Siis joo en jaksais todellakaan mennä huomenna kouluun en ala nyt kertoon mitään syitä koska kestäisi liian kauan siis tänään tulin koulusta ja sanoin äitille et mua särkee päähän (ei oikeesti särkeny)sit äiti halus antaa mulle kaikkii särkylääkkeitä ja eka se ehkä luuli et oon kipee mut ei enää (kai) koitin esittää väsynyttä ja niin mut ei toiminu se on sillee no menisit sit nukkumaan ja eiku joo niin niin kertokaa ees miten vois tulla kipeeks tai saada äiti luulemaan että oot kipee jne.oli tosi sekava varmaan toi teksti toivottavasti sait selvää
Miten näyttää kipeältä
3
3442
Vastaukset
- Anonyymi
Nuku vain alusvaatteita ja ole hetken illalla sillee et tuntuis et olis kylmä. Sitten älä laita aamulla mitään meikkiä ja mee äidillesi sillee ’vähän huono olo’ ja ’oli vaikee nukkuu ku päätä särki’ sit jos se kysyy ennemmän nii voit sanoo jotai et meidän luokalla oli paljon kipeenä ja mun kaverikin tuli kipeeksi ja se istui mun vieressä. Ja sano et sulla on sillee outo oli et vähän oksettaa ja vähän huimaa niin toi kyllä toimii
- Anonyymi
Itellä kyllä jos sanon et kaveritkin pois nii ei mee läpi ku sit luullaan et yritän lintsata sen takii et ne on pois
- AnonyymiUUSI
Jos sulla on meikkejä niin niillä sä voit meikata ittesi kipeeks ja jos sun äiti antaa sulle kuumemittarin nii sit Laita se johonkin kuumaan paikkaan nii et se näyttää korkeen lukeman ja sit jos haluut oikeesti olla kipee nii sit mene tosi kylmään älä ota vitamiineja ja syö tosi vähän nii sit sä tuut kipeeks sit ja jos sä juokset paljon sun äiti ei luule et olisit terve ja joo toivottavasti tää auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973988Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312658Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2322115Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m921889Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001833Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211819- 1151638
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11321- 571232