HA!
Tämä sattui tällaiselle ihan tietämättömälle, läppärin, tabletin ja kännyn käyttäjälle.. sähköpostiin on tullut viesti yahoolta:
Someone on an unrecognized device attempted to sign in to your Yahoo account.
This sign in attempt was made on:
Device
chrome, windows nt
When
March 10, 2021 2:36:39 AM PST
Where*
Sweden
2001:67c:2628:647:12::231
If this was you, you're all set!
Didn’t sign in recently?
Review your account activity and remove the devices and apps that you don’t recognize.
https://login.yahoo.com/account/activity
Thanks,
Yahoo
...moisen "resent Activity" välilehdeltä oli kellotettu 11:36 AM Chrome - maininnalla tälle päivää..
..tuota ei saa poistettua listalta..
..tuolla rivillä ei ollut lopussa "sign out" - mikä netissä riippuvien Tabletin ja luurin kohdalla on..
...suositus oli vaihtaa salasana..
Kysymys
...onko ollut Vain kirjautumis yritys?
..ja salasanan vaihto auttaneeko, jos kerran Vain yritys..
..Chrome ei ole mulla ollut koskaan käytössä, listassa on monia Chrome laite/appsi yrityksiä, siis niistäkö "kliku" -sign out-? vaikka olisi kuinka vanha tapahtuma..?
neuvoista kiitoksin,
"Odottamaton kirjautumisyritys"
Anonyymi
2
860
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko yrittänyt kirjautua jostain toiselta koneelta tai puhelimelta tuonne tai käyttänyt jotakin toista selainta? Itselle tulee aina ilmoitus ,jos esim vieraalta koneelta kirjaudun .
- Anonyymi
Tai jos käytät VPN palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720