Vaimon kanssa koulutetaan narisija kunnon panopuuksi.

Kaverin ylimielinen vaimo tuli saunomaan vaimoni kanssa

12

7682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katja, ystäväni vaimo, oli aina ärsyttänyt minua, ylimielisen asenteensa vuoksi. Vitutti kun se yritti ystävystyä vaimoni kanssa. Ja, tiesin ettei Johanna vaimonikaan hänestä juuri pitänyt. Katja kuulemma oli kova utelemaan, ja ihan hänelle kuulumattomia asioita. Kuten miksi meillä ei ole lapsia, ja olenko minä oikea porsas sängyssä. Kyllä, porsas sängyssä! No Enköhän kestä tämänkin illan. Menin ulos tekemään jotain hommia, naiset saisivat rauhassa rentoutua.

Muutaman tunnin kuluttua palasin sisään. Vastassani oli takahuoneesta kaikuva heleä nauru. Huutelin että oliko hyvät löylyt. Hyvät olivat kuulemma. Vaimoni saapui luokseni makuuhuoneeseen. Näin heti hänen ilmeestään että hänellä on jotain mielessä.
      -tuo Katja tarvitsee opetuksen. Se kyseli multa että panetko mua perseeseen. Sä oot kuulemma sellanen sika et sä varmaan panet. Ja, mä oon varma et se oli ihan vitun kiimoissaan. Nyt vitun kilttirouva saa kunnolla kyrpää, kun ei kotona saa. Me nussitaan se huora hajalle tänään.

Mitä siihen sanoa. Kun Johanna saa päähänsä jotain, se tehdään. Hän sanoi vain, että hän käskee.

• Kiinnostava aloitus

• jormalaiset kirjoitti:

Kiinnostava aloitus

Marssein Johannan perässä takahuoneeseen, missä Katja oli kylpytakissaan. Huomasin hänen vapahtajan kun tulin yllättäen huoneeseen. Olin aina aistinut vihan minua kohtaan, ehkä se olikin ollut jotain muuta.

-Eikai haittaa jos Tuomas menee saunaan, mehän ollaan jo valmiita.
        -eikai. Vastasi Katja, olin kuulevinani hieman värinää hänen äänessään. Koska tiesin Johannan olevan tosissaan, ja tiesin hänen osaavan lukea ihmisiä, päätin riisuutua siten että Katja ei voi olla näkemättä minua alastomana. Kysyin vielä Katjalta, katsoen suoraan häntä silmiin puolijäykkä pienikseni heiluen metrin verran hänen kasvoissaan. - oliko kuumaa ja kosteaa.
        Hänen silmät juuttuivat kulliini, ja hän naurahti hieman vastaukseksi. Vilkaisin oikeudellisesti vierailevaa vaimoani, ja menin saunaan.
        Olimmehan Johannan kanssa joskus haaveilleet kolmannesta pyörästä, se että se tapahtuisi kaverini uskovaisen vaimon kanssa, oli uskomatonta. Mietin miten Johanna saisi suostuteltua Katjan tähän riettauteen. Luulen että hän on kertonut Katjalle törkyjuttuja, jotka ovat kirjoittaneet siveyden sipulin kiimaan. Malttamattomana lähdin suihkun kautta takkahuoneeseen.

• Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

Kiinnostava aloitus

Sairasta paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairasta paskaa

Olisi ottanut miehen eikä vässykkää, jos munaa tavitsee. Voihan sitä muualta hakea tai ostaa, ei siinä mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Sairasta paskaa

Ehkä se on se jokin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairasta paskaa

Ei kun hyvää ja terveelliatä paskaa. Iso sisään ja munaa persuuksiin!

• Anonyymi

Tuollaista naisvihaa ei tarvita missään, ei edes heikosti kyhätyssä seksinovellissa. Kenenkään ei toki ole pakko lukea, mutta se ei silti muuta kokonaisuutta mihinkään. Ihmisarvoa kannattaa vaalia.

• Anonyymi

Ja työntää purjoa perseeseen

• Vapaa kuvaus

Haluaisin tutustua uusiin hienoihin ihmisiin. Jakaa, ja oppia elämästä.

Kirjoittele VakaaPähkäilijä

• Kollegani lausui: "Aina joku pilaa." Niin tässäkin. Hyvin alkoi kertomus, mutta sitten saapui pilaaja.

• Anonyymi

Täyttä paskan jauhantaa hupiukon löpinöitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3225
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      839
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    Aihe