Vaimon kanssa koulutetaan narisija kunnon panopuuksi.

Kaverin ylimielinen vaimo tuli saunomaan vaimoni kanssa

12

7114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katja, ystäväni vaimo, oli aina ärsyttänyt minua, ylimielisen asenteensa vuoksi. Vitutti kun se yritti ystävystyä vaimoni kanssa. Ja, tiesin ettei Johanna vaimonikaan hänestä juuri pitänyt. Katja kuulemma oli kova utelemaan, ja ihan hänelle kuulumattomia asioita. Kuten miksi meillä ei ole lapsia, ja olenko minä oikea porsas sängyssä. Kyllä, porsas sängyssä! No Enköhän kestä tämänkin illan. Menin ulos tekemään jotain hommia, naiset saisivat rauhassa rentoutua.

      Muutaman tunnin kuluttua palasin sisään. Vastassani oli takahuoneesta kaikuva heleä nauru. Huutelin että oliko hyvät löylyt. Hyvät olivat kuulemma. Vaimoni saapui luokseni makuuhuoneeseen. Näin heti hänen ilmeestään että hänellä on jotain mielessä.
      -tuo Katja tarvitsee opetuksen. Se kyseli multa että panetko mua perseeseen. Sä oot kuulemma sellanen sika et sä varmaan panet. Ja, mä oon varma et se oli ihan vitun kiimoissaan. Nyt vitun kilttirouva saa kunnolla kyrpää, kun ei kotona saa. Me nussitaan se huora hajalle tänään.

      Mitä siihen sanoa. Kun Johanna saa päähänsä jotain, se tehdään. Hän sanoi vain, että hän käskee.

      • Kiinnostava aloitus


      • jormalaiset kirjoitti:

        Kiinnostava aloitus

        Marssein Johannan perässä takahuoneeseen, missä Katja oli kylpytakissaan. Huomasin hänen vapahtajan kun tulin yllättäen huoneeseen. Olin aina aistinut vihan minua kohtaan, ehkä se olikin ollut jotain muuta.

        -Eikai haittaa jos Tuomas menee saunaan, mehän ollaan jo valmiita.
        -eikai. Vastasi Katja, olin kuulevinani hieman värinää hänen äänessään. Koska tiesin Johannan olevan tosissaan, ja tiesin hänen osaavan lukea ihmisiä, päätin riisuutua siten että Katja ei voi olla näkemättä minua alastomana. Kysyin vielä Katjalta, katsoen suoraan häntä silmiin puolijäykkä pienikseni heiluen metrin verran hänen kasvoissaan. - oliko kuumaa ja kosteaa.
        Hänen silmät juuttuivat kulliini, ja hän naurahti hieman vastaukseksi. Vilkaisin oikeudellisesti vierailevaa vaimoani, ja menin saunaan.
        Olimmehan Johannan kanssa joskus haaveilleet kolmannesta pyörästä, se että se tapahtuisi kaverini uskovaisen vaimon kanssa, oli uskomatonta. Mietin miten Johanna saisi suostuteltua Katjan tähän riettauteen. Luulen että hän on kertonut Katjalle törkyjuttuja, jotka ovat kirjoittaneet siveyden sipulin kiimaan. Malttamattomana lähdin suihkun kautta takkahuoneeseen.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Kiinnostava aloitus

        Sairasta paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta paskaa

        Olisi ottanut miehen eikä vässykkää, jos munaa tavitsee. Voihan sitä muualta hakea tai ostaa, ei siinä mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta paskaa

        Ehkä se on se jokin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta paskaa

        Ei kun hyvää ja terveelliatä paskaa. Iso sisään ja munaa persuuksiin!


    • Anonyymi

      Tuollaista naisvihaa ei tarvita missään, ei edes heikosti kyhätyssä seksinovellissa. Kenenkään ei toki ole pakko lukea, mutta se ei silti muuta kokonaisuutta mihinkään. Ihmisarvoa kannattaa vaalia.

      • Anonyymi

        Ja työntää purjoa perseeseen


    • Vapaa kuvaus

      Haluaisin tutustua uusiin hienoihin ihmisiin. Jakaa, ja oppia elämästä.

      Kirjoittele VakaaPähkäilijä

    • Kollegani lausui: "Aina joku pilaa." Niin tässäkin. Hyvin alkoi kertomus, mutta sitten saapui pilaaja.

      • Anonyymi

        Täyttä paskan jauhantaa hupiukon löpinöitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe