Katsahdus hengenheimolaisiin!

Anonyymi

Olin aikoinaan avauspalstoilla,yön pimeillä hetkillä omaishoitajana,alkoholisti,vain
valvoessani öisin.
Minkätähden teille rakkaat kirjoittelijat,ei ole keksitty etänäyttöistä alkohilimittaria?
Ama jatkaa,sitä matkaa,joka jäljellä on?
Niitä kokemuksia äitinä yritän skarpata..

18

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä välitä ama, kiljupänikkäni haju kiehtoo vaikka sitä pänikkää ole olemassakaan 🤣

      • Anonyymi

        Kotiviini on kiljuun verrattava tuote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiviini on kiljuun verrattava tuote.

        Ei todellakaan ole.
        Koti viinistä voi tehdä vuosikertaviiniä.
        Lueppa netistä ne viinintekoohjeet ja senjälkeen voi tavata tämän maamiehentietolaarisi?
        Kotiviini teko on elämänmuoto ja harrastus.
        Älä sinäkin harrastamaan,kun ulkonaliikkumiskielto iskee päälle!
        Aivan todella ama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole.
        Koti viinistä voi tehdä vuosikertaviiniä.
        Lueppa netistä ne viinintekoohjeet ja senjälkeen voi tavata tämän maamiehentietolaarisi?
        Kotiviini teko on elämänmuoto ja harrastus.
        Älä sinäkin harrastamaan,kun ulkonaliikkumiskielto iskee päälle!
        Aivan todella ama

        Sittenhän teitä on kaksi saman elämänmuodon omaavaa, todellista sielunsiskoa.


    • Aivan todella!
      Jos sinä ystävä näät yhdenkin aurinkoisen päivän alkavan muistamatta poikanitappoa
      Järvenpäässä.niin nauti aivan vapaasti!
      Lue netistä,katutappaja ei muista mitään.

    • Todella!
      Näihin piilohelmoihin kietoutuneet kirjoittelijat ovatkint kirjoittelupastan suola!
      Täällä voi todella loukata kirjoittelijoiden identiteettiä,joutumatta edesvastuuseen!

      • Poikani tappaja
        Hän voi olla uudelleen tappaja kolmen vuoden päästä?
        Hän tappaja,ventovieras ei varmaankaan tiennyt silloin.
        Kuinka suurta ihmisryhmää hänen surmatekonsa kosketti?
        Repihän siitä juorulehdet lööppinsä?
        Uhrin vanha äiti joutui sairaalahoitoon ja sillei


    • Anonyymi

      Aito viini tehdään viinirypäleistä. Muuton marjamehuja.

      • Anonyymi

        Käynyt marjamehu on kiljua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käynyt marjamehu on kiljua.

        Ei ole kiljua.
        Se on joko valkoviiniä,tai punaviiniä.
        Ne viininkäymispakkaukset sisältävät kaiken.
        Ei sitä viiniä millään kotihiivalla käytetä.
        Lue netistä!
        Se pullotetaan ja siitä tulee vuosikertaviiniä,jollei tule juoduksi aikaisemmin?
        Kerro minulle,mikä on Sinun Henk.johtaminen ongelmaksi?
        Yksinäisyys,ei mitään tekemistä,korona,vitutus?
        Tuntuu olevan sinulle elämää suurempi ongelma?
        Näin koronaaikaan sitä on liikkeellä,sen olen huomannut!


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Ei ole kiljua.
        Se on joko valkoviiniä,tai punaviiniä.
        Ne viininkäymispakkaukset sisältävät kaiken.
        Ei sitä viiniä millään kotihiivalla käytetä.
        Lue netistä!
        Se pullotetaan ja siitä tulee vuosikertaviiniä,jollei tule juoduksi aikaisemmin?
        Kerro minulle,mikä on Sinun Henk.johtaminen ongelmaksi?
        Yksinäisyys,ei mitään tekemistä,korona,vitutus?
        Tuntuu olevan sinulle elämää suurempi ongelma?
        Näin koronaaikaan sitä on liikkeellä,sen olen huomannut!

        Todellakin...


      • Oletko tehnyt marjaaroniasta viiniä?
        Ei tietenkään marjaaroniat voi valkoviiniä tehdä,koska marjojenväri jo sanelee värin?
        Eivät mitään marjamehuja,vaan kotiviinejä!
        Viinihiiva sanelee sen alkoholipitoisuuden.
        Pullotus vaiheessa se on ollut 12-16% joten ei mitään liemiruokaa!

        Ja vielä kotiviininvalmistus on trendiä,ala sinäkin panostaa frendiasoihin näin koronaaikaan.
        Alkoikin voidaan sulkea ja apteekit,joten oli aivan mahtavaa,että olit ajanhermolla


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Oletko tehnyt marjaaroniasta viiniä?
        Ei tietenkään marjaaroniat voi valkoviiniä tehdä,koska marjojenväri jo sanelee värin?
        Eivät mitään marjamehuja,vaan kotiviinejä!
        Viinihiiva sanelee sen alkoholipitoisuuden.
        Pullotus vaiheessa se on ollut 12-16% joten ei mitään liemiruokaa!

        Ja vielä kotiviininvalmistus on trendiä,ala sinäkin panostaa frendiasoihin näin koronaaikaan.
        Alkoikin voidaan sulkea ja apteekit,joten oli aivan mahtavaa,että olit ajanhermolla

        Aivan totta...todellakin...


    • Anonyymi

      Lupasin kirjoittaa sinulle tänne, mutta nyt on ehtinyt tulemaan niin paljon mielipiteitä, joihin en pysty samaistumaan, joten jätän asian tähän ja eihän meillä ollutkaan asiaa, joita emme jo sivunneet, joten soitellaan!

    • Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta,joten se voi haitata aivojenkin toimintaa?
      Aloin ihmetellä,kun olin vailla päämäärää ja väsytti,olin motivaatioköyhä.
      No se meillä se on Sukuvika.
      Kilpirauhanen on todellakin tärkein elin sydämen jälkeen,Luulisin?

      • Kilpirauhasen vajaatoiminta on lääkkeellä hoidettavissa. Yksi thyroxin 100 mikrog aamuisin ollut käytössäni parikymmentä vuotta, kontrolli vuosittain.


      • korppis kirjoitti:

        Kilpirauhasen vajaatoiminta on lääkkeellä hoidettavissa. Yksi thyroxin 100 mikrog aamuisin ollut käytössäni parikymmentä vuotta, kontrolli vuosittain.

        Todella!
        Luin netistä.
        Minä löysin,että muistihöperyys ja laahustaa kävelytyyli kuuluvat ja liittyvät kilpirauhasenvajaatoimintaan. Se myös alensi sydämenlyöntitiheyttä,joskus se oli hieman yli neljänkymmenen.
        No minä pidin brändyä aina "lääkekaapissa" tosin joskus otin,vaikka pulssi lienee ollut normaali?
        Toi muistin pätkiminen oli se joka alkoi vaivaamaan.
        Ne ikävät asiat muistin,vaan en sitä mitä kaupasta piti ostaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe