Inglesiin,kuten ennen..

Suunta terveyteen on hidasta ,mutta varmaa.Vuoden lopulla voitaneen jo matkailla(lähes) kuten ennen,niimpä ryntäys kohteisiin tulee olemaan melkoinen.

82

1362

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Toivotaan niin. Sesongin alku, eli syys- lokakuu ehkä vielä epävarmaa? Ennenkuin molemmat kaksi piikkiä saatu, ei kaiketi matkusteta. Jos rokotetta tulee riittävästi, niin loppuvuodesta myös nuorempi väki on piikitetty.

      • Anonyymi

        Rokotteiden kanssa kaikki vielä kovin epävarmaa., Riittävyys, sivuvaikutukset, teho?? Aikaa menee, ennenkuin matkailu palautuu.
        Optimisteina varattiin kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteiden kanssa kaikki vielä kovin epävarmaa., Riittävyys, sivuvaikutukset, teho?? Aikaa menee, ennenkuin matkailu palautuu.
        Optimisteina varattiin kuitenkin.

        Kannattaa olla optimisti! Elämä on siten parempaa kotosallakin. Matkoista haaveileminen tekee myös hyvää. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa olla optimisti! Elämä on siten parempaa kotosallakin. Matkoista haaveileminen tekee myös hyvää. 😊

        Parempi ottaa nahkainen peräruiske Inglesissä kuin huumepiikki kotona.


      • Anonyymi

        No kun siltä lähti eukko ja vei kissan mennessään, h0m0 tuotetta riittää🙀


      • Anonyymi

        Todellakin.Oot ihan väärällä palstalla.


    • Anonyymi

      mutta ensi talvena mennään varmasti inglesiin, hienoa että don luis on vielä voimissaan ,ei muuta kuin hyviä matka suunnitelmia kaikille.

    • Anonyymi

      Marraskuulle reissu varattuna. Siirretään etiäpäin, jos tilanne ei anna mahdollisuutta matkustaa silloin.

    • Anonyymi

      Tammikuussa neljäksi viikoksi Inglesiin. Luulisi tautitilanteen jo silloin hellittävän. Matkakin samaan hotelliin oli yli 500 euroa halvempi kuin toissatalvena.
      Peruutetaan jos tilanne on edelleen paha,

      • Anonyymi

        Mikä on hotellin nimi..tai matkan järjestäjä. Olen menossa myöskin mutta helmikuussa 4 viikoksi.


      • Anonyymi

        Neljä viikkoa on varattuna, eikä tosiaan edes kallis.

        Mutta...Yhtenä huolenaiheena on se, syntyykö sellainen virusmuunnos, joka on nykyisille rokotteille resistentti???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on hotellin nimi..tai matkan järjestäjä. Olen menossa myöskin mutta helmikuussa 4 viikoksi.

        Apollolla mennään. En viitsi kirjoittaa hotlan nimeä. Saattavat nuo homppelipojat keksiä sen. Nyt niitä ei ole siellä näkynyt joten me terveet saadaan olla rauhassa.


    • Anonyymi

      Ja moni jää sille tielle........... saat sitten järjestellä paluulentojen kanssa , kannattaa laittaa jäitä hattuun.

    • Anonyymi

      Muista kalastella ja syödä Barracudia, kun on sellaisia harvinaisia paikkoja missä tuota kalaa saa vapaasti kalastaa koska uhanalainen herkullisuutensa takia, hampikala oikein, komeat terävät hampaat... älä menetä varpaita jos tuollainen puree.

      • Anonyymi

        Barracuda maistuu kissan kuselle. Ennemmin syö vaikka Eldoradon purkkitonnikalaa kuin tuota.


      • Anonyymi

        Kuparipannusta saa lihiksiä ja muuta välipalaa, voiko tuommoista kaljabaaria ravintolaksi kutsua.


      • Anonyymi

        Mahottoman hyvää yötä❣️
        Mucho buenas noches❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuparipannusta saa lihiksiä ja muuta välipalaa, voiko tuommoista kaljabaaria ravintolaksi kutsua.

        Kuparipannu on ollut suljettuna koko kauden.ei lihiksiä sieltä kyllä saa


    • Anonyymi

      Paljonkohan kaalikääryle nykyisin maksaa Inglesissä 🤔

      • Anonyymi

        Viimeksi kun kävin makso 31,90. Ei se ainakaan halvempi ole.


    • Anonyymi

      tämä palsta on mennyt mielipuolisten ihmisten temmelyskentäksi, olen pyytänyt operaattorilta koko palstan sulkemista, joka todennäköisesti toteutuu lähiaikoina.

      • Anonyymi

        Minäkin tein ylläpidolle ilmon. Tehkää muutkin jotta tämä kanaria palsta saataisiin valvonnan alle 👍


    Ketjusta on poistettu 162 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe