Hox Hox! Nuori kundi (15vee)tarvis vähän nyt apua.. Osaako joku kertoo mitä mun pitäis tehä? Voi olla et otsikko oli vähän harhaanjohtava mut siis... Oon nyt ollu yhessä yhen tytön kanssa pian vuoden. Tää tyttö on ainaki kerran pettäny mua tänä aikana. Sit tää sama tyttö on flexannu sellasel et jossai kotibileis jotkut jätkät oli riisunu sen alusvaatteil vaikka tää tyttö oli itte riisunu ittes, siis kun oltiin yhessä. Oletettavasti ja eri lähteiden mukaa tää sama tyttö on lähetelly jotai paljastavii ja heruttavii kuvii muillekki jätkil vaikka aina kieltää mut oon ite nähny ku se heruttaa just jotai persettä Streak kuvissa ainaki. Sitte myös kertoo mite jotkut jätkät iskee sitä ja tuntuu et tää tyttö kertoo vähä aina puoli villasesti et on varattu. Sitte tohon otsikkoo, tää paras kaveri on flirtannu mulle usein ja ollu tosi mukava ja nii ja ku jotenki mulla on menny maku siit suhteest nii aina kun nään sen parhaan kaverin nii tunnen jotai erilaist ja varsinki alapääs..? Xd
Vastaukset 2
- Anonyymi
ota sen paras kaveri
- Anonyymi
Hei! Täältä voisi löytyä sinulle apuja ja neuvoja!
https://nuortenexit.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 88882
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574