Anonyymi
Tuo ei ole enää vale. Tuo yrittää olla vitsi.
- Anonyymi
Sehän on hyvä kun menee pienellä . ei muuta kun odotellaan niitä kun tulevat myyntiin. Kova paikka olisi jos muut eivät saisi pienennettyä polttoaineen kulutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä kun menee pienellä . ei muuta kun odotellaan niitä kun tulevat myyntiin. Kova paikka olisi jos muut eivät saisi pienennettyä polttoaineen kulutusta.
Odottelemme, että tojosedät huomaisivat vuosituhannen vaihtuneen.
Oma autoni vuosimallia 2016 ja kuluttaa bensaa alle 2 l/100 km. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottelemme, että tojosedät huomaisivat vuosituhannen vaihtuneen.
Oma autoni vuosimallia 2016 ja kuluttaa bensaa alle 2 l/100 km.Vaihda nyt pikaisesti Toyotan Atkinsonin vapariin niin tehot puolittuvat ja kulutus nousee kolminkertaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda nyt pikaisesti Toyotan Atkinsonin vapariin niin tehot puolittuvat ja kulutus nousee kolminkertaiseksi.
Kuulostaa kieltämättä houkuttelevalta. Tämä lienee myös ns. itsesyttyvä hybridi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottelemme, että tojosedät huomaisivat vuosituhannen vaihtuneen.
Oma autoni vuosimallia 2016 ja kuluttaa bensaa alle 2 l/100 km.Sekö sinun vanha Opel kuluttaa 2 litraa satasella? Pikkusen Penalla vippaa josain korvien välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda nyt pikaisesti Toyotan Atkinsonin vapariin niin tehot puolittuvat ja kulutus nousee kolminkertaiseksi.
Rav 4
Kulutus 5 maantiellä ja taajamassa kaupunki ssa myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rav 4
Kulutus 5 maantiellä ja taajamassa kaupunki ssa myös.Ennen tankkasin joka toinen viikko, nyt kerran kuukaudessa.
Valitse sinäkin iso rav nelosen 4
- Anonyymi
Jos joku on kevythybriri, niin se on juurikin Toijota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue ja sisäistä.
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/niin-mika-oli-aivan-kaikki-mita-sinun-tulee-tietaa-hybrideista/Tohjo on keksinyt itsesyttyvän hybridin
https://money.cnn.com/2018/09/05/news/companies/toyota-prius-recall/index.html
https://www.motorbiscuit.com/toyota-just-issued-a-recall-for-an-engine-issue-that-could-cause-a-fire/
https://www.reuters.com/article/us-toyota-probe-usa-idUSKBN2AT2IT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohjo on keksinyt itsesyttyvän hybridin
https://money.cnn.com/2018/09/05/news/companies/toyota-prius-recall/index.html
https://www.motorbiscuit.com/toyota-just-issued-a-recall-for-an-engine-issue-that-could-cause-a-fire/
https://www.reuters.com/article/us-toyota-probe-usa-idUSKBN2AT2ITToyotan täyshybrid on kyllä pihi ja tehokas auto. Maailman ja Suomen lehdistö kehuu sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan täyshybrid on kyllä pihi ja tehokas auto. Maailman ja Suomen lehdistö kehuu sitä.
USA n ostetuin ja halutuin
- Anonyymi
Eurooppalaiset kulkevat ilman bensaa jos se on tärkeää. Tojotin ei siihen pysty.
- Anonyymi
Mun Tojotin kulkee nyt talvellakin 60km pelkällä lataussähköllä. Mitenkäs GTE Passat tai Volvon T8? Ne ei pääse edes 40km sähköllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Tojotin kulkee nyt talvellakin 60km pelkällä lataussähköllä. Mitenkäs GTE Passat tai Volvon T8? Ne ei pääse edes 40km sähköllä.
Passat menee ojaan kun väistää hirveä, poroa tai hiirtä. Näin kertoi Teknikens Värld.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Tojotin kulkee nyt talvellakin 60km pelkällä lataussähköllä. Mitenkäs GTE Passat tai Volvon T8? Ne ei pääse edes 40km sähköllä.
Volvon on pitänyt tankata fossiilista 2000-3500 km välein.
Kun omistin tohjon, sen tankkausväli oli 350-550 km, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Tojotin kulkee nyt talvellakin 60km pelkällä lataussähköllä. Mitenkäs GTE Passat tai Volvon T8? Ne ei pääse edes 40km sähköllä.
Höpöhöpö. - 10 pakkasta ja hybridis ei toimi ollenkaan, bensalla pyörii.
- Anonyymi
Höh. Mun ihan tavallinen mersu c 200 diesel vm. 2017 pystyy ihan samoihin kulutuksiin ilman mitään hybridejä.
- Anonyymi
Testien kukaan ei pysty. Kuvitelmissa ja valheissa pystyy.
- Anonyymi
Onko ajossa tai pajalla saako siihen vakuutuksen kaikkiin ei saa
Vakuutusta
Tässä sulle laatu autoista videoo.
https://youtu.be/_Q_jXR-faBs
https://youtu.be/kO79spSAvVE
Ihan niinkuin muistutukaejsi
Autoa ei saatu kun y oon eikä. Vakuutusyhtiö suostu vakuu y usta ottamaan enää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testien kukaan ei pysty. Kuvitelmissa ja valheissa pystyy.
Matka-ajossa mesen kulutus 4,2-4,4 ja nurkkapyörityksessä litran enemmän. Siinä se mesen kulutus pyörii. Vedä siitä. Ajettua 44.000 km, että sillä kokemuksella.
- Anonyymi
Jos täällä joku valehtelee, niin kyllä se on tojo trolli.
- Anonyymi
Tää on toyota pasta
Menrppä
Natsi vasgen
Tai rinkeli Mosse palstslle
Jos niissä ketään ky kun kaikki automiehet täällä
- Anonyymi
Mulla on uusi Yaris 1.5 bensa. Keskikulutus 6.2 litraa sekalaisessa ajossa. Ei ole kaduttanut päivääkään, etten ottanut hybridiä.
- Anonyymi
Minulla uusi Yaris hybrid keskikulutus 4,5 L/100 km . Ei kaduta, periaatteessa parempi kuin ilman hybridijärjestelmää oleva Yaris , pienenpi kulutus, vähemmän saasteita , vuosittainen . autovero CO2 perustainen pienenpi . Jälleenmyynti hinta parempi. Täytyy myös ottaa huomioon polttoaineen hinnan korotukset jotka tulevat varmasti .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla uusi Yaris hybrid keskikulutus 4,5 L/100 km . Ei kaduta, periaatteessa parempi kuin ilman hybridijärjestelmää oleva Yaris , pienenpi kulutus, vähemmän saasteita , vuosittainen . autovero CO2 perustainen pienenpi . Jälleenmyynti hinta parempi. Täytyy myös ottaa huomioon polttoaineen hinnan korotukset jotka tulevat varmasti .
Eli huikea 1/4-osan tipitus kulutuksessa.
Ihan kiva juttu 20 vuotta sitten, mutta nykyään on tavoitteena liikenteen päästöjen puolitus. Siihen tarvitaan muuta kuin 20 vuoden takaisia ratkaisuja. Tehokkain on täyssähköauto (-90 %), mutta nurkka-ajossa toimii myös lataushybridi (haarukka iso, mutta parhaimmillaan mennään 1 l/100 km kulutuksilla). Tai kaasuauto (< 2l/100km... webastosta huollimatta). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli huikea 1/4-osan tipitus kulutuksessa.
Ihan kiva juttu 20 vuotta sitten, mutta nykyään on tavoitteena liikenteen päästöjen puolitus. Siihen tarvitaan muuta kuin 20 vuoden takaisia ratkaisuja. Tehokkain on täyssähköauto (-90 %), mutta nurkka-ajossa toimii myös lataushybridi (haarukka iso, mutta parhaimmillaan mennään 1 l/100 km kulutuksilla). Tai kaasuauto (< 2l/100km... webastosta huollimatta).Niin, voiko sen piuhan vetää kadun varteen kerrostalosta vai onko sittenkin paras ratkaisu itselataava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli huikea 1/4-osan tipitus kulutuksessa.
Ihan kiva juttu 20 vuotta sitten, mutta nykyään on tavoitteena liikenteen päästöjen puolitus. Siihen tarvitaan muuta kuin 20 vuoden takaisia ratkaisuja. Tehokkain on täyssähköauto (-90 %), mutta nurkka-ajossa toimii myös lataushybridi (haarukka iso, mutta parhaimmillaan mennään 1 l/100 km kulutuksilla). Tai kaasuauto (< 2l/100km... webastosta huollimatta).Varmasti täyssähkö auto on paras ratkaisu päästöjen puolitukseen . Mutta kun latausverkosto ei ole kattava., lisäksi patteriauto ei ole hintakilpailukykyinen ehkä joskus tulevaisuudessa 10-20 vuoden päästä. No eihän sähikäistä ole pakko ostaa voi yksityisliisata . Kannattaa tutkia kuinka paljon siinä sitä sitten säästää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti täyssähkö auto on paras ratkaisu päästöjen puolitukseen . Mutta kun latausverkosto ei ole kattava., lisäksi patteriauto ei ole hintakilpailukykyinen ehkä joskus tulevaisuudessa 10-20 vuoden päästä. No eihän sähikäistä ole pakko ostaa voi yksityisliisata . Kannattaa tutkia kuinka paljon siinä sitä sitten säästää.
Jolloin ratkaisuna on kaasuauto. Ei hybridiä kalliimpi, toimintasäde kaasulla öbaut sama kuin täyssähköautoilla. Lataus ei onnistu kotipihassa, mutta "pikalatauksena" matkan varrella. No, näitä pikalatausasemia on harvassa... mutta niin on myös patteriautojen pikalatausasemia (50 kW)! Eikä kaasuauton matka katkea "akun" tyhjenemiseen.
Halvempi polttoaine, mutta näitä rangaistaan verotuksella (käyttövoimavero), jossa oletetaan kaiken polttoaineen olevan fossiilista maakaasua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jolloin ratkaisuna on kaasuauto. Ei hybridiä kalliimpi, toimintasäde kaasulla öbaut sama kuin täyssähköautoilla. Lataus ei onnistu kotipihassa, mutta "pikalatauksena" matkan varrella. No, näitä pikalatausasemia on harvassa... mutta niin on myös patteriautojen pikalatausasemia (50 kW)! Eikä kaasuauton matka katkea "akun" tyhjenemiseen.
Halvempi polttoaine, mutta näitä rangaistaan verotuksella (käyttövoimavero), jossa oletetaan kaiken polttoaineen olevan fossiilista maakaasua.Kaasuauto. Niitä ei kuulemma valmisteta enää ensi vuonna.
- Anonyymi
Vanha pösö 1.6 90 luvulta 360tuhatta ajettu 7litraa sekalainen ajo, 6litraa matka ajo nopeusrajoitusten mukaan. Itse osaa korjata kaiken, eikä tarvi hitsailla. Ei oo kärryt paljo kehittyny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuauto. Niitä ei kuulemma valmisteta enää ensi vuonna.
Teron pitää opetella valehtelemaan vähän vakuuttavammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jolloin ratkaisuna on kaasuauto. Ei hybridiä kalliimpi, toimintasäde kaasulla öbaut sama kuin täyssähköautoilla. Lataus ei onnistu kotipihassa, mutta "pikalatauksena" matkan varrella. No, näitä pikalatausasemia on harvassa... mutta niin on myös patteriautojen pikalatausasemia (50 kW)! Eikä kaasuauton matka katkea "akun" tyhjenemiseen.
Halvempi polttoaine, mutta näitä rangaistaan verotuksella (käyttövoimavero), jossa oletetaan kaiken polttoaineen olevan fossiilista maakaasua.Mitä järkee laittaa aurinkopaneeli suomeen
Kun sähkö talvella tarvii ei aurinko paista
Myynti poika kyllä myy ja kehuu
Säästöö syntyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha pösö 1.6 90 luvulta 360tuhatta ajettu 7litraa sekalainen ajo, 6litraa matka ajo nopeusrajoitusten mukaan. Itse osaa korjata kaiken, eikä tarvi hitsailla. Ei oo kärryt paljo kehittyny.
Pirkka Pekan kauhu ei edeskatslyssattorii.
Vert vuodessa ainakin viissatas
Hybid sata e - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkee laittaa aurinkopaneeli suomeen
Kun sähkö talvella tarvii ei aurinko paista
Myynti poika kyllä myy ja kehuu
Säästöö syntyyHyvä pointti. Mm. itsesyttyviä fossiilihöpötyksiäkin ostelee pääasiassa seniilit papat, jotka ajavat reilusti alle 10 tkm vuodessa eivätkä koskaan pimeällä tai liukkaalla kelillä.
Silti lahkolaiset myyjät tyrkyttävät heille itsesyttyvia fossiilihöpötyksiä...
Aurikokennoauto täyttäisi tämän asiakassegmentin tarpeet hyvin. Eihän papat mm. uskalla yli 60 km/h ajaa.
- Anonyymi
Ajellessa menee kai vähemmän mutta oikeasti ajaessa enemmän.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/1734-Corolla_Hybrid.html?fueltype=10&vehicletype=1&constyear_s=2019&power_s=140&minkm=5000&powerunit=2- Anonyymi
Juu, näyttää menevän Rollan kulutukset sinne 5-7 litran väliin, ei ole kovin kehuttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, näyttää menevän Rollan kulutukset sinne 5-7 litran väliin, ei ole kovin kehuttavaa.
Eikö tuollaisiin lukemiin pääse ihan millä tekniikalla tahansa?
- Anonyymi
Juu, näyttää menevän Rollan kulutukset sinne 4-5 litran väliin, on kovin kehuttavaa.
- Anonyymi
Sinne ne koeajojen mukaan menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne ne koeajojen mukaan menee.
Mulla oli pieni saksalainen auto, sen kulutus oli 7.3 litraa.
- Anonyymi
1,8 litrainen, ei 2.0 litrainen.
- Anonyymi
Motarilla 7,5 litraa on todellinen kulutus Rollassa.
- Anonyymi
Koeajot kertovat, että kevythybrideillä ei säästöä synny.
- Anonyymi
Tuosta aloituksesta voit lukea oikeat Toyotan hybridien koeajokulutukset eikä Toyotaa pilkkaavan trollin maksetuista valheista.
- Anonyymi
Niinhän ne sanovat, että vähemmän kuluttaa, mutta kyllä sitä bensiiniä kuluu kuitenkin enempi. Vähän, jos ajelee, niin voi ollakin kulutusta vähemmän.
- Anonyymi
Testien mukaan tyypillinen kulutus Toyotan itsetyydyttäville on 5-7,5 litraa sadalle, ei kovin ihmeellinen lukema autolle joka on rakennettu vain pientä kulutusta ajatellen ja suorituskyvystä tinkien.
- Anonyymi
Älä valehtele. Lue aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Lue aloitus.
Niin mitä tuo aloitus. Sehän on pelkkä toyotaterotrollin vedätys. Totuuden kanssa ei huolta, ei häivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä tuo aloitus. Sehän on pelkkä toyotaterotrollin vedätys. Totuuden kanssa ei huolta, ei häivää.
Etkä osaa lukea tuota aloitusta kokonaan ja todeta, että siinä on kysymys Tekniikan Maailman koeajoissa todetuista Toyotan pienistä kulutuksista.
Klikkaa sitä "lue lisää" tekstiä.
- Anonyymi
Toyota pilkkaava trolli avasi taas valheellisen ketjun. Aloituksessa on oikeaa tietoa autolehden koeajojen muodossa.
- Anonyymi
Toyota itselataava hybridi lataa itsensä alamäissä ja jarrutuksissa eli tuottaa energiaa tyhjästä. Siinä on nieleskelemistä trolleille.
- Anonyymi
Toyotaa haukkuva trolli ei kykene sitä ymmärtämään.
- Anonyymi
Latausta tapahtuu myös polttomoottorilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latausta tapahtuu myös polttomoottorilla.
Mikäli tie laskee, vaikka loivasti, auto alkaa ladata akkuja ja sähkön suunta muuttuu. Tuollainen lataus ei ole mikään voimakas mutta jos jarrua hipaiseekaan niin lataus kasvaa huomattavasti ja auto jarruttaa kohtuullisella voimalla. Ylämäkeen noustessa ja kiihdytettäessä sähkömoottori on auton moottorin huomattavana apuna jolloin polttoaineenkulutus pienenee, usein oleellisestikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli tie laskee, vaikka loivasti, auto alkaa ladata akkuja ja sähkön suunta muuttuu. Tuollainen lataus ei ole mikään voimakas mutta jos jarrua hipaiseekaan niin lataus kasvaa huomattavasti ja auto jarruttaa kohtuullisella voimalla. Ylämäkeen noustessa ja kiihdytettäessä sähkömoottori on auton moottorin huomattavana apuna jolloin polttoaineenkulutus pienenee, usein oleellisestikin.
Tiedän kyllä miten lataus tapahtuu. Latausta on usein myös joutokäynnin aikana. Terv Corollan omistaja.
- Anonyymi
Onkos se Tojon hybirdi hyvä ostos työkyvyttömyys eläkeläiselle?
- Anonyymi
Onhan se jos on työkyvytön mielenterveysongelmien vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se jos on työkyvytön mielenterveysongelmien vuoksi.
Minä ajan aina Toyotallani kumihanskat käsissä ja kertakäyttöiset kenkäsuojat jaloissa
ettei tule tahroja Toyotaan ja se on siisti kun vaihdan sen uuteen Toyotaan. - Anonyymi
Kuulosuojaimet kannattaa myös ostaa kunnoliset ettei pää halkea kun hybrid kolisee
https://www.youtube.com/watch?v=8U1rs3bI-HA
- Anonyymi
Toyotan ensirekisteröintien määrä on ollut tänä vuonna hirveä. Ero kakkoseen aivan todella kova.
- Anonyymi
Toyota on pienituloisten auto.
- Anonyymi
Jos 7,5 litraa moottoritiekulutuksen on mieltäsi pieni, niin sitten Toyota on sinun pieni kulutuksinen autosi ihan selvästi. Tuon alle ei tahdo päästä.
- Anonyymi
Tämä palsta oli aikoinaan pelkkää valetta täynnä Toyotasta. Nyt täällä on perusteltua tietokain.
- Anonyymi
Se nyt vaan on pieni aivan koeajoissakin- Se kulutus, kuten aloituksesta ilmenee.
- Anonyymi
Tällaisiin kulutuslukemiin saksalaiset vanhanaikaisilla pikkuturboilla varustetut autot eivät pysty.
- Anonyymi
Saksalainen imee korkeaoktaanista 8-13 litraa/100 km ja kallista longlife-öljyä shortlife-koneissa 2 litraa/ 1000 km
- Anonyymi
Toyota, johdata sinä meitä.
Merkkien merkki tuo uskoville ikuisen onnen, autuuden ja voiton. Mutta voi niitä kurjia uskottomia merkkien merkin kieltäjiä ja pilkkaajia, heidän kohtalonsa on ikuinen kurjuus, hammasten kiristys ja vaikerrus, tulta ja tulikiveä sataa uskottomien päälle kun kurjat vaeltavat synkässä murheen laaksossa.
Hirmuinen tulee olemaan valitus kun kun väärän merkin valinneet tajuavat erheensä ja ikuisen kadotuksen johon he joutuvat mutta oikean merkin valinneet, he ovat autuaita iänkaikkisesti. - Anonyymi
Tämän ketjun aloitus syö miestä.
- Anonyymi
Luehan poju tuo aloitus, äläkä valehtele.
- Anonyymi
Avaus on jo mennyttä aikaa ja nyt eletään ladattavien autojen aikaa ja siinä Toyota on takamatkalla.
- Anonyymi
Kirkkaasti vähiten kuluttavia autoja Toyotat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta
Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri161429- 281285
Minun oma kaivattuni
Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka631192Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha111072Tervehdys!
Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot651026Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.271015Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?91003Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan30989Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se6981Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus
YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha1980